logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Weronika Sołtysiak na stanowisku Creative Strategist w Gong

  PR 01.09.2022, przeczytano 287 razy
ilustracja

Agencja kreatywna GONG (Group One) wzmacnia kompetencje strategiczne. Do zespołu dołączyła Weronika Sołtysiak, która objęła stanowisko Creative Strategist. Zakres jej obowiązków obejmuje planowanie strategiczne dla klientów agencji oraz projekty nowo-biznesowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/weronika-soltysiak-na-stanowisku-creative-strategist-w-gong,397061,artykul.html

- W kompleksowej obsłudze naszych klientów tworzymy rozwiązania kreatywne i technologiczne, w których strategia jest zawsze kompasem i osią zintegrowanych działań. Dołączenie Weroniki do zespołu to dla nas ważne wzmocnienie - to strateżka o silnych kompetencjach kreatywnych. Jej doświadczenie, zarówno w mediach tradycyjnych, jak i interaktywnych, pozwolą nam tworzyć jeszcze bardziej efektywne rekomendacje strategiczne dla naszych partnerów. - mówi Bartek Gołębiowski, Founder & Creative Director agencji GONG.

Weronika z branżą reklamową i strategią związana jest od 2009 r. Karierę rozpoczęła w agencji S4, a następnie związana była z agencjami Nairobia i Kalicińscy.com. Od 2016 r. jako Senior Strategic Planner w agencji Grey odpowiadała za komunikację IKEA Polska. W 2018 dołączyła do zespołu agencji Leo Burnett , w której opiekowała się strategicznie takimi markami jak: Samsung, Orange i Otodom.

W portfolio jej projektów znajduję się wiele kampanii wyróżnionych prestiżowymi nagrodami m.in.: “Kallaxomierz” - nagrodzony złotem w konkursie Golden Drum 2016, projekt IKEA “Kuchnia Spotkań” - nagrodzony złotym Effie w 2016 r. oraz kampania IKEA “Jesienne zmiany po swojemu” - nagrodzona złotem w MIXX Awards 2017.

Źródło: GONG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Euvic Performance promuje Europejskie Forum Gospodarcze w Łodzi
W dniach 14 - 16 grudnia 2022 r. odbędzie się XV edycja „Europejskiego Forum Gospodarczego - Łódzkie 2022. Biznes w erze innowacji". Euvic Performance odpowiada za działania promujące Forum w wyniku wygranego postępowania przetargowego prowadzonego przez Regionalny Fundusz Rozwoju Województwa Łódzkiego Sp. z o.o.
Benq Photovue SW321C z certyfikatem TUV Rheinland Anti-Reflection
BenQ, znana światowa marka cyfrowych urządzeń lifestylowych i innowator w dziedzinie profesjonalnej technologii wyświetlania, ogłosiła, że jej PhotoVue SW321C jest pierwszym na świecie monitorem, który uzyskał certyfikat TUV Rheinland w zakresie wyjątkowej ochrony przed odbiciami i odblaskami, gwarantującej wysoki komfort pracy wysoką jakość obrazu dla profesjonalnych...
Cena drukarki, koszt wydruku - co jest ważne?
Pytania dotyczące roli druku w polskich domach zostały zadane przez polski oddział Epson podczas cyklu imprez sportowych dla najmłodszych - Kids Run 2022. Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że… zdecydowanie tak!
On Board Think Kong: MSD Polska  ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2”
Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.
Najnowsza kampania Moliera2
Okres świąteczny, Sylwester czy karnawał - to dobre okazje do tego, aby zabłysnąć, postawić na spektakularną kreację, która pozwoli poczuć się jak prawdziwa gwiazda na czerwonym dywanie. Jeszcze nie masz wymarzonej stylizacji? Zainspiruj się najnowszą kampanią Let’s Celebrate Moliera2! Odkryj przy tym niezwykle luksusowe marki, ubrania oraz akcesoria, które...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764