Do portfolio agencji digitalowej WebTalk dołączyła stała obsługa social media Super-Pharm. Wcześniejsza współpraca między klientem a agencją opierała się na współpracy projektowej.
WebTalk z Super-Pharm współpracuje od wielu lat. Wcześniej projektowo, produkując content na YouTube’a brandu, w ramach formatu “Super Porady”. Zaufanie i jakość dostarczana przez agencję zaskutkowały rozszerzeniem spektrum działań do stałej obsługi istniejących już kanałów społecznościowych marki, tj. Facebooka, Instagrama, jak i powołania do życia i prowadzenie kanału marki na TikToku.
Nasza historia z Super-Pharm opiera się na licznych projektach, które pozwoliły nam poznać Klienta i nauczyć się przewidywać jego potrzeby dynamicznie i na wysokim poziomie. Tym bardziej cieszy nas rozszerzenie współpracy do stałej obsługi, gdzie znajomość tę możemy dalej rozwijać i wspólnie tworzyć kolejne realizacje. Oddanie pod naszą opiekę SoMe marki i możliwość stworzenia od początku kanału TikTok jest dla nas ukoronowaniem naszych wcześniejszych działań i dowodem na zaufanie w relacji. Wierzymy, że nasza współpraca będzie długofalowa i pełna sukcesów - mówi Agata Szybilska-Czech, Client Service Director w WebTalk.
Źródło: WebTalk