logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webstarfestiwal nabiera tempa

   31.10.2005, przeczytano 1539 razy

Webstarfestiwal - pierwszy czysto interaktywny konkurs, który wystartował na początku września, nabiera tempa. Dotychczas największym zainteresowaniem cieszą się kategorie: najlepsza strona prywatna, najlepsza nowa strona www oraz najlepszy portal branżowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webstarfestiwal-nabiera-tempa,3199,artykul.html

"Webstarfestival to konkurs, który daje firmom szansę na zaprezentowanie siebie, swojej działalności czy produktu. To z jednej strony wpłynięcie na szerokie wody działań interactive, a z drugiej strony duża promocja dla stron korporacyjnych czy produktowych" - mówi Olgierd Cygan, prezes IAB.

Projekty mogą być zgłaszane do 18 listopada 2005. Spośród wielu kategorii najlepszych stron www, na swoje ulubione strony mogą oddawać głosy również internauci wybierający swoich faworytów. Wybierają spośród 100 stron www o najwyższej oglądalności w polskim Internecie (zgodnie z wynikami badań PBI Panel/Gemius). W tej kategorii nie można samemu zgłaszać strony. W pierwszej trójce najpopularniejszych stron wśród głosujących użytkowników znalazły się: strona o tematyce filmowej www.filmweb.pl, niecodziennik satyryczno - prowokujący www.joemonster.org oraz serwis informacyjny prezentujący aktualności ze świata komputerów www.frazpc.pl. Startujące w konkursie firmy zachęcają do głosowania na ich stronach poprzez specjalne banery.


Webstarfestival to ogólnopolski konkurs promujący najlepsze strony internetowe. Jego współorganizatorem jest Stowarzyszenie Reklamy Intraktywnej (Interactive Advertising Bureau), MMT Management (organizator m.in. Impactora) oraz Newsweek Polska.

W konkursie zostaną przyznane nagrody - WebStar dla najlepszych stron i reklam internetowych (w 18 kategoriach), nagroda internautów dla najlepszej strony www oraz statuetka specjalna dla Człowieka Roku Polskiego Internetu. Uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 8 grudnia 2005 w Warszawie w Silver Screen na ul. Puławskiej.

www.webstarfestival.pl

Źródło: Organizator

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764