Webtel – Interactive Solutions wygrał przetarg na budowę serwisu korporacyjnego Nestlé. Do prezentacji wszystkich produktów z grupy Nestlé Webtel zastosuje niezwykle nowoczesną technologię WWW - FLEX. Współpraca zakłada także kompleksową obsługę serwisu i późniejszą rozbudowę jego funkcjonalności.
W przetargu – oprócz Webtela – startowały 4 agencje interaktywne. „Zleceniodawcę przekonała nasza niekonwencjonalna prezentacja, zastosowanie najnowocześniejszej technologii, a także zaprezentowane rozwiązania funkcjonalne i estetyczne: sposób nawigacji, zawartość serwisu prezentowana „gazetowo”, łatwość czytania i przyjazna grafika. Nasza oferta oparta była na dokładnych analizach najlepszych i najpiękniejszych serwisów korporacyjnych na świecie” – mówi Mariusz Kokoszkiewicz, Dyrektor Zarządzający firmy Webtel.
Technologia FLEX, zaproponowana przez spółkę, została opracowana przez Adobe i służy do tworzenia zaawansowanych aplikacji internetowych z rozbudowaną częścią multimedialną.
Webtel współpracuje z firmą Nestlé od 2002 roku – obsługuje brandy mleka i odżywek dla niemowląt i małych dzieci Nestlé Nutrition i prowadzi kompleksową obsługę serwisu Nestlé Dziecko. Nestlé Dziecko był już w 2005 roku najlepszą stroną produktową w konkursie Webster Festiwal. Na początku 2008 roku agencja poszerzyła portfolio projektów realizowanych dla Grupy o 3 kolejne: WWW.gerber.pl i WWW.bobofrut.pl oraz nowy projekt stworzony na potrzeby kampanii informacyjnej „Zdrowy Start w Przyszłość”.
Webtel – Interactive Solutions tworzą trzy zespoły: Webtel – Solutions, specjalizujący się w systemach CRM, ERP, SFA, organizacji centrów kontaktu oraz usługach integratorskich, Webtel – Interactive, oferujący kompleksową obsługę w dziedzinie planowania i tworzenia zaawansowanych projektów e-marketingowych, programów lojalnościowych oraz motywacyjnych, oraz Webtel – Mobile, którego domeną jest m-marketing.
Webtel jest spółką zależną Internet Group.
Źródło: Webtel