logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webtalk odpowiedzialna za media społecznościowe Super-Pharm

  PR 11.05.2023, przeczytano 818 razy
ilustracjastrzałka

Do portfolio agencji digitalowej WebTalk dołączyła stała obsługa social media Super-Pharm. Wcześniejsza współpraca między klientem a agencją opierała się na współpracy projektowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webtalk-odpowiedzialna-za-media-spolecznosciowe-super-pharm,399909,artykul.html

WebTalk z Super-Pharm współpracuje od wielu lat. Wcześniej projektowo, produkując content na YouTube’a brandu, w ramach formatu “Super Porady”. Zaufanie i jakość dostarczana przez agencję zaskutkowały rozszerzeniem spektrum działań do stałej obsługi istniejących już kanałów społecznościowych marki, tj. Facebooka, Instagrama, jak i powołania do życia i prowadzenie kanału marki na TikToku.

Nasza historia z Super-Pharm opiera się na licznych projektach, które pozwoliły nam poznać Klienta i nauczyć się przewidywać jego potrzeby dynamicznie i na wysokim poziomie. Tym bardziej cieszy nas rozszerzenie współpracy do stałej obsługi, gdzie znajomość tę możemy dalej rozwijać i wspólnie tworzyć kolejne realizacje. Oddanie pod naszą opiekę SoMe marki i możliwość stworzenia od początku kanału TikTok jest dla nas ukoronowaniem naszych wcześniejszych działań i dowodem na zaufanie w relacji. Wierzymy, że nasza współpraca będzie długofalowa i pełna sukcesów - mówi Agata Szybilska-Czech, Client Service Director w WebTalk.

Źródło: WebTalk

webtalk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ampfutbolistki hohaterkami kampanii Orlen
ORLEN przygotował outdoorową kampanię społeczną, żeby uhonorować bohaterki Mistrzostw Świata w Amp Futbolu. W 13 miastach zawisły billboardy z wizerunkiem reprezentantek wspieranych przez ORLEN, Sponsora Głównego drużyny.
Maxi Zoo podsumowuje akcję świątecznej pomocy zwierzętom
Ponad 27 tysięcy spełnionych marzeń zwierząt i dziesiątki wspartych organizacji - tak wygląda podsumowanie siódmej edycji akcji charytatywnej Maxi Zoo. Od 14 listopada do 31 grudnia klienci sieci mieli okazję wziąć udział w świątecznej zbiórce darów, która przyniosła rekordowe rezultaty. Dzięki wspólnemu wysiłkowi pracowników i...
Tarczyński Sponsorem Głównym finału WOŚP we Wrocławiu
Już 26 stycznia marka Tarczyński ponownie zagra wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, obejmując rolę sponsora głównego wrocławskiego finału. Tegoroczny finał WOŚP dedykowany jest wsparciu dziecięcej onkologii i hematologii. Zebrane środki pozwolą na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego, który może odmienić życie najmłodszych pacjentów...
15 akcji buy&get w rok. Greenman Poland premiuje lojalnych klientów
Greenman Poland zwiększa udział akcji buy&get w swojej aktywności marketingowej, stawiając mocno na wsparcie najemców i premiowanie klientów, którzy wybierają na codzienne zakupy centra handlowe z jego portfolio.
Canon na RemaDays 2025: innowacje w druku i automatyzacji
Firma Canon, jako lider w innowacyjnych technologiach druku, podczas tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów RemaDays Warsaw 2025 zaprezentuje nowoczesne rozwiązania poligraficzne, które wspierają rozwój firm w obszarze efektywnego zarządzania produkcją, personalizacji materiałów reklamowych oraz wdrażania zrównoważonych praktyk. Motywem przewodnim prezentacji będzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764