logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Węc PR: awanse w agencji

  PR 09.04.2021, przeczytano 410 razy
ilustracja

Agencja WĘC PR poinformowała o dwóch awansach w strukturach firmy. Agata Stachnik i Wojciech Grzegorzyca to pracownicy, którzy uzyskali promocję na stanowiska wyższej rangi.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wec-pr%3A-awanse-w-agencji,390974,artykul.html

Agata Stachnik związana jest z agencją od listopada 2019 roku. Awansowała na stanowisko Digital Executive, na którym odpowiedzialna będzie za samodzielne prowadzenie działań dla klientów. Jako Junior wspierała zespół w projektach dla Acer UK i z sukcesami wdrażała się we współpracę z Acer Baltics. Po promocji na wyższe stanowisko Agata będzie kontynuowała pracę dla obu klientów.

 

Wojciech Grzegorzyca w październiku 2019 roku zaczynał pracę w agencji jako Junior, teraz awansował na stanowisko PR Executive. Po promocji Wojciech będzie odpowiedzialny za współpracę z trzema klientami - FIXIT, GetHero oraz Sabre. Przy pierwszym z nich zajmie się egzekucją strategii firmy, jej rozwojem oraz planowaniem mediów i tworzeniem artykułów eksperckich. W przypadku GetHero Wojciech będzie miał wpływ na działania klienta - od pomysłu, przez wprowadzenie go w życie, po egzekucję. Dla Sabre poprowadzi ich komunikację PR - będzie opracowywał tematy, strategię oraz teksty we współpracy z klientem. Dodatkowo Wojciech będzie ekspertem w projektach z dziedziny esportu.

Źródło: WĘC PR

www.wec24.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim
Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego...
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn
Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
Słoneczna kampania Energi Obrotu
Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
#Supermocokularów: kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 2021
Nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i kwestia ograniczania liczby odpadów bez recyklingu i właściwego odzyskiwania surowców to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzy się w tym roku Grupa Essilor. Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764