logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Well-being od środka i na zewnątrz z Activią

  PR 05.12.2018, przeczytano 475 razy
ilustracjastrzałka

Activia korzystając z badań i wiedzy naukowców w zakresie kultur bakterii oraz produkcji jogurtu od wielu lat pomaga konsumentkom pielęgnować swój organizm od środka. Dziś marka postanowiła ułatwić kobietom dbanie o siebie również na zewnątrz. Do 15 grudnia trwa ogólnopolska akcja realizowana we współpracy z polską marką kosmetyków tołpa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/well-being-od-srodka-i-na-zewnatrz-z-activia,380414,artykul.html

W trosce o zdrowie staramy się częściej jeść warzywa i owoce (ok. 70 % ankietowanych), dbamy o regularne nawodnienie (66 %) oraz sięgamy po przetwory mleczne (51 %) - potwierdzają badania Ipsos przeprowadzone na zlecenie Danone*. Wśród tych ostatnich składników menu szczególnie warto zwrócić uwagę na takie, które zawierają żywe kultury bakterii oraz składniki mineralne. Jogurty Activia mają wapń wspomagający prawidłowe funkcjonowanie enzymów trawiennych oraz żywe kultury bakterii jogurtowych, które poprawiają trawienie zawartej w produkcie laktozy. Jest to szczególnie ważna kwestia dla osób mających trudności z trawieniem tego składnika. Activia jest  dla osób, które chcą zadbać o dobre samopoczucie i zbilansowaną dietę każdego dnia, ale trudno im znaleźć odpowiednią propozycję pomiędzy głównymi posiłkami. Dzięki poręcznej butelce można ją zabrać ze sobą wszędzie.

Dla kobiet, które lubią dbać o siebie i robią to z przyjemnością..

W ramach promocji Activia, we współpracy z marką kosmetyków tołpa, pomaga konsumentkom zatroszczyć się o siebie od środka i na zewnątrz jednocześnie. Obie marki podobnie postrzegają istotę pielęgnacji dobrego samopoczucia – jako coś przyjemnego i regularnego. Dlatego już dziś każda zakupiona Activia to 30 zł do wykorzystania w sklepie internetowym tołpa przy zakupach za minimum 70 zł. Wystarczy zachować paragon i zarejestrować go na stronie internetowej activia.pl. Tam znajduje się również regulamin promocji. Akcja trwa do 15 grudnia 2018 r. Za koncepcję kreatywną, kreację i realizację akcji odpowiada NAV agency.

Źródło: Danone

www.danone.pl

Dodatkowe informacje:

* Badanie Ipsos na zlecenie Danone Sp. z o.o. przeprowadzono metodą CAWI, próba=400, lipiec 2018 r, Polska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764