logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Webtel zbuduje nową stronę korporacyjną dla Nestlé Polska

  PR 20.04.2008, przeczytano 2450 razy

Webtel – Interactive Solutions wygrał przetarg na budowę serwisu korporacyjnego Nestlé. Do prezentacji wszystkich produktów z grupy Nestlé Webtel zastosuje niezwykle nowoczesną technologię WWW - FLEX. Współpraca zakłada także kompleksową obsługę serwisu i późniejszą rozbudowę jego funkcjonalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/webtel-zbuduje-nowa-strone-korporacyjna-dla-nestl%C3%A9-polska,7149,artykul.html

W przetargu – oprócz Webtela – startowały 4 agencje interaktywne. „Zleceniodawcę przekonała nasza niekonwencjonalna prezentacja, zastosowanie najnowocześniejszej technologii, a także zaprezentowane rozwiązania funkcjonalne i estetyczne: sposób nawigacji, zawartość serwisu prezentowana „gazetowo”, łatwość czytania i przyjazna grafika. Nasza oferta oparta była na dokładnych analizach najlepszych i najpiękniejszych serwisów korporacyjnych na świecie” – mówi Mariusz Kokoszkiewicz, Dyrektor Zarządzający firmy Webtel.

Technologia FLEX, zaproponowana przez spółkę, została opracowana przez Adobe i służy do tworzenia zaawansowanych aplikacji internetowych z rozbudowaną częścią multimedialną.

Webtel współpracuje z firmą Nestlé od 2002 roku – obsługuje brandy mleka i odżywek dla niemowląt i małych dzieci Nestlé Nutrition i prowadzi kompleksową obsługę serwisu Nestlé Dziecko. Nestlé Dziecko był już w 2005 roku najlepszą stroną produktową w konkursie Webster Festiwal. Na początku 2008 roku agencja poszerzyła portfolio projektów realizowanych dla Grupy o 3 kolejne: WWW.gerber.pl i WWW.bobofrut.pl oraz nowy projekt stworzony na potrzeby kampanii informacyjnej „Zdrowy Start w Przyszłość”.

Webtel – Interactive Solutions tworzą trzy zespoły: Webtel – Solutions, specjalizujący się w systemach CRM, ERP, SFA, organizacji centrów kontaktu oraz usługach integratorskich, Webtel – Interactive, oferujący kompleksową obsługę w dziedzinie planowania i tworzenia zaawansowanych projektów e-marketingowych, programów lojalnościowych oraz motywacyjnych, oraz Webtel – Mobile, którego domeną jest m-marketing.
Webtel jest spółką zależną Internet Group.

Źródło: Webtel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki w obszarze BTL i digital. 
Główka Pracuje w kampanii Ingka Centres
Ingka Centres, firma zarządzająca obiektami handlowymi rozpoczyna kampanię pod nazwą Główka Pracuje, w ramach której stworzyła nową, interaktywną przestrzeń ‒ Umysłową Siłkę. Siłka oferuje różnorodne aktywności poprawiające sprawność umysłową, by efektywniej przyswajać wiedzę oraz przetwarzać i zapamiętywać informacje. Umysłowa Siłka...
Freelancehunt: Rośnie liczba firm bazujących na freelancerach
Około 20% firm zarejestrowanych na miedzynarodowym portalu Freelancehunt.com zatrudnia więcej freelancerów niż pracowników na etat. Dotyczy to również Polski. Przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po freelancerów ze względu na dużą dostępność i wybór specjalistów, gwarancję skuteczności oraz zdecydowanie niższe koszty...
Panasonic Connect Co., Ltd. zaopatrzy Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024, trwające od 26 lipca do 11 sierpnia oraz następujące po nich Igrzyska Paraolimpijskie, od 28 sierpnia do 8 września, w najnowocześniejsze technologie audiowizualne. Jako jeden z kluczowych sponsorów, Panasonic dostarczy zaawansowane projektory i monitory profesjonalne, sprzęt do produkcji transmisji live i...
Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764