logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webinarium o modelowaniu i drukowaniu 3D form wtryskowych

  PR 27.09.2021, przeczytano 156 razy
ilustracjastrzałka

Zapraszamy na webinarium „Formowanie wtryskowe: drukowanie 3D i modelowanie w NX CAD”, które odbędzie się 30 września we czwartek o godz. 11:00. Dowiedz się, jakich narzędzi użyć do modelowania w NX CAD, a także poznaj możliwości druku 3D w produkcji wkładek do form wtryskowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webinarium-o-modelowaniu-i-drukowaniu-3d-form-wtryskowych,393153,artykul.html

Weź udział w webinarium, na którym dowiesz się, w jaki sposób zaprojektować formę wtryskową w oprogramowaniu NX CAD, jakich funkcjonalności użyć, by przyspieszyć prace oraz jak szybko wprowadzać poprawki do projektu.

Druk 3D to skuteczna metoda wytwarzania wkładek do form wtryskowych. Na webinarium dowiemy się, jakie są zastosowania tego typu form, jaka jest ich żywotność oraz jakie są materiały do drukowania form wtryskowych. Omówione zostaną także parametry wtrysku dla przykładowego projektu.

Webinarium poprowadzą specjaliści z firm CadXpert i GM System.

Agenda spotkania

  • Projektowanie formy w NX CAD bez użycia narzędzia Mold Wizard.
  • Podmiana modelu na inny wariant (inną rewizję).
  • Projekt formy z wykorzystaniem poszczególnych narzędzi Mold Wizard.
  • Druk 3D vs. formowanie wtryskowe - wprowadzenie.
  • Drukowanie 3D wkładek - prezentacja form i wyprasek, parametry procesu.
  • Zaślepka do profilu aluminiowego - technologia SLA.
  • Obudowa sterownika PWM marki Seuffer - technologia PolyJet.
  • Pytania i odpowiedzi.

Webinarium: Formy wtryskowe. Drukowanie 3D i modelowanie w NX CAD

30 września (czwartek), godz. 11:00 (czas trwania ok 1h)

Źródło: CadXpert

www.cadxpert.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak donosi najnowsza analiza stowarzyszeń Ecommerce Europe oraz EuroCommerce – 2021 European E-commerce Report rynek sprzedaży online na Starym Kontynencie osiągnął 757 mld euro, co stanowi 10% wzrost względem poprzedniej edycji raportu.
Zegar w centrum Warszawy odlicza do katastrofy klimatycznej
Każdy dzień zbliża nas do ekologicznej katastrofy. Według wyliczeń naukowców, przy obecnym poziomie emisji CO2, za mniej niż 8 lat, dojdzie do nieodwracalnych zmian klimatycznych – globalna temperatura wzrośnie o 1,5oC. Ten moment wskazywany jest jako punkt bez powrotu. Musimy zacząć działać tu i teraz, i zachęcić do tego jak najszersze grono osób.
Kasia Sokołowska w nowej odsłonie kampanii Samsung Airdresser
Kasia Sokołowska kontynuuje współpracę z Samsung pozostając ambasadorką szafy odświeżającej AirDresser. W nowej odsłonie kampanii marka promuje także wchodzący na rynek model Samsung AirDresser AI.  
Remington z nową strategią komunikacji i innowacyjną premierą
„Just for You” to hasło przewodnie nowej kampanii marki Remington. Jest pochwałą dla indywidualności i zachętą do wyrażenia siebie w swój własny, unikatowy sposób. Podobnie jak nowe linie produktów, które zapewniają spersonalizowaną stylizację.
Marka Vegeta z nową odsłoną kampanii telewizyjnej oraz konkursem dla konsumentów
Już od 15 października w stacjach telewizyjnych oraz w Internecie dostępna jest nowa odsłona kampanii telewizyjnej marki Vegeta. Widzowie poznają szeroką ofertę produktów z kategorii Vegeta Natur Fix – na Dwa Sposoby. Marka ogłosiła również konkurs na najciekawszą nazwę dania. Osoby, które przygotują najbardziej kreatywne odpowiedzi, co tydzień mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764