logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Weekendowa metamorfoza ze wsparciem Jana Niezbędnego

  PR 14.08.2019, przeczytano 176 razy
ilustracjastrzałka

W niedzielę  9 czerwca stacja TVN rozpoczęła emisję nowego programu „Weekendowa metamorfoza”, którego sponsorem został Jan Niezbędny. Wspiera on ekipę remontową swoimi patentami na szybkie i skuteczne porządki po metamorfozie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/weekendowa-metamorfoza-ze-wsparciem-jana-niezbednego,383598,artykul.html

Prowadzącym programu jest Krzysztof Miruć - architekt i projektant wnętrz.  W każdym odcinku wraz ze swoją ekipą remontuje jeden pokój w mieszkaniu osoby, która została zgłoszona do programu przez swoich bliskich.  

W ramach współpracy marki ze stacją TVN w każdym odcinku programu, w kontekście końcowych porządków po metamorfozie wnętrza, prezentowane są kolejne produkty Jana Niezbędnego. Dodatkowo, marka jest obecna na billboardach sponsorskich.

Pośród produktów Jana Niezbędnego ułatwiających porządki ekipie Krzysztofa Mirucia są między innymi – magiczna gąbka, która potrafi usuwać trwałe zabrudzenia np. ze ścian jedynie przy użyciu wody (bez potrzeby stosowania detergentów), uniwersalne ściereczki na rolce, ściereczki z mikrofibry do mycia luster, ściereczki nasączane do mebli, pojemniki silikonowe oraz mop rotacyjny.

Nowe odcinki programu są emitowane w każdą niedzielę o godz. 11:00 w TVN, natomiast powtórki programu można obejrzeć w sobotę o godz. 18:00.

Po tym jak program zostanie wyemitowany na antenie głównej TVN, „Weekendową metamorfozę” będzie można oglądać w HGTV.

Źródło: Jan Niezbędny

www.janniezbedny.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart na Festiwaldruku.pl z premierowymi pokazami HP Stitch
Najbliższe, jesienne spotkanie branżowe – FestiwalDruku.pl zbliża się wielkimi krokami. Już niebawem, bo w dniach 18 i 19 września zapraszamy do hali nr 3 EXPO XXI w Warszawie, gdzie na stoisku E6, w specjalnie przygotowanych strefach ekspozycyjnych będziemy czekali na Państwa z najnowszym portfolio maszyn i urządzeń oraz mediów do druku wielkoformatowego. Tegoroczne stoisko...
W tegorocznej edycji targów poligrafii reklamowej do grona debiutantów dołącza firma DigiPress.
Group One z kampanią 360 dla firmy Walmark
Firma Walmark w drodze przetargu wybrała do współpracy przy marce Marsjanki agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One: Mediaplus, SalesTube, Serviceplan Health i Labcon. 19 sierpnia ruszyła kampania 360 komunikująca nowość na rynku: Marsjanki FUTURA.
Nowe logo marki Gerber
Marka Gerber to producent gotowych dań dla niemowląt i małych dzieci. Historia produktów z charakterystyczną, szkicowaną węglem, buzią małej dziewczynki zaczęła się już w 1927 roku. Teraz, po ponad 90 latach działania, marka odświeża swoje logo.
Marta Zarosa dołącza do Open Mobi
Marta Zarosa, specjalistka ds. marketingu i biznesu, dołączyła do zespołu agencji Open Mobi. Swoje wieloletnie doświadczenie w influencer marketingu oraz branży digital wykorzysta do rozwoju i budowy nowych produktów Social Audience firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764