logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webinary dla branży opakowaniowej Packaging On-novations

  PR 17.06.2020, przeczytano 465 razy
ilustracja

Czas pandemii, mimo że dla wielu firm jest trudnym okresem, wydaje się najlepszym momentem na rewolucyjne zmiany, podjęcie ryzyka czy radykalną zmianę kursu. Co zrobić, aby czas ten stał się szansą dla biznesu? Przede wszystkim otworzyć się na nowe możliwości i innowacyjne kierunki myślenia. Pomoże w tym dwudniowy cykl webinarów dla branży opakowaniowej Packaging ON-novations (24 i 25 czerwca), przygotowanych przez wystawców, ekspertów i organizatora, przeniesionych na jesień, Targów Packaging Innovations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webinary-dla-branzy-opakowaniowej-packaging-on-novations,387438,artykul.html

- 12. edycja Packaging Innovations miała odbyć się wiosną tego roku. Jednak z wiadomych dla wszystkich powodów targi odbędą się we wrześniu. Tymczasem w branży dzieje się dużo, dlatego nie czekamy biernie do jesieni, ale już teraz chcemy stworzyć forum wymiany wiedzy i doświadczeń. Stąd propozycja spotkań online – dokładnie w tym samym terminie, w którym miały się odbyć targi. – mówi Elżbieta Pach, Project Manager Packaging Innovations.

Porozmawiaj z praktykami

Serię webinarów poprowadzą na żywo eksperci i twórcy opakowań. Mariusz Siwecki i Paweł Mazanka z DS Smith przedstawią „Innowacyjne opakowanie dla produktów świeżych – redukcja tworzyw sztucznych o 85%”. Mec. Joanna Uchańska z Grupy Chałas i Wspólnicy - Law | Tax | Accounting opowie o „Paradoksie zachowania czytelności na opakowaniu, a konieczności umieszczenia dużej liczby informacji w znakowania żywności”. O opakowaniach inteligentnych opowie Tatiana Nowicka z Masterpress S.A., z kolei o bezpieczeństwie opakowań i etykiet zadrukowanych porozmawiamy z Adamem Fotek z J.S. Hamilton. Z pewnością dużą frekwencją będzie cieszył się wykład o ekologii w opakowaniach na rynku e -commerce, który poprowadzą Renata Kuczyńska-Marcza oraz Iwona Studziństa z Etykiety.pl Etigraf Sp. z o.o. To tylko część tematów, które pojawią się na konferencji online. Agenda wydarzenia jest na tyle różnorodna, że każdy znajdzie coś dla siebie. Po każdej prelekcji będzie możliwość zadawania pytań ekspertom.

Seria webinarów Packaging ON-novations odbędzie się w sieci w dniach 24 i 25 czerwca. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po rejestracji. Łącznie zaplanowano dziewięć spotkań online – w środę 24 czerwca cztery, w czwartek 25 czerwca pięć. Na każde ze spotkań wymagana jest rejestracja. Więcej informacji TUTAJ.

Źródło: Targi w Krakowie Sp. z o.o.

www.targi.krakow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764