logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Well-being od środka i na zewnątrz z Activią

  PR 05.12.2018, przeczytano 169 razy
ilustracjastrzałka

Activia korzystając z badań i wiedzy naukowców w zakresie kultur bakterii oraz produkcji jogurtu od wielu lat pomaga konsumentkom pielęgnować swój organizm od środka. Dziś marka postanowiła ułatwić kobietom dbanie o siebie również na zewnątrz. Do 15 grudnia trwa ogólnopolska akcja realizowana we współpracy z polską marką kosmetyków tołpa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/well-being-od-srodka-i-na-zewnatrz-z-activia,380414,artykul.html

W trosce o zdrowie staramy się częściej jeść warzywa i owoce (ok. 70 % ankietowanych), dbamy o regularne nawodnienie (66 %) oraz sięgamy po przetwory mleczne (51 %) - potwierdzają badania Ipsos przeprowadzone na zlecenie Danone*. Wśród tych ostatnich składników menu szczególnie warto zwrócić uwagę na takie, które zawierają żywe kultury bakterii oraz składniki mineralne. Jogurty Activia mają wapń wspomagający prawidłowe funkcjonowanie enzymów trawiennych oraz żywe kultury bakterii jogurtowych, które poprawiają trawienie zawartej w produkcie laktozy. Jest to szczególnie ważna kwestia dla osób mających trudności z trawieniem tego składnika. Activia jest  dla osób, które chcą zadbać o dobre samopoczucie i zbilansowaną dietę każdego dnia, ale trudno im znaleźć odpowiednią propozycję pomiędzy głównymi posiłkami. Dzięki poręcznej butelce można ją zabrać ze sobą wszędzie.

Dla kobiet, które lubią dbać o siebie i robią to z przyjemnością..

W ramach promocji Activia, we współpracy z marką kosmetyków tołpa, pomaga konsumentkom zatroszczyć się o siebie od środka i na zewnątrz jednocześnie. Obie marki podobnie postrzegają istotę pielęgnacji dobrego samopoczucia – jako coś przyjemnego i regularnego. Dlatego już dziś każda zakupiona Activia to 30 zł do wykorzystania w sklepie internetowym tołpa przy zakupach za minimum 70 zł. Wystarczy zachować paragon i zarejestrować go na stronie internetowej activia.pl. Tam znajduje się również regulamin promocji. Akcja trwa do 15 grudnia 2018 r. Za koncepcję kreatywną, kreację i realizację akcji odpowiada NAV agency.

Źródło: Danone

www.danone.pl

Dodatkowe informacje:

* Badanie Ipsos na zlecenie Danone Sp. z o.o. przeprowadzono metodą CAWI, próba=400, lipiec 2018 r, Polska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764