logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wedel z profilem na Linkedin

  PR 15.10.2020, przeczytano 245 razy
ilustracjastrzałka

Wedel, kultowa marka słodyczy i jeden z kluczowych producentów branży czekoladowej w Polsce, startuje z oficjalnym kontem firmowym na platformie LinkedIn. To miejsce, gdzie małe codzienne przyjemności związane z czekoladowymi produktami przeplatać się będą z kulisami wedlowskiego świata. Firma w centrum swoich zainteresowań stawia człowieka, dlatego to właśnie ludzie tworzący Wedla (i wszystko co ich dotyczy), będą głównymi bohaterami prezentowanych treści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wedel-z-profilem-na-linkedin,388817,artykul.html

Wedel – nasz przepis to ludzie, to hasło przyświecające wedlowskiej strategii marki pracodawcy. A co oznacza w praktyce? Właśnie na to pytanie firma będzie odpowiadać wykorzystując platformę LinkedIn.

– Obecnie nasz zespół liczy niemal 1300 osób. W Wedlu wierzymy, że każdy głos, choć inny jest jednakowo ważny, a otwartość stanowi podstawową cechę naszej komunikacji. Właśnie dlatego chcemy integrować wokół naszej marki społeczność, zapraszać do interakcji i dialogu oraz dzielić się ze światem radością z pracy i w pracy. Dzięki zaangażowaniu moich koleżanek i kolegów, nie tylko tworzymy wspólnie tak lubianą od lat ofertę produktową i zapadające w pamięć kampanie, ale również zmieniamy nasze otoczenie, prowadząc działania z zakresu społecznej odpowiedzialności. Nasz profil na LinkedIn stanie się przestrzenią, gdzie będziemy dzielić się dobrymi praktykami z życia firmy, żeby inspirować również innych. To także szansa na odkrywanie wyjątkowego przepisu Wedla i jego składników jakimi są pracownicy tworzący naszą organizację, zupełnie jak kosztowanie tabliczki czekolady – kawałek po kawałku. – mówi Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierownik Komunikacji Korporacyjnej firmy Wedel.

Wedel kontynuuje bogatą tradycję odpowiedzialnego pracodawcy zapoczątkowaną przez założycieli, która jest ciągłą inspiracją do dalszych działań z myślą o ludziach. Profil na LinkedIn pozwoli pokazać, jak wartości organizacyjne tj. m.in. „Radość w pracy i z pracy” czy „Biorę odpowiedzialność” są realizowane na co dzień.

Jak sam przedstawia się Wedel?

  • Jesteśmy dumni z tworzenia polskiej marki słodyczy, które wybierają miliony ludzi. #DUMA
  • Jesteśmy autorami zmian, dzięki którym rozwijamy firmę, siebie i innych. #WPLYW
  • Jesteśmy jak duża rodzina, gdzie każdy głos, choć inny, ma takie samo znaczenie. #ROZNORODNOSC
  • Jesteśmy odpowiedzialni za tworzenie lepszego świata i działamy z myślą o człowieku. #ODPOWIEDZIALNOSC

Od teraz kulisy działalności Wedla, jej pracowników oraz ich osiągnięcia można obserwować w ramach profilu LI, dostępnego TUTAJ.

Źródło: Wedel

www.wedel.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Od środy, 21 października 2020 r. studenci mogą skorzystać z nowej oferty prenumeraty cyfrowej "Gazety Wyborczej". Oprócz dostępu do treści na stronach Wyborcza.pl w atrakcyjnej cenie otrzymają oni także dodatkowe zniżki lub promocyjne kody od partnerów "Wyborczej" - Legimi, TIDAL, FlixBusa i Orange Flex.
Helios zaprasza na bezpieczne seanse kinowe
Pomimo trudnej sytuacji w Polsce, kina sieci Helios regularnie funkcjonują, zapraszając widzów na premierowe seanse oraz projekty specjalne. Dzięki przestrzeganiu rygorystycznych procedur sanitarnych oraz odpowiednio przeszkolonemu personelowi możliwe jest bezpieczne oglądanie ciekawych filmów na wielkim ekranie w największej w Polsce sieci multipleksów.
Trwa kampania promocyjna Radia Złote Przeboje pod hasłem "Największe przeboje lat '80,'90,'00". W tym tygodniu do zaplanowanych działań medialnych dołączyła akcja na Instagramie prowadzona z influencerami. Słuchacze i internauci mogą zaprezentować na zdjęciu swój “TOTAL LOOK a'la gwiazda dekady”, zamieszczając ujęcie na swoim profilu...
Finał 10. edycji Nagrody Radia Tok FM im. Anny Laszuk 27 października na antenie i online
Za tydzień - we wtorek, 27 października 2020 r. poznamy laureata lub laureatkę tegorocznej, jubileuszowej Nagrody Radia TOK FM im. Anny Laszuk przyznawanej za wyjątkowy wpływ na rzeczywistość. Redakcja Radia TOK FM przedstawi wynik obrad Kapituły Nagrody podczas finałowej gali na antenie stacji oraz w internecie na tokfm.pl.
Deepfake: Manipulacja coraz groźniejsza i bardziej zaawansowana
Dynamiczny rozwój rozwiązań z zakresu uczenia maszynowego oraz algorytmów sztucznej inteligencji doprowadził do wytworzenia się nowej dziedziny nauki bazującej na technologii deepfake. Wykorzystanie zbiorów Big Data w zakresie przetwarzania i analizy informacji wizualnych oraz dźwiękowych pozwala wykorzystać inteligentne algorytmy do zautomatyzowanego procesu syntezowania zdjęć i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764