Agencja WebTalk oraz platforma Flexitive, jedno z najbardziej zaawansowanych narzędzi do automatyzacji produkcji contentu, podpisały umowę wyłącznego Partnerstwa Flexitive na rynku polskim.
Flexitive to narzędzie do automatyzacji projektowania Omnichannel, które wykorzystuje sztuczną inteligencję i zaawansowaną technologię projektowania responsywnego, aby zwiększyć efektywność tworzenia komunikacji marketingowej. Umożliwia niemal natychmiastowe tworzenie dziesiątek reformatów Key Visuala, z uwzględnieniem różnych języków i formatów graficznych. Znacząco skraca czas pracy grafików na projektach i pozwala bardzo szybko dostarczać wysokojakościowe materiały do Klientów.
- W odpowiedzi na zmiany rynkowe oraz potrzeby naszych klientów, od początku 2022 eksperymentujemy z platformami do dynamicznej i automatycznej produkcji contentu, włączając w to trwające od ponad roku działania, zmierzające do budowania własnej platformy w tym zakresie. Przeprowadziliśmy udane testy wewnętrzne, a następnie wdrożenia biznesowe dla naszych klientów. To doprowadziło nas do wniosku, że nasza autorska platforma będzie niewystarczająca, aby nadążyć za tempem zmian na rynku. Przystąpiliśmy więc do rozmów z Flexitive, platformą, która obecnie oferuje najbardziej zaawansowane możliwości automatyzacji projektowania. Wdrożenie platformy umożliwia nam łatwe i szybkie adaptowanie contentu na wiele rynków, a także przy odpowiednim wdrożeniu, znacząco skraca proces tworzenia i kontroli jakości - mówi Michał Dunin, Dyrektor Zarządzający w WebTalk.
Ta współpraca to kolejny krok Agencji Webtalk w stronę nowych horyzontów w marketingu digital. Dzięki synergii dotychczasowych kompetencji z jakością wspieraną technologicznie, możliwe jest budowanie efektywności marek w całym regionie CEE. Produkcja contentu to ogromna część aktywności działu kreacji, a innowacyjność w optymalizacji jest dziś niezbędna, żeby mógł on pracować na najwyższym poziomie przy jednoczesnej wysokiej wydajności.
- Szukaliśmy odpowiedniej technologii bo wiemy, że przy aktualnej ilości produkowanego contentu w kampaniach digital, optymalizacja jest kluczowa. Dlatego sięgamy po najciekawsze na rynku rozwiązanie, które w świetny sposób adresuje agencyjne potrzeby i otwiera nam drogę do jeszcze wyższej efektywności. Dynamiczna produkcja contentu (ang. DCP - Dynamic Content Production), wspierana naszymi autorskimi rozwiązaniami analitycznymi dla formatów reklamowych, to nowy standard na rynku projektowania. Synergia z Flexitive sprawia, że możemy podejmować się realizacji najbardziej zaawansowanych i wymagających projektów - dodaje również Dorota Pindel, R&D Director w WebTalk.
Dynamiczna produkcja contentu (DCP) jest ogromną wartością dla projektów, które mają wiele wariantów o jednym Key Visualu, w których jest wiele mikro grup odbiorczych z różnym contentem, w których dla dużych sklepów e-commerce reklamuje się wiele różnych produktów, lub które są emitowane na wielu rynkach i w wielu językach. Jednocześnie wraz z analityką jest punktem wyjścia dla dynamicznej emisji kampanii reklamowych (ang. DCO - Dynamic Content Optimization), łącząc perspektywy celów komunikacyjnych i celów biznesowych kampanii.
Źródło: WebTalk