logo
WIADOMOŚCI

Well-being od środka i na zewnątrz z Activią

  PR 05.12.2018, przeczytano 127 razy
ilustracjastrzałka

Activia korzystając z badań i wiedzy naukowców w zakresie kultur bakterii oraz produkcji jogurtu od wielu lat pomaga konsumentkom pielęgnować swój organizm od środka. Dziś marka postanowiła ułatwić kobietom dbanie o siebie również na zewnątrz. Do 15 grudnia trwa ogólnopolska akcja realizowana we współpracy z polską marką kosmetyków tołpa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/well-being-od-srodka-i-na-zewnatrz-z-activia,380414,artykul.html

W trosce o zdrowie staramy się częściej jeść warzywa i owoce (ok. 70 % ankietowanych), dbamy o regularne nawodnienie (66 %) oraz sięgamy po przetwory mleczne (51 %) - potwierdzają badania Ipsos przeprowadzone na zlecenie Danone*. Wśród tych ostatnich składników menu szczególnie warto zwrócić uwagę na takie, które zawierają żywe kultury bakterii oraz składniki mineralne. Jogurty Activia mają wapń wspomagający prawidłowe funkcjonowanie enzymów trawiennych oraz żywe kultury bakterii jogurtowych, które poprawiają trawienie zawartej w produkcie laktozy. Jest to szczególnie ważna kwestia dla osób mających trudności z trawieniem tego składnika. Activia jest  dla osób, które chcą zadbać o dobre samopoczucie i zbilansowaną dietę każdego dnia, ale trudno im znaleźć odpowiednią propozycję pomiędzy głównymi posiłkami. Dzięki poręcznej butelce można ją zabrać ze sobą wszędzie.

Dla kobiet, które lubią dbać o siebie i robią to z przyjemnością..

W ramach promocji Activia, we współpracy z marką kosmetyków tołpa, pomaga konsumentkom zatroszczyć się o siebie od środka i na zewnątrz jednocześnie. Obie marki podobnie postrzegają istotę pielęgnacji dobrego samopoczucia – jako coś przyjemnego i regularnego. Dlatego już dziś każda zakupiona Activia to 30 zł do wykorzystania w sklepie internetowym tołpa przy zakupach za minimum 70 zł. Wystarczy zachować paragon i zarejestrować go na stronie internetowej activia.pl. Tam znajduje się również regulamin promocji. Akcja trwa do 15 grudnia 2018 r. Za koncepcję kreatywną, kreację i realizację akcji odpowiada NAV agency.

Źródło: Danone

www.danone.pl

Dodatkowe informacje:

* Badanie Ipsos na zlecenie Danone Sp. z o.o. przeprowadzono metodą CAWI, próba=400, lipiec 2018 r, Polska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Agencja Reklamowa Brandbay.pl rozpoczyna działania dla Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju. W ramach umowy Brandbay.pl odpowiada za wdrożenie nowego serwisu internetowego wraz z wykonaniem projektu graficznego oraz obsługę w mediach społecznościowych Departamentu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
Nowa kampania marki Salomon
Aktywne spędzanie czasu to nie tylko długie wędrówki, wymagające wspinaczki czy dalekie podróże. Marka Salomon z pomocą agencji ESKADRA zachęca swoich klientów do aktywnego wypoczynku w parkach krajobrazowych, podmiejskich lasach i w miejskich przestrzeniach zielonych, uruchamiając kampanię wizerunkowo-sprzedażową PRZYMIERZAJ PRZEMIERZAJ.
„Charakter nadaje życiu smak” - sukces 3 edycji kampanii Wawelu
Ponad 6 500 konsumentek zaangażowało się w konkurs zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata Gwiazdowska oraz Ola Stodółka.
Firma Nikon zaplanowała kolejne spotkania w ramach Nikon Roadshow. To doskonała okazja, by w jednym ze współpracujących salonów przetestować pełnoklatkowe aparaty bezlusterkowe z linii Nikon Z – Z6 i Z7.
Mutoh Valuejet 426 UF w poznańskim ZOO
Już kilkadziesiąt egzemplarzy bestsellerowej drukarki LED-UV Mutoh ValueJet 426 UF drukuje w całej Polsce, w różnych branżach. Jedna z ostatnich instalacji miała miejsce w… poznańskim ZOO.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone