logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WEC Communication poszerza współpracę z Acer w obszarze EMEA

  PR 08.10.2024, przeczytano 287 razy
ilustracja

Agencja WEC Communication oraz firma Acer kontynuują i rozwijają wieloletnią współpracę, której początki sięgają 2013 roku. Obie firmy zdecydowały się na zawarcie jednej, kompleksowej umowy ramowej. Porozumienie, które obowiązuje od września 2024 r., obejmuje zarządzanie działaniami w zakresie komunikacji marketingowej na wielu rynkach oraz konsolidację poprzednich umów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wec-communication-poszerza-wspolprace-z-acer-w-obszarze-emea,406003,artykul.html

Współpraca pomiędzy WEC Communications a Acer rozpoczęła się w 2013 roku od obsługi mediów społecznościowych w Polsce. W ciągu kolejnych lat agencja z powodzeniem rozwijała swoje działania, obejmując kolejne rynki i stając się kluczowym partnerem marki Acer w regionie.

Decyzja o podpisaniu umowy ramowej jest następstwem dotychczasowej współpracy i wynika z dynamicznego rozwoju działań prowadzonych przez WEC Communication na rzecz firmy Acer. Dzięki temu porozumieniu, obie firmy zyskały bardziej ujednoliconą i efektywną strukturę współpracy.

WEC Communication, dzięki swojemu doświadczeniu i wieloletniej obecności na rynku, jest gotowa na nowe wyzwania i cieszy się na perspektywę dalszej współpracy z firmą Acer w ramach zintegrowanej umowy ramowej, która umacnia pozycję agencji jako jednego z wiodących partnerów marketingowych na rynku EMEA. 

Źródło: WEC Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus z nową odsłoną kampanii dla Mowi
Agencja mediowa Mediaplus realizuje dla klienta Mowi kampanię budującą świadomości marki i produktów Mowi Wrap, przekąsek na każdą okazję. Działania realizowane są online i offline we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube.
Ostatni odcinek słuchowiska mBanku – „Jazgot Historie” zamyka kolejny sezon popularnej serii kryminalnych opowieści o przebiegłych oszustwach finansowych. Nowa kampania to nie tylko edukacja na temat cyberbezpieczeństwa, ale również dowód na to, że kreatywnym podejściem może skutecznie dotrzeć do odbiorców.
Kolej przejść na TY. Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
Tyskie rusza z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która podkreśla, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski. Wraz z kampanią startuje konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na przejazd zimowym pociągiem Tyskie. Wyjątkowy pociąg — symbol budowania więzi — wyruszy z Tychów,...
Partner of Promotion to teraz The Partners
Z okazji 30 lat obecności na rynku agencja Partner o Promotion przeszła rebranding. Od listopada 2024 agencja PR #1 w Polsce działa pod nową marką – The Partners. Zaprezentowano także nową identyfikację wizualną, która obejmuje zmianę logo oraz strony internetowej.
Bosko: Lagardère Travel Retail z nową marką własną
Lagardère Travel Retail w Polsce wprowadza na rynek nową markę własną – BOSKO. Marka zaoferuje szerokie portfolio artykułów w kategoriach food i non-food, które będą dostępne wyłącznie w sklepach i restauracjach należących do sieci. Pierwsze produkty, napoje energetyczne, właśnie trafiły do sprzedaży.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764