logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Weekend.gazeta.pl liderem wśród magazynów online

  PR 08.07.2021, przeczytano 352 razy

Magazyn Weekend.gazeta.pl łączy najwyższą dziennikarską jakość z najlepszymi wynikami zasięgowymi w swojej kategorii. Serwis, obchodzący w tym roku siódmą rocznicę powstania, został liderem wśród magazynów online z 2,7 mln RU. Dodatkowo przyciąga uwagę czytelników ponad cztery razy dłużej niż kolejny tytuł w rankingu, czyli średnio przez ponad 13 minut[1].


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/weekend.gazeta.pl-liderem-wsrod-magazynow-online--,392203,artykul.html

Weekend.gazeta.pl to nowoczesny i atrakcyjny wizualnie serwis premium, w którym publikowane są między innymi reportaże, pogłębione wywiady oraz rozbudowane sylwetki, a artykuły ilustrowane są wielkoformatowymi zdjęciami. Portal przeszedł w tym roku dużą metamorfozę: w odświeżonej odsłonie pojawiły się także nowe cykle, m.in. „Zagrajmy w zielone”, skupiający się na drobnych krokach, które mają ogromny wpływ na środowisko czy „Odpocznij”, w którym opisywane są intrygujące, szerzej nieznane miejsca w Polsce i za granicą. Specjalnie na wakacje zaplanowana została również publikacja tekstów m.in. o modzie na podróżowanie pociągami nocnymi, turystyce medycznej z Polski i do Polski, edukacji seksualnej w Czechach oraz o Bugsy Siegelu – założycielu Las Vegas, gangsterze i celebrycie.

– Weekend.gazeta.pl wyznacza nowe standardy pisania i pokazywania jakościowych treści na polskich portalach – Anna Budyńska, redaktor naczelna Weekend.gazeta.pl. – Tę jakość doceniają także nasi czytelnicy, o czym świadczą najlepsze wyniki w naszej kategorii. Bardzo cieszy nas zwłaszcza fakt, że przyciągamy uwagę użytkowników najdłużej. To udowadnia, że przygotowywane przez redakcję treści są interesujące, a historie naszych bohaterów – niesztampowe – dodaje.  

W serwisie Weekend.gazeta.pl przygotowana została także wyjątkowa oferta dla reklamodawców, uwzględniająca m.in. elastyczną siatkę reklamową, która automatycznie wyłącza programatyczne sloty reklamowe w momencie, gdy wykupione zostaje partnerstwo weekendu lub cyklu. Dodatkowo, zwiększona została widoczność metki partnera, a zajawki rekomendacji artykułów pojawiają się w oparciu o technologię Big Data.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

1.Źródło: Mediapanel/Gemius VI 2021, wskaźnik ATS średni czas spędzony na wybranym węźle przez wszystkie osoby odwiedzające ten węzeł z danej grupy celowej.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764