logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webtalk Flexitive skraca pracę grafików i wprowadza technologię dynamic design

  PR 14.10.2023, przeczytano 741 razy
ilustracjastrzałka

Agencja WebTalk oraz platforma Flexitive, jedno z najbardziej zaawansowanych narzędzi do automatyzacji produkcji contentu, podpisały umowę wyłącznego Partnerstwa Flexitive na rynku polskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webtalk-flexitive-skraca-prace-grafikow-i-wprowadza-technologie-dynamic-design,401723,artykul.html

Flexitive to narzędzie do automatyzacji projektowania Omnichannel, które wykorzystuje sztuczną inteligencję i zaawansowaną technologię projektowania responsywnego, aby zwiększyć efektywność tworzenia komunikacji marketingowej. Umożliwia niemal natychmiastowe tworzenie dziesiątek reformatów Key Visuala, z uwzględnieniem różnych języków i formatów graficznych. Znacząco skraca czas pracy grafików na projektach i pozwala bardzo szybko dostarczać wysokojakościowe materiały do Klientów.

W odpowiedzi na zmiany rynkowe oraz potrzeby naszych klientów, od początku 2022 eksperymentujemy z platformami do dynamicznej i automatycznej produkcji contentu, włączając w to trwające od ponad roku działania, zmierzające do budowania własnej platformy w tym zakresie. Przeprowadziliśmy udane testy wewnętrzne, a następnie wdrożenia biznesowe dla naszych klientów. To doprowadziło nas do wniosku, że nasza autorska platforma będzie niewystarczająca, aby nadążyć za tempem zmian na rynku. Przystąpiliśmy więc do rozmów z Flexitive, platformą, która obecnie oferuje najbardziej zaawansowane możliwości automatyzacji projektowania. Wdrożenie platformy umożliwia nam łatwe i szybkie adaptowanie contentu na wiele rynków, a także przy odpowiednim wdrożeniu, znacząco skraca proces tworzenia i kontroli jakości - mówi Michał Dunin, Dyrektor Zarządzający w WebTalk.

Ta współpraca to kolejny krok Agencji Webtalk w stronę nowych horyzontów w marketingu digital. Dzięki synergii dotychczasowych kompetencji z jakością wspieraną technologicznie, możliwe jest budowanie efektywności marek w całym regionie CEE. Produkcja contentu to ogromna część aktywności działu kreacji, a innowacyjność w optymalizacji jest dziś niezbędna, żeby mógł on pracować na najwyższym poziomie przy jednoczesnej wysokiej wydajności.

Szukaliśmy odpowiedniej technologii bo wiemy, że przy aktualnej ilości produkowanego contentu w kampaniach digital, optymalizacja jest kluczowa. Dlatego sięgamy po najciekawsze na rynku rozwiązanie, które w świetny sposób adresuje agencyjne potrzeby i otwiera nam drogę do jeszcze wyższej efektywności. Dynamiczna produkcja contentu (ang. DCP - Dynamic Content Production), wspierana naszymi autorskimi rozwiązaniami analitycznymi dla formatów reklamowych, to nowy standard na rynku projektowania. Synergia z Flexitive sprawia, że możemy podejmować się realizacji najbardziej zaawansowanych i wymagających projektów - dodaje również Dorota Pindel, R&D Director w WebTalk.

Dynamiczna produkcja contentu (DCP) jest ogromną wartością dla projektów, które mają wiele wariantów o jednym Key Visualu, w których jest wiele mikro grup odbiorczych z różnym contentem, w których dla dużych sklepów e-commerce reklamuje się wiele różnych produktów, lub które są emitowane na wielu rynkach i w wielu językach. Jednocześnie wraz z analityką jest punktem wyjścia dla dynamicznej emisji kampanii reklamowych (ang. DCO - Dynamic Content Optimization), łącząc perspektywy celów komunikacyjnych i celów biznesowych kampanii.

Źródło: WebTalk

webtalk.pl

Dodatkowe informacje:

O Flexitive
Narzędzie firmy Neuranet, w którym możliwe jest stworzenie projektu master grafiki statycznej (oraz materiału motion i HTML5) bazującego na wgranych assetach, a następnie automatycznego reformatowania mastera na dowolne inne rozmiary, niezbędne w kampanii. Jednocześnie, narzędzie umożliwia szybkie skalowanie podmiany tekstów i poszczególnych elementów.

O WebTalk
WebTalk to 100-osobowa agencja full-service digital, która od 2010 w Polsce i na rynkach zagranicznych wspiera Klientów w osiąganiu celów marketingowych, poprzez dostarczanie wysokiej jakości kampanii online oraz wdrażanie dedykowanego i innowacyjnego podejścia do realizowanych projektów. Agencja pracuje dla Klientów takich jak: Kia Polska, Super-Pharm, Tymbark, Heinz czy BNP Paribas.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic aktualizuje oprogramowanie dla aparatów z LUMIX S i G
Panasonic wprowadził szereg nowych aktualizacji oprogramowania dla pełnoklatkowych, bezlusterkowych aparatów LUMIX S5II i S5IIX oraz modeli GH7 i G9II z systemu Mikro 4/3. Aktualizacje te mają na celu zwiększenie komfortu fotografowania oraz rozszerzenie funkcjonalności urządzeń.
VML przedstawia raport The Future 100
Raport VML „The Future 100” przedstawia 100 trendów, które wpłyną na biznes i kulturę w nadchodzących latach. 
Epson zaprasza na RemaDays 2025
Już niedługo, w dniach 28-31 stycznia 2025, startują targi RemaDays 2025. Wydarzenie odbędzie się tradycyjnie w kompleksie PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą. Epson zaprasza wszystkich profesjonalistów z branży reklamowej na stoisko F3.14, gdzie zaprezentuje wiele urządzeń z bogatego portfolio, w tym rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy,...
MAOAM z konkursem konsumenckim
Marka MAOAM organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki, w którym nagrodą główną jest 10 000 złotych.
Lukas Podolski i logo Superbet - obraz na licytacji WOŚP
Historia Lukasa Podolskiego to dowód na to, że romantyzm w futbolu wciąż jest żywy. Mistrz świata po latach wybitnej kariery zakotwiczył w Zabrzu, stając się liderem Górnika. Fani z Górnego Śląska kochają go takiego, jakim jest – prawdziwego, szczerego i nieskończenie ambitnego. Dla tych, którzy są w Lukasa wpatrzeni jak w obrazek, niezwykłą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764