logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Weekendowa metamorfoza ze wsparciem Jana Niezbędnego

  PR 14.08.2019, przeczytano 397 razy
ilustracjastrzałka

W niedzielę  9 czerwca stacja TVN rozpoczęła emisję nowego programu „Weekendowa metamorfoza”, którego sponsorem został Jan Niezbędny. Wspiera on ekipę remontową swoimi patentami na szybkie i skuteczne porządki po metamorfozie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/weekendowa-metamorfoza-ze-wsparciem-jana-niezbednego,383598,artykul.html

Prowadzącym programu jest Krzysztof Miruć - architekt i projektant wnętrz.  W każdym odcinku wraz ze swoją ekipą remontuje jeden pokój w mieszkaniu osoby, która została zgłoszona do programu przez swoich bliskich.  

W ramach współpracy marki ze stacją TVN w każdym odcinku programu, w kontekście końcowych porządków po metamorfozie wnętrza, prezentowane są kolejne produkty Jana Niezbędnego. Dodatkowo, marka jest obecna na billboardach sponsorskich.

Pośród produktów Jana Niezbędnego ułatwiających porządki ekipie Krzysztofa Mirucia są między innymi – magiczna gąbka, która potrafi usuwać trwałe zabrudzenia np. ze ścian jedynie przy użyciu wody (bez potrzeby stosowania detergentów), uniwersalne ściereczki na rolce, ściereczki z mikrofibry do mycia luster, ściereczki nasączane do mebli, pojemniki silikonowe oraz mop rotacyjny.

Nowe odcinki programu są emitowane w każdą niedzielę o godz. 11:00 w TVN, natomiast powtórki programu można obejrzeć w sobotę o godz. 18:00.

Po tym jak program zostanie wyemitowany na antenie głównej TVN, „Weekendową metamorfozę” będzie można oglądać w HGTV.

Źródło: Jan Niezbędny

www.janniezbedny.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital signage, technologia która zmienia definicję reklamy
Plakat w witrynie sklepu czy ulotki rozrzucone po ulicach to już przeszłość. Sklepy coraz częściej stawiają na zdigitalizowane formy przekazu do klienta. Jak wskazują badania, trend ten stale się rozwija, a Polacy są otwarci na jego wykorzystywanie.
Umacnianie relacji w rodzinie celem kampanii Nierozerwalni
Więzi rodzinne są przez większość badaczy wskazywane jako jeden z najważniejszych czynników chroniących przed podejmowaniem przez młodych ludzi zachowań ryzykownych – podkreśla Robert Frączek z Państwowej Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To właśnie na ich istotę zwraca uwagę kampania Nierozerwalni.
Bożonarodzeniowa iluminacja rozświetliła Piłę
Centrum Piły rozświetlone zostało tysiącami światełek. Na placach Staszica oraz Konstytucji 3 Maja pojawiła się świąteczna iluminacja, która będzie ozdobą miasta przez cały okres świąteczno-noworoczny. Uroczystego rozświetlenia dokonali Piotr Głowski, prezydent Piły oraz Mariusz Kądziołka, prezes Enei Oświetlenie. Wykonaniem i montażem instalacji zajęła się Enea...
Pracuj.pl wchodzi w świat e-sportu z T-mobile Ligą Akademicką
Pracuj.pl został oficjalnym partnerem T-Mobile Ligi Akademickiej - największych rozgrywek e-sportowych w Polsce skierowanych do społeczności studenckiej. Serwis jest pomysłodawcą i patronem nowej kategorii zawodów – mistrzostw w programowaniu „Coding Masters”. Zapisy do eliminacji trwają do 6 grudnia, a na zwycięzców rywalizacji czeka wysokiej klasy...
W Żywcu ruszyła Świąteczna Zwrotka Ż
Marka Żywiec zachęca mieszkańców Żywca do oddawania butelek zwrotnych bez paragonu w świątecznej akcji na rzecz środowiska. Oddając butelki w specjalnej strefie, która stanęła na żywieckim Rynku, mieszkańcy wesprą posadzenie drzew tlenowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764