logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webtalk podsumowuje 2022 r. i prezentuje odświeżoną identyfikację wizualną

  PR 01.03.2023, przeczytano 426 razy

Agencja WebTalk w 2022 odnotowała wzrost przychodów na poziomie 66%, powiększyła zespół o ponad 20 osób, pozyskała ok 25 nowych Klientów, poszerzyła portfolio usług digitalowych i systematycznie zwiększała obszary współpracy ze stałymi Klientami – zarówno kompetencyjnie, jak i terytorialnie. Obecnie agencja posiada Klientów w stałej obsłudze na 8 rynkach CEE. Teraz prezentuje odświeżoną identyfikację wizualną i nową stronę (www.webtalk.pl).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webtalk-podsumowuje-2022-r.-i-prezentuje-odswiezona-identyfikacje-wizualna,399128,artykul.html

Rozwój oferty oraz kompetencji zespołu WebTalk, a także dalsza ekspansja współpracy z Klientami na rynkach CEE, przyczyniły się do kolejnego, rekordowego roku finansowego. Agencja zakończyła 2022 rok z 66% wzrostem przychodu (do 32 mln złotych) i 75% wzrostem revenue w porównaniu z rokiem poprzednim.

– Dzięki jasnej wizji i zaangażowaniu naszego teamu, możemy pochwalić się kolejnym bardzo dobrym rokiem z rzędu. Wyzwaniem będzie utrzymanie tego trendu, dlatego nie zatrzymujemy się i mamy w planach dalszą rozbudowę portfolio usług na podstawie diagnozy potrzeb Klientów i zgodnie z naszym claimem “Digital First” – mówi Michał Dunin, Managing Director i założyciel WebTalk.

W 2022 roku, WebTalk stworzył trzy nowe działy: Research & Development, SEO oraz Nowych Mediów Wizualnych (z naciskiem na TikTok). Nowe kompetencje wymagały wzmocnienia zespołu o kolejnych ekspertów, powodując 20% wzrost zatrudnienia do blisko 100 osób. Silnym wyróżnikiem agencji stał się dział R&D oferujący innowacyjne usługi z wykorzystaniem najnowszych technologii. Wśród najważniejszych produktów znalazły się: analityka cen marek i konkurencji w sklepach (szczególnie ważna w obliczu dyrektywy Omnibus), audyty efektywności kart produktowych (powiązane z przyszłością e-commerce i a-commerce), analiza efektywności formatów mediowych, implementacja Dynamic Content Optimisation, jak również digitalizacja komunikacji B2B.

Strategiczna wizja i kierunek rozwoju agencji, stawiającej na jakość i synergię wszystkich digitalowych kompetencji, znalazła również odzwierciedlenie w odświeżonej identyfikacji wizualnej.

– Nowa identyfikacja WebTalk to żywy zbiór zasad zaadaptowany do obecnych czasów i spójny z naszą strategią. Wprowadziliśmy zmiany w typografii, logotypie i barwie, odzwierciedlające sposób w jaki tworzymy treści dla naszych Klientów - w sposób przemyślany, a jednocześnie dostosowując się do panujących trendów. Zostawiliśmy wykrzyknik będący z nami od samego początku, aby zaznaczyć, że nie zapominamy o korzeniach, ale rozwijamy je o skojarzenia z biznesową solidnością, profesjonalizmem i jakością – mówi Przemysław Puchalski. Creative Director w WebTalk, odpowiedzialny za zmiany w CI oraz nadzór kreatywny nad nową stroną www.

Źródło: WebTalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764