logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wedel wchodzi na rynek podcastów

  PR 23.05.2025, przeczytano 339 razy
ilustracjastrzałka

Firma Wedel, kultowy producent słodyczy i twórca czekoladowych doświadczeń wkracza w świat podcastów, odpowiadając na jego rosnącą popularność w Polsce. Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy oraz Robert Zydel, Dyrektor muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel w nowym formacie „Wedle Uznania”, będą dyskutować o biznesie, kulturze, sztuce, tematach społecznych i przyjemności, tworząc inspirującą przestrzeń na styku różnych światów. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wedel-wchodzi-na-rynek-podcastow,408948,artykul.html

Rozmowy prowadzone przez ekspertów Wedla z gościniami i gośćmi z różnych środowisk pozwolą odkryć nieoczywiste połączenia między biznesem, kulturą i współczesnym stylem życia. „Wedle Uznania” będzie przestrzenią do wymiany myśli, tworzoną z przyjemnością. - Od dawna nosiliśmy się z zamiarem nagrania podcastu, który pozwoliłby spojrzeć na świat z zupełnie nowej perspektywy – nie tylko przez pryzmat finansowy czy gospodarczy, ale również przez emocje, wartości oraz kulturę i sztukę. „Wedle Uznania” to realizacja tej idei i dowód na to, że rozmowa o biznesie może być ciekawa i pełna ludzkich wątków. To również szansa na zderzenie intelektualne nas, prowadzących z ciekawymi osobistościami – zderzenie, którego efektem będą smakowite treści audio-wizualne, którymi z przyjemnością dzielić się będziemy z naszymi odbiorcami – mówi Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy Wedel. 

Robert Zydel, Dyrektor Fabryki Czekolady E.Wedel dodaje: „Wedle Uznania” to wyjątkowa okazja, aby pokazać, jak różne światy – także te związane ze sztuką i kulturą - mogą się przenikać, jeśli potrafimy o nich mówić z pasją i otwartością. Rozmowy prowadzone są w wyjątkowych okolicznościach tj. w przestrzeni muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel (Sala Projektantki), które pokochali nie tylko warszawiacy, ale i turyści z innych zakątków Polski. To wszystko wśród zapachu czekolady i przy jej filiżance”. 

Podcast marki Wedel „Wedle Uznania” dostępny jest już na platformie Spotify oraz w serwisie YouTube. Za jego produkcję i realizację odpowiada zespół komunikacji Wedla wraz z partnerami zewnętrznymi. Gościem premierowego odcinka podcastu jest Paweł Kastory, Prezes Zarządu, współzałożyciel i współwłaściciel Grupy DDB Warszawa, jednego z największych zespołów specjalistów marketingu i reklamy w Polsce. 

Źródło: Wedel

wedel.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magdalena Lewicka po raz drugi na liście „Top Women in Global Cinema”
Magdalena Lewicka, Dyrektor Finansowa i członkini Zarządu Multikino S.A. oraz Multikino Media Sp. z o.o., po raz drugi znalazła się na prestiżowej liście „Top Women in Global Cinema” według Celluloid Junkie.
Gazeta Uchodźców
W piątek, 20 czerwca br. już po raz czwarty ukaże się "Gazeta Uchodźców". W ten wyjątkowy sposób "Gazeta Wyborcza" będzie obchodzić przypadający tego dnia Światowy Dzień Uchodźców. Po raz kolejny odda głos osobom uchodźczym oraz migranckim, by opowiedziały o Polsce, swoich ojczyznach i świecie ze swojej...
Komedie Barei i współczesne kino w kampanii Kino Polska
Kino Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną, która stanowi kontynuację zimowej odsłony działań wizerunkowych stacji. Kino Polska, kanał dedykowany w pełni rodzimym filmom i serialom, zaprasza przed ekrany na ponadczasowe klasyki - kultowe komedie Stanisława Barei, oraz na współczesne kino, w tym nominowany do Oscara film „IO”....
RMF FM 8. raz medium z największym zaufaniem wg Reutersa
Radio RMF FM po raz ósmy z rzędu zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM pozostaje liderem tego rankingu od początku jego istnienia.
Piłka w grze. Legia Warszawa i Wisła Kraków medialnymi drużynami maja
W maju odbyły się cztery ostatnie kolejki rozgrywek ligowych, w których aż trzy drużyny PKO BP Ekstraklasy miały szansę na zdobycie mistrzostwa, natomiast w Betlic 1. Lidze dwa kluby rywalizowały ze sobą o fotel lidera. Ostatnie pojedynki były bardzo emocjonujące – w social mediach padały rekordowe liczby komentarzy pod przedmeczowymi zapowiedziami oraz przy okazji pomeczowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764