logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wec Communication ponownie wybrana do obsługi media relations Adata i XPG

  PR 21.03.2023, przeczytano 254 razy

Krakowska agencja 360, WEC Communication jest odpowiedzialna za promocję ADATA i XPG w Polsce. Od stycznia 2023 roku poszerzyła zakres obsługi dla tajwańskiego producenta z zakresu Public Relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wec-communication-ponownie-wybrana-do-obslugi-media-relations-adata-i-xpg,399364,artykul.html

Agencja WEC Communication od ponad 7 lat współpracuje z tajwańskim producentem sprzętów komputerowych ADATA, a od 2017 obsługuję również ich drugą markę - XPG Global. Od tamtej pory WEC odpowiada za działania digitalowe marek ADATA i XPG Global w Polsce. Po kilkumiesięcznej przerwie w obsłudze PR (kwiecień - grudzień 2022), agencji powierzono promocję produktów producenta poprzez działania z zakresu PR i media relations.

Źródło: WEC Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interprint na Łódź Design Festival
Wejście na rynek pracy generacji Z, coraz bardziej zaawansowana sztuczna inteligencja, wyzwania, które stawiają przed nami alarmujące raporty ekologów… Wszystko to sprawia, że coraz częściej myślami wybiegamy w przyszłość… To właśnie ona i jej postrzeganie były tematem przewodnim minionej edycji Łódź Design Festival. Czy zamiast przepowiadać...
Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud
Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną...
Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group
Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających...
Zakończył się Łódź Design Festival 2023
Wystawy, warsztaty, spotkania z projektantami i architektami oraz rozmowy na najbardziej aktualne i palące tematy – taki był tegoroczny Łódź Design Festival. 17. edycja wydarzenia jak zwykle przyciągnęła topowych reprezentantów polskiej branży kreatywnej oraz fanów dobrego designu.
Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store
Wraz z rozwojem technologii i postępującą cyfryzacją społeczeństwa, handel elektroniczny stał się nieodłączną częścią naszego życia. Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach on-line, co prowadzi do powstawania nowych modeli biznesowych takich jak quick commerce oraz dark store. Oba zjawiska odzwierciedlają ewolucję e-commerce i zmieniające się trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764