logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Węc PR wprowadza Acer do zespołu Formuły 1 - Alfa Romeo Racing Orlen

  PR 28.07.2020, przeczytano 618 razy
ilustracja

Agencja WĘC PR została wybrana do stworzenia globalnej strategii komunikacji współpracy firmy Acer z Alfa Romeo Racing ORLEN. Opracowana koncepcja wyznaczy kierunki działań z zakresu public relations i marketingu w ramach partnerstwa technologicznego pomiędzy obiema firmami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wec-pr-wprowadza-acer-do-zespolu-formuly-1----alfa-romeo-racing-orlen,387920,artykul.html

Agencja WĘC PR, na co dzień obsługująca firmę Acer, została wybrana do przygotowania kompleksowej strategii komunikacji współpracy swojego klienta z Alfa Romeo Racing ORLEN. Działania obejmują stworzenie key visuala oraz playbooka, określającego globalną współpracę obu marek w zakresie public relations oraz marketingu. Chodzi przede wszystkim o zasady przygotowywania unikalnych, angażujących i atrakcyjnych treści dla rosnącej publiczności obu marek. Celem jest m.in. przepływ fanów pomiędzy kanałami w mediach społecznościowych w trakcie trwającego sezonu Formuły 1.

Współpraca pomiędzy firmą Acer a Alfa Romeo Racing ORLEN została ogłoszona w zeszłym miesiącu. Od początku tego sezonu Formuły 1 producent jest oficjalnym partnerem technologicznym zespołu, w którym rezerwowym kierowcą jest Robert Kubica. Firma dostarcza Alfa Romeo Racing ORLEN stacje robocze i monitory z serii ConceptD, które są wykorzystywane  w siedzibie głównej teamu w szwajcarskim Hinwil - zarówno na torze, jak i poza nim.

Blisko 10 lat obsługi Acer przez WĘC PR

WĘC PR rozpoczął realizację pierwszego projektu dla Acer już w 2011 roku. Obejmował on opracowanie kompleksowej i spójnej strategii komunikacji na Facebooku, Twitterze i YouTube. Hasło kampanii “Aspire for more!” nawiązywało do linii produktów Acer oraz wartości marki. Obecnie agencja odpowiada za bieżącą komunikację, obsługę mediów społecznościowych oraz niektóre działania marketingowe firmy nie tylko w Polsce, ale także globalnie, w regionie EMEA, krajach nordyckich oraz bałtyckich.

Źródło: WĘC PR

www.wec24.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764