logo
WIADOMOŚCI

Wedel promuje się na outdoorze

Mateusz Zawiślak  PR 13.10.2017, przeczytano 276 razy
ilustracjastrzałka

Wedel ruszył z kampanią promocyjną na outdoorze. Między innymi na ekranach Cityboard Media, firma promuje czekoladę mleczną z nadzieniem karmelowym i herbatnikami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wedel-promuje-sie-na-outdoorze,34101,artykul.html

Wedel niedawno postanowił zmienić swój koncept reklamowy. Zrezygnowano z postaci Wargorra. Głównym motywem, który pojawia się w reklamach Wedla jest dawny symbol marki, czyli chłopiec jadący na żyrafie i trzymający tabliczki czekolady.

Kampania jest realizowana w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, a także na Śląsku i Trójmieście. Wykorzystano w niej nośniki typu cityboard (6x3 m). Ekspozycja potrwa do końca października 2017. Działania reklamowe są wspierane innymi mediami.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Warsztaty termotransferowe: Integart zaprasza do rejestracji
"Amazing, but true - Edycja 2" to warsztaty przeznaczone dla osób, które interesują się tematyką termotransferu i pragną poszerzyć swoją wiedzę oraz umiejętności w tym zakresie. Jest to też doskonała okazja dla tych wszystkich, którzy dopiero zastanawiają się nad otwarciem własnego biznesu opartego o zdobienia reklamowe czy znakowanie. Warto podkreślić, że cieszące się...
Tortille z Konspolu w nowej odsłonie na nośnikach outdoor
W drugiej połowie sierpnia w największych miastach w Polsce pojawią się billboardy promujące tortille arabską  firmy Konspol, która przeszła lifting szaty graficznej. Marka zachęca konsumentów, do zwrócenia uwagi na nowe opakowania.
Projektory Epson na Octopus Film Festival
W ciągu pięciu dni od 22 do 26 sierpnia odbędzie się Octopus Film Festival, czyli jeden z najbardziej nietypowych festiwali filmowych w Polsce. Miejscem wydarzenia jest Stocznia Gdańska, gdzie odbędzie się ponad trzydzieści projekcji filmów najróżniejszych gatunków – od kina klasy B po premiery ambitnych tytułów. Od strony technicznej wydarzenie wspierać będzie firma Epson,...
Media4u rekrutuje z „Mobilną Łodzią”
Media4U, łódzka firma IT dostarczająca rozwiązania z zakresu e-commerce znalazła się gronie 20 pracodawców, którzy dołączyli do kampanii  „Mobilna Łódź”. Rekrutacyjne roadshow po Polsce to część realizowanej w formie multimedialnej, mobilnej i interaktywnej przestrzeni wystawienniczej oraz w Internecie kampanii informacyjno-promocyjnej...
Aparat Nikon i obiektyw AF-S Nikkor z nagrodami EISA 2018/2019
Nikon z przyjemnością informuje, że aparat Nikon D850 i teleobiektyw AF-S NIKKOR 180-400mm f/4E TC1.4 FL ED VR zwyciężyły w kategoriach „Professional DSLR Camera” (profesjonalne lustrzanki cyfrowe) i „Professional Lens” (profesjonalne obiektywy) w sezonie 2018/2019. Nagrody te, przyznawane przez stowarzyszenie EISA (European Imaging and Sound Association), stanowią...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone