logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wedel Up! E.Wedel obudzi dziecięcą radość w świecie gamingu

  PR 21.02.2018, przeczytano 1326 razy
ilustracjastrzałka
fot. Kacper Bartczak

E.Wedel rusza z projektem Wedel Up! W ramach działań firma dołączyła do grona wystawców podczas finałów Intel Extreme Masters Katowice 2018 oraz nawiązała współpracę z popularnymi gamerami. Wśród nich znaleźli się Kaluch, Dealereq, PLKD oraz RoxMb.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wedel-up%21-e.wedel-obudzi-dziecieca-radosc-w-swiecie-gamingu,35525,artykul.html

Niegdyś dyskredytowany jako „zabawa dla dzieciaków” gaming dziś stał się poważną rozrywką oraz nową, coraz popularniejszą gałęzią sportu. Wydarzenia esportowe przyciągają setki tysięcy uczestników, a szaleńczo rosnąca popularność kanałów gamingowych w Internecie uczyniły z tej dziedziny poważny biznes. Także tutaj E.Wedel będzie przywracać dziecięcą radość. Projekt Wedel Up! swoją oficjalną inaugurację będzie miał podczas jednego z największych wydarzeń esportowych na świecie – Intel Extreme Masters Katowice 2018 – które w zeszłym roku przyciągnęło ponad 170 000 gości i miliony widzów. W tym roku E.Wedel dołącza do wystawców IEM Expo z własną gamingową strefą podczas finałów 2-4 marca br.

W strefie Wedel Up! nie zabraknie mnóstwa czekoladowych atrakcji, jak np. wielka czekoladowa rzeźba, którą uczestnicy wydarzenia będą mogli wspólnie zjeść czy zestawy słodkości dla każdego gracza. Tym, co będzie wyróżniało stanowisko marki, to zupełnie inne podejście do grania. Dla uczestników IEM Wedel przygotował strefę z trzema grami (CS:GO, Pro Evolution Soccer, Project CARS 2), do każdej proponując nietypowe zasady. W rozgrywkach nie będzie wygranych, liczyć się będzie dobra zabawa i dziecięca radość z niej czerpana.

- Projekt Wedel Up! oraz uczestnictwo Wedla w IEM wpisują się w nową platformę komunikacyjną marki – mówi Magdalena Kołodziejska, rzecznik prasowy marki E.Wedel – Rosnąca ranga esportu przechyla szalę na stronę rywalizacji, odciągając uczestników od czystej radości z grania. Na stoisku Wedel Up! zagramy inaczej. Będziemy budzić dziecięcą radość w graczach i przypominać, że sportowa rywalizacja jest istotna, ale dobra zabawa i czerpanie radości są najważniejsze – dodaje.

W budzeniu dziecięcej radości na IEM Katowice Wedla wesprą popularni gamerzy. Należą do nich dwaj gracze Minecraft – Dealereq i RoxMb; gracz GTA – Kaluch; oraz najbardziej popularny gracz FIFA – PLKD. Wspólnie z internetowymi twórcami Wedel zorganizował również konkurs, w którym do wygrania jest 12 karnetów na IEM 2018.

Obsługa projektu:
Komunikacja i działania z influencerami: Walk PR
Przygotowanie platformy gamingowej, komunikacja w Internecie oraz organizacja konkursu: agencja J.
Współpraca z IEM i koordynacja projektu: OMD

Źródło: E.Wedel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764