logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webtalk odpowiedzialna za media społecznościowe Super-Pharm

  PR 11.05.2023, przeczytano 414 razy
ilustracjastrzałka

Do portfolio agencji digitalowej WebTalk dołączyła stała obsługa social media Super-Pharm. Wcześniejsza współpraca między klientem a agencją opierała się na współpracy projektowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webtalk-odpowiedzialna-za-media-spolecznosciowe-super-pharm,399909,artykul.html

WebTalk z Super-Pharm współpracuje od wielu lat. Wcześniej projektowo, produkując content na YouTube’a brandu, w ramach formatu “Super Porady”. Zaufanie i jakość dostarczana przez agencję zaskutkowały rozszerzeniem spektrum działań do stałej obsługi istniejących już kanałów społecznościowych marki, tj. Facebooka, Instagrama, jak i powołania do życia i prowadzenie kanału marki na TikToku.

Nasza historia z Super-Pharm opiera się na licznych projektach, które pozwoliły nam poznać Klienta i nauczyć się przewidywać jego potrzeby dynamicznie i na wysokim poziomie. Tym bardziej cieszy nas rozszerzenie współpracy do stałej obsługi, gdzie znajomość tę możemy dalej rozwijać i wspólnie tworzyć kolejne realizacje. Oddanie pod naszą opiekę SoMe marki i możliwość stworzenia od początku kanału TikTok jest dla nas ukoronowaniem naszych wcześniejszych działań i dowodem na zaufanie w relacji. Wierzymy, że nasza współpraca będzie długofalowa i pełna sukcesów - mówi Agata Szybilska-Czech, Client Service Director w WebTalk.

Źródło: WebTalk

webtalk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór - głos kobiet ma znaczenie
Ponad połowa młodych Polek deklaruje, że nie weźmie udziału w wyborach parlamentarnych. Choć wiedzą jakiej Polski chcą dla siebie i swoich bliskich, to nie korzystają z prawa wyborczego, bo nie wierzą, że ich głos się liczy. Do udziału w nadchodzących wyborach ma przekonać kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację...
Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań marki Altax
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań produktów marki Altax, z portfolio firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland. Działania te są częścią całościowego procesu redesignu opakowań tej marki, której grupą docelową są majsterkowicze, głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat.
Agencja Beeffective przechodzi rebranding
Beeffective - Digital Marketing Agency z Trójmiasta przechodzi rebranding, który jest wynikiem dynamicznych zmian na rynku. Po 8 latach działalności agencja pokazuje swoje żądło i prezentuje odświeżoną wersję brandingu. Zmiany obejmują logo, KV, wyrazisty ton komunikacji, nową stronę www oraz inny sposób prezentowania swoich usług.
Biznesowe drukarki atramentowe Epson Workforce AM-C nagrodzone w rankingu Datamaster Lab
Rodzina WorkForce AM-C zdobyła pięć gwiazdek DataMaster Lab za produktywność i wkład w zrównoważony rozwój
Altavia Kamikaze z międzynarodowej grupy Altavia przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create
Altavia Kamikaze, należąca do międzynarodowej Grupy Altavia agencja kreatywna i komunikacyjna z technologicznym DNA sfinalizowała akwizycję dwóch agencji przejmując 100% udziałów w K2 Create i K2 Precise. Nowa organizacja połączy kompetencje Altavia Kamikaze z kompetencjami K2 Create - agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764