logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wektory 2009 z Aram

  PR 21.01.2010, przeczytano 822 razy
ilustracjastrzałka

Sobota 9 stycznia. Dzień w którym opady śniegu praktycznie sparaliżowały Warszawę, a w telewizji powtarzano jeden komunikat – „kto nie musi niech nie wyjeżdża z domu…”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wektory-2009-z-aram,10096,artykul.html

W tym dniu, kiedy wiele osób borykało się z wyprowadzeniem auta z parkingu, o godzinie 8.30 rano, dwie duże ciężarówki Aramu podjechały pod rampę hotelu Hilton na ul. Grzybowskiej. Rozpoczął się wyładunek sprzętu na salę, w której w tym dniu, zaplanowano Uroczystą Galę rozdania WEKTORÓW 2009 – nagród przyznawanych już od 2002 roku, przez Konfederację Pracodawców Polskich osobom, które swoją działalnością w różnych dziedzinach gospodarki, wskazują kierunki mogące być wzorem dla innych i przynoszą szczególne korzyści polskiej gospodarce.

Godzina 9.30, na sali wszystkie ekipy uwijają się z przygotowaniem scenografii oraz głównej sceny na wieczorną galę. Pierwsze próby już przed godziną 16.00 więc czasu bardzo mało. Budowa sceny, multimedialna scenografia, programowanie światła i nagłośnienia, wszystko dosłownie w kilka godzin a przecież całość musi wyglądać i działać odpowiednio do rangi tej uroczystości.

Aram już 4 rok z rzędu, został zaproszony do współpracy przy realizacji tej imprezy, jako partner technologiczny czyli dostawca multimediów, światła i nagłośnienia na całą imprezę.

W tym roku kolejny raz, projekt scenografii opierał się na wykorzystaniu jednej z kilku typów naszych kurtyn diodowych. W zeszłym roku PixBox, a w tym, prawie 40m2 Fourlight LedGrid, kurtyny, którą zainstalowaliśmy na specjalnie przygotowanych słupach, ustawionych w rejonie sceny oraz na jej horyzoncie. Rozwiązanie świetnie sprawdziło się w podobnych miejscach, dając niestandardowe i bardzo ciekawe efekty wizualne, podnoszące prestiż każdej imprezy. Kolejne multimedia to 3 telebimy, ekrany z projektorami 15.000 ansi, które zapewniły jasność i kontrast obrazu na najwyższym poziomie. Podczas imprezy, dwie nasze kamery przekazywały na telebimy relację „live” ze sceny, na której laureaci odbierali nagrody, a zespoły prezentowały swój repertuar. Za realizację obrazu z odpowiadał Kamil Nowicki, wykorzystując do tego mikser cyfrowy Folsom Screen Pro Plus w połączeniu z analogowym Panasonic MX50 i kilkoma komputerami.

Moc zainstalowanego nagłośnienia to 5,2 KW na stronę, w sumie ponad 8 mikrofonów bezprzewodowych i wokalowych, anteny kierunkowe, monitory, a wszystko sterowane z cyfrowego stołu Alen&Heatt iLive T112, dostarczonego dzięki uprzejmości Darka Myszkinisa z Masteraudio.

Do oświetlenia sceny i parkietu tanecznego użyliśmy 10 ruchomych głów Robe wash 700, ponad 25 reflektorów PAR i PAR-LED oraz kilku stroboskopów o mocy 1500W. Tym razem do sterowania wykorzystaliśmy konsolę Wholehog II, obsługiwaną przez Wojtka Koperskiego. W efekcie udało się stworzyć odpowiedni klimat oświetlenia, podczas gali rozdania nagród jak również na wielkim balu zorganizowanym po zakończeniu części oficjalnej.

Po raz kolejny praca, jaką wykonaliśmy zaowocowała udaną imprezą, o której media szeroko informowały w swoich serwisach.

Źródło: Aram

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764