logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webtalk podsumowuje 2022 r. i prezentuje odświeżoną identyfikację wizualną

  PR 01.03.2023, przeczytano 263 razy

Agencja WebTalk w 2022 odnotowała wzrost przychodów na poziomie 66%, powiększyła zespół o ponad 20 osób, pozyskała ok 25 nowych Klientów, poszerzyła portfolio usług digitalowych i systematycznie zwiększała obszary współpracy ze stałymi Klientami – zarówno kompetencyjnie, jak i terytorialnie. Obecnie agencja posiada Klientów w stałej obsłudze na 8 rynkach CEE. Teraz prezentuje odświeżoną identyfikację wizualną i nową stronę (www.webtalk.pl).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webtalk-podsumowuje-2022-r.-i-prezentuje-odswiezona-identyfikacje-wizualna,399128,artykul.html

Rozwój oferty oraz kompetencji zespołu WebTalk, a także dalsza ekspansja współpracy z Klientami na rynkach CEE, przyczyniły się do kolejnego, rekordowego roku finansowego. Agencja zakończyła 2022 rok z 66% wzrostem przychodu (do 32 mln złotych) i 75% wzrostem revenue w porównaniu z rokiem poprzednim.

– Dzięki jasnej wizji i zaangażowaniu naszego teamu, możemy pochwalić się kolejnym bardzo dobrym rokiem z rzędu. Wyzwaniem będzie utrzymanie tego trendu, dlatego nie zatrzymujemy się i mamy w planach dalszą rozbudowę portfolio usług na podstawie diagnozy potrzeb Klientów i zgodnie z naszym claimem “Digital First” – mówi Michał Dunin, Managing Director i założyciel WebTalk.

W 2022 roku, WebTalk stworzył trzy nowe działy: Research & Development, SEO oraz Nowych Mediów Wizualnych (z naciskiem na TikTok). Nowe kompetencje wymagały wzmocnienia zespołu o kolejnych ekspertów, powodując 20% wzrost zatrudnienia do blisko 100 osób. Silnym wyróżnikiem agencji stał się dział R&D oferujący innowacyjne usługi z wykorzystaniem najnowszych technologii. Wśród najważniejszych produktów znalazły się: analityka cen marek i konkurencji w sklepach (szczególnie ważna w obliczu dyrektywy Omnibus), audyty efektywności kart produktowych (powiązane z przyszłością e-commerce i a-commerce), analiza efektywności formatów mediowych, implementacja Dynamic Content Optimisation, jak również digitalizacja komunikacji B2B.

Strategiczna wizja i kierunek rozwoju agencji, stawiającej na jakość i synergię wszystkich digitalowych kompetencji, znalazła również odzwierciedlenie w odświeżonej identyfikacji wizualnej.

– Nowa identyfikacja WebTalk to żywy zbiór zasad zaadaptowany do obecnych czasów i spójny z naszą strategią. Wprowadziliśmy zmiany w typografii, logotypie i barwie, odzwierciedlające sposób w jaki tworzymy treści dla naszych Klientów - w sposób przemyślany, a jednocześnie dostosowując się do panujących trendów. Zostawiliśmy wykrzyknik będący z nami od samego początku, aby zaznaczyć, że nie zapominamy o korzeniach, ale rozwijamy je o skojarzenia z biznesową solidnością, profesjonalizmem i jakością – mówi Przemysław Puchalski. Creative Director w WebTalk, odpowiedzialny za zmiany w CI oraz nadzór kreatywny nad nową stroną www.

Źródło: WebTalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Big Picture wygrywa przetarg na obsługę marki Garnier
Do portfolio klientów beauty agencji Big Picture dołącza Garnier – jeden z największych, globalnych graczy wśród marek kosmetycznych. Współpraca obejmuje szerokie działania komunikacyjne wokół wszystkich trzech kategorii brandu: skin care, hair care i hair color. Wszystkie te obszary łączy Zielona Strategia pt. „Green Beauty”.
Mullenlowe Warsaw wzmocniła kreację i client service
Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o doświadczoną art director Joannę Jurczak oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.
Agencja Garden of Words wzmacnia zespół PR
Agencja Garden of Words poszerza zespół PR i zatrudnia Martę Bełzę na stanowisku Head of Reputation Management. Marta Miller awansowała i od teraz jako Head of Corporate odpowiadać będzie za rozwój agencji w zakresie pozyskiwania i prowadzenia projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej.
Wśród projektów uchwał na Walne Zgromadzenie znajduje się zmiana firmy spółki na Fabrity Holding S.A. w związku z wiodącym udziałem biznesu software oraz przeglądem opcji strategicznych spółek marketingowych. Zarząd rekomenduje Walnemu Zgromadzeniu wypłatę łącznie 14,5 mln zł dywidendy, co oznacza 6 zł na akcję (2 zł zostało już zaliczkowo...
Pepsi we współpracy z Bedoesem 2115 tworzą nowatorską kampanię
Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać - tak jak żadna inna marka dotąd - przestrzenie reklamowe młodym. Aktywacja jest odpowiedzią na kreatywne wrzenie w Generacji Z, której przedstawiciele chcą ze swoją twórczą ekspresją trafić do szerszego grona odbiorców. Ambasadorem kampanii jest jeden z najpopularniejszych raperów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764