logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Weekendowa metamorfoza ze wsparciem Jana Niezbędnego

  PR 14.08.2019, przeczytano 2675 razy
ilustracjastrzałka

W niedzielę  9 czerwca stacja TVN rozpoczęła emisję nowego programu „Weekendowa metamorfoza”, którego sponsorem został Jan Niezbędny. Wspiera on ekipę remontową swoimi patentami na szybkie i skuteczne porządki po metamorfozie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/weekendowa-metamorfoza-ze-wsparciem-jana-niezbednego,383598,artykul.html

Prowadzącym programu jest Krzysztof Miruć - architekt i projektant wnętrz.  W każdym odcinku wraz ze swoją ekipą remontuje jeden pokój w mieszkaniu osoby, która została zgłoszona do programu przez swoich bliskich.  

W ramach współpracy marki ze stacją TVN w każdym odcinku programu, w kontekście końcowych porządków po metamorfozie wnętrza, prezentowane są kolejne produkty Jana Niezbędnego. Dodatkowo, marka jest obecna na billboardach sponsorskich.

Pośród produktów Jana Niezbędnego ułatwiających porządki ekipie Krzysztofa Mirucia są między innymi – magiczna gąbka, która potrafi usuwać trwałe zabrudzenia np. ze ścian jedynie przy użyciu wody (bez potrzeby stosowania detergentów), uniwersalne ściereczki na rolce, ściereczki z mikrofibry do mycia luster, ściereczki nasączane do mebli, pojemniki silikonowe oraz mop rotacyjny.

Nowe odcinki programu są emitowane w każdą niedzielę o godz. 11:00 w TVN, natomiast powtórki programu można obejrzeć w sobotę o godz. 18:00.

Po tym jak program zostanie wyemitowany na antenie głównej TVN, „Weekendową metamorfozę” będzie można oglądać w HGTV.

Źródło: Jan Niezbędny

www.janniezbedny.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764