logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Werbe!Punkt zwiększa zasięg

  PR 11.09.2024, przeczytano 414 razy
ilustracjastrzałka

W październiku na biurka agencji reklamowych i dystrybutorów produktów reklamowych trafi drugie wydanie magazynu Werbe!Punkt. Od najbliższego wydania magazyn Werbe!PUNKT zwiększa swój zasięg na rynkach D-A-CH (Niemcy, Austria, Szwajcaria). 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/werbe%21punkt-zwieksza-zasieg,405616,artykul.html

Zmiana grupy docelowej jest efektem zaangażowania w rozwój produktu i potrzeby dotarcia do całego rynku niemieckojęzycznego. Werbe!PUNKT to dziś nie tylko tradycyjna gazeta papierowa, która regularnie trafia na biurka agencji reklamowych i pośredników. To także newsletter, który stanowi skuteczne wsparcie dla reklamodawców, umożliwiając im dotarcie do szerokiego grona odbiorców w formie cyfrowej. Najbliższe październikowe wydanie będzie dystrybuowane również na targach PSI. W efekcie publikacja zyska jeszcze większą widoczność, a reklamodawcy mogą liczyć na skuteczne dotarcie do potencjalnych klientów.

Wydawcą magazynu jest firma GJC International, która działa na rynku od 24 lat. Pod ich okiem opublikowane zostały takie magazyny jak: Gifts Journal, European Suppliers Book oraz Katalog Joomp. 

Nakład Werbe!Punkt: 5000 sztuk, termin przyjmowania materiałów: 26.09.2024

Źródło: GJC International

gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trendbook 2025 od Focus Nation
AI czy człowiek, lokalność czy kosmopolityzm, online czy offline? Ile osób, tyle opinii, a ile trendów, to jeszcze więcej komentarzy. Tegoroczny Trendbook 2025 od Focus Nation to prawdziwa “Wojna światów”, dostrzegamy bowiem dualizm zjawisk marketingowych, silną polaryzację zachowań konsumentów i szereg nowych wyzwań dla marketerów....
OOH magazine z katalogiem targów PROMO SHOW
Nowy numer OOH magazine jest już na rynku. Blisko 200-stronicowe wydanie przygotowane zostało na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku: PROMO SHOW, które odbędą się już 29-30 stycznia 2025 r. w EXPO XXI Warszawa. Magazyn zawiera katalog wystawców tej imprezy.
PR-news 2024 oczami ekspertów IAB Polska
Za nami rok 2024, który obfitował w rozgrzewające internet newsy. Eksperci Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska przy wsparciu przedstawicieli Grup SEO & PPC oraz Social Media przygotowali subiektywny przegląd wydarzeń, które narobiły najwięcej szumu i w sposób szczególny zapadły w pamięć opinii publicznej. 
Świąteczna paczka ze wszystkimi publikacjami IAB Polska 2024
Pod świąteczną cyfrową choinką nie może zabraknąć prezentu od IAB Polska! Odbierz paczkę ze wszystkimi publikacjami i webinarami IAB Polska z mijającego roku. Pobierz pojedynczo lub w paczce [70MB] i korzystaj z digitalowej wiedzy zebranej w jednym miejscu!
Medialna siła marki – bezpłatny przewodnik dla PR-owców i marketerów IMM
Od dzisiaj na stronie Instytutu Monitorowania Mediów jest dostępny e-book pt. Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego. Wydana przez IMM publikacja to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764