logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webinary dla branży opakowaniowej Packaging On-novations

  PR 17.06.2020, przeczytano 169 razy
ilustracja

Czas pandemii, mimo że dla wielu firm jest trudnym okresem, wydaje się najlepszym momentem na rewolucyjne zmiany, podjęcie ryzyka czy radykalną zmianę kursu. Co zrobić, aby czas ten stał się szansą dla biznesu? Przede wszystkim otworzyć się na nowe możliwości i innowacyjne kierunki myślenia. Pomoże w tym dwudniowy cykl webinarów dla branży opakowaniowej Packaging ON-novations (24 i 25 czerwca), przygotowanych przez wystawców, ekspertów i organizatora, przeniesionych na jesień, Targów Packaging Innovations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webinary-dla-branzy-opakowaniowej-packaging-on-novations,387438,artykul.html

- 12. edycja Packaging Innovations miała odbyć się wiosną tego roku. Jednak z wiadomych dla wszystkich powodów targi odbędą się we wrześniu. Tymczasem w branży dzieje się dużo, dlatego nie czekamy biernie do jesieni, ale już teraz chcemy stworzyć forum wymiany wiedzy i doświadczeń. Stąd propozycja spotkań online – dokładnie w tym samym terminie, w którym miały się odbyć targi. – mówi Elżbieta Pach, Project Manager Packaging Innovations.

Porozmawiaj z praktykami

Serię webinarów poprowadzą na żywo eksperci i twórcy opakowań. Mariusz Siwecki i Paweł Mazanka z DS Smith przedstawią „Innowacyjne opakowanie dla produktów świeżych – redukcja tworzyw sztucznych o 85%”. Mec. Joanna Uchańska z Grupy Chałas i Wspólnicy - Law | Tax | Accounting opowie o „Paradoksie zachowania czytelności na opakowaniu, a konieczności umieszczenia dużej liczby informacji w znakowania żywności”. O opakowaniach inteligentnych opowie Tatiana Nowicka z Masterpress S.A., z kolei o bezpieczeństwie opakowań i etykiet zadrukowanych porozmawiamy z Adamem Fotek z J.S. Hamilton. Z pewnością dużą frekwencją będzie cieszył się wykład o ekologii w opakowaniach na rynku e -commerce, który poprowadzą Renata Kuczyńska-Marcza oraz Iwona Studziństa z Etykiety.pl Etigraf Sp. z o.o. To tylko część tematów, które pojawią się na konferencji online. Agenda wydarzenia jest na tyle różnorodna, że każdy znajdzie coś dla siebie. Po każdej prelekcji będzie możliwość zadawania pytań ekspertom.

Seria webinarów Packaging ON-novations odbędzie się w sieci w dniach 24 i 25 czerwca. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po rejestracji. Łącznie zaplanowano dziewięć spotkań online – w środę 24 czerwca cztery, w czwartek 25 czerwca pięć. Na każde ze spotkań wymagana jest rejestracja. Więcej informacji TUTAJ.

Źródło: Targi w Krakowie Sp. z o.o.

www.targi.krakow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spot MON: 1920 – Polskie zwycięstwo dla wolności Europy
Bitwa Warszawska, określana jako 18. decydująca bitwa w dziejach świata dla ówczesnej, odradzającej się Polski po latach niewoli była momentem szczególnym. W godzinie wielkiej próby cały naród stanął do walki w obronie niepodległości. Bitwa Warszawska była także szczególnym momentem dla Europy i świata.
Wizualna integracja Energi w ramach Grupy Orlen
Energa pod skrzydłami PKN ORLEN przechodzi nie tylko transformację energetyczną i biznesową, ale zmienia również kolorystykę swojego logo. Oprócz nowych barw – bieli i czerwieni – obok znaku Energi pojawia się też informacja o Grupie ORLEN, której częścią jest teraz gdańska spółka.
Natalia Przybysz w teledysku Lech Music: Festiwale Inaczej
„Studio, scena, łóżko” to hip-hopowy klasyk z repertuaru Tego Typa Mesa, zaśpiewany w nowej interpretacji przez Natalię Przybysz, w ramach projektu Lech Music: Festiwale Inaczej. Premierowy utwór, który oddaje w pełni klimat FEST Festivalu i wypełnia tegoroczne lato muzycznymi emocjami, właśnie doczekał się oficjalnego teledysku!
ING Bank Śląski: „Łatwiej robić swoje, gdy ma się ogarnięte finanse”
ING Bank Śląski w kolejnej odsłonie kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej” promuje program Visa Oferty w aplikacji Moje ING. To funkcja, która pomaga zwiększyć możliwości budżetu, dzięki czemu nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w robieniu swojego.
Mastercard zachęca do świętowania powrotu Ligi Mistrzów UEFA
Mastercard wspólnie z fanami piłki nożnej zamierza pobić rekord świata w ramach akcji #PricelessWave, tworząc największą „meksykańską falę” w mediach społecznościowych. W ten sposób chce dostarczyć niezapomnianych wrażeń kibicom, którzy będą mogli aktywnie wspierać swoje drużyny podczas oglądania meczów we własnych domach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764