logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Węc PR: awanse w agencji

  PR 09.04.2021, przeczytano 1057 razy
ilustracja

Agencja WĘC PR poinformowała o dwóch awansach w strukturach firmy. Agata Stachnik i Wojciech Grzegorzyca to pracownicy, którzy uzyskali promocję na stanowiska wyższej rangi.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wec-pr%3A-awanse-w-agencji,390974,artykul.html

Agata Stachnik związana jest z agencją od listopada 2019 roku. Awansowała na stanowisko Digital Executive, na którym odpowiedzialna będzie za samodzielne prowadzenie działań dla klientów. Jako Junior wspierała zespół w projektach dla Acer UK i z sukcesami wdrażała się we współpracę z Acer Baltics. Po promocji na wyższe stanowisko Agata będzie kontynuowała pracę dla obu klientów.

 

Wojciech Grzegorzyca w październiku 2019 roku zaczynał pracę w agencji jako Junior, teraz awansował na stanowisko PR Executive. Po promocji Wojciech będzie odpowiedzialny za współpracę z trzema klientami - FIXIT, GetHero oraz Sabre. Przy pierwszym z nich zajmie się egzekucją strategii firmy, jej rozwojem oraz planowaniem mediów i tworzeniem artykułów eksperckich. W przypadku GetHero Wojciech będzie miał wpływ na działania klienta - od pomysłu, przez wprowadzenie go w życie, po egzekucję. Dla Sabre poprowadzi ich komunikację PR - będzie opracowywał tematy, strategię oraz teksty we współpracy z klientem. Dodatkowo Wojciech będzie ekspertem w projektach z dziedziny esportu.

Źródło: WĘC PR

www.wec24.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764