logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Węc PR: awanse w agencji

  PR 09.04.2021, przeczytano 1061 razy
ilustracja

Agencja WĘC PR poinformowała o dwóch awansach w strukturach firmy. Agata Stachnik i Wojciech Grzegorzyca to pracownicy, którzy uzyskali promocję na stanowiska wyższej rangi.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wec-pr%3A-awanse-w-agencji,390974,artykul.html

Agata Stachnik związana jest z agencją od listopada 2019 roku. Awansowała na stanowisko Digital Executive, na którym odpowiedzialna będzie za samodzielne prowadzenie działań dla klientów. Jako Junior wspierała zespół w projektach dla Acer UK i z sukcesami wdrażała się we współpracę z Acer Baltics. Po promocji na wyższe stanowisko Agata będzie kontynuowała pracę dla obu klientów.

 

Wojciech Grzegorzyca w październiku 2019 roku zaczynał pracę w agencji jako Junior, teraz awansował na stanowisko PR Executive. Po promocji Wojciech będzie odpowiedzialny za współpracę z trzema klientami - FIXIT, GetHero oraz Sabre. Przy pierwszym z nich zajmie się egzekucją strategii firmy, jej rozwojem oraz planowaniem mediów i tworzeniem artykułów eksperckich. W przypadku GetHero Wojciech będzie miał wpływ na działania klienta - od pomysłu, przez wprowadzenie go w życie, po egzekucję. Dla Sabre poprowadzi ich komunikację PR - będzie opracowywał tematy, strategię oraz teksty we współpracy z klientem. Dodatkowo Wojciech będzie ekspertem w projektach z dziedziny esportu.

Źródło: WĘC PR

www.wec24.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764