logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wedia-Ann nowym Członkiem PIAP

  PR 20.04.2018, przeczytano 373 razy

W kwietniu br. grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych powiększyło się o nową firmy z branży. Członkiem stowarzyszenia branżowego PIAP została agencja reklamowa WEDIA-ANN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wedia-ann-nowym-czlonkiem-piap,36219,artykul.html

- Przystąpienie do PIAP-u potraktowaliśmy jako kolejny etap rozwoju naszej organizacji. Wymiana doświadczeń w gronie ekspertów, zbieżne zasady etyczne, czy też dostęp do rzetelnych badań to tylko niektóre z kwestii, które skłoniły nas do pozostania członkiem Izby. – mówi Konrad Jędraszczak Dyrektor Operacyjny WEDIA-ANN.

WEDIA-ANN to firma rodzinna, która przez ponad 22 lata udowodniła nie raz, że „niemożliwe” to tylko czyjaś opinia. Jej rozwiązania zawsze są odpowiedzią na konkretne potrzeby Klientów, perfekcyjnie dobrane do danego projektu i przewidzianych ram budżetowych.

Czym jeszcze WEDIA-ANN wyróżnia się na rynku reklamowym? To przede wszystkim zespół ekspertów, oraz możliwość realizacji nawet najbardziej interdyscyplinarnych zleceń w jednym miejscu, co wpływa na oszczędność zarówno czasu jak i pieniędzy. Jak zatem można określić WEDIA-ANN w trzech słowach? Twój Promocyjny Concierge.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764