logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Weronika Szczepanik awansuje w iProspect

  PR 02.10.2024, przeczytano 612 razy
ilustracja

Od października Weronika Szczepanik, która do tej pory pełniła rolę Senior Client Performance Manager, awansowała i objęła stanowisko Client Partnera w iProspect (dentsu Polska). Wraz z kilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów performance, w tym m.in. Link4, Wonga.com czy Tchibo. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, Media Practice Lead w dentsu Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/weronika-szczepanik-awansuje-w-iprospect,405919,artykul.html

Weronika jest związana z dentsu od 2016 roku, a w branży marketingowej pracuje od blisko 10 lat. Przeszła całą ścieżkę kariery w zakresie planowania i koordynacji digitalowych kampanii, ze szczególnym naciskiem na performance i wsparcie działań dla e-commerce. W pierwszych latach zajmowała się operacyjnym planowaniem i egzekucją kampanii mediowych jako specjalistka w obszarach direct display & mailing oraz programmatic. Z czasem przeszła do działu client service, gdzie zarządzała wielokanałowymi kampaniami 360. Obecnie w dentsu kieruje dwoma zespołami i koncentruje się na bliskiej współpracy z klientami performance, którym doradza w obszarze biznesowo-marketingowym. Dodatkowo jest zaangażowania w procesy new business’owe, szkolenia z zakresu digital mediów oraz rozwój działań performance w organizacji.

- Bardzo cieszę się z awansu Weroniki. Jej wieloletnie doświadczenie w performance marketingu oraz zdolność do budowania efektywnych, wielokanałowych kampanii cyfrowych to nieocenione atuty, które znacząco wzmacniają naszą ofertę. W dentsu kładziemy duży nacisk na rozwój talentów, a Weronika jest doskonałym przykładem, jak zaangażowanie, wiedza i pasja mogą przekładać się na rozwój kariery w ramach internal mobility. Jestem pewna, że to kolejny krok, który przyczyni się do umocnienia pozycji iProspect jako lidera wśród agencji performance – komentuje Nicolette Senye, Media Practice Lead w dentsu Polska.

Weronika Szczepanik ukończyła studia magisterskie na kierunku zarządzanie i marketing Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada certyfikat Dimaq Professional; jest autorką artykułów w prasie branżowej (m.in. Nowym Marketingu i Marketer+), a także członkinią grup roboczych IAB Polska oraz Izby Gospodarki Elektronicznej. Po godzinach wspiera i promuje obecność kobiet w digitalu poprzez programy mentoringowe oraz autorski projekt “Korki z digitalu”.

Źródło: Dentsu Polska

dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Big Picture wzmacnia zespół PR
Z początkiem listopada 2024 roku Izabela Budnik oraz Zofia Paśnicka awansują na stanowiska PR Consultant oraz Junior PR Consultant w agencji Big Picture. Awans jest wynikiem ich rosnącej samodzielności w realizacji projektów oraz wszechstronnych kompetencji, które znacząco wspierają rozwój agencji.
Aleksandra Pająk nową Head of Growth w Zenith
Aleksandra Pająk po ponad 4 latach wraca do agencji mediowej Zenith. Obejmuje zarządzanie Growth Team - kluczowej jednostki Zenith, odpowiedzialnej m.in. za strategiczne wsparcie klientów Agencji w najbardziej newralgicznych obszarach, takich jak: analityka i badania, transformacja cyfrowa, zarządzanie danymi, rozwój innowacyjności, strategia budowy treści.
Zmiany w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski pracuje od listopada w zmienionej strukturze. Do zespołu dołączył Kamil Dąbrowski, który objął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej. Rafał Durlik został dyrektorem departamentu klientów strategicznych, a Bartosz Konieczny awansował na stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży regionalnej.
Katarzyna Żakieta na czele kreacji w Cape Morris
Katarzyna Żakieta awansowała i objęła stanowisko Head of Creation. Jest związana z Cape Morris od ponad 3 lat, gdzie jako Team Leaderka oraz Senior Copywriterka pracowała dla najważniejszych Partnerów (Klientów) agencji.
Lifetube inwestuje w nowych menedżerów
W końcówce roku agencja influencer marketingu i ekonomii twórców Lifetube wzmacnia struktury i zatrudnia nowych specjalistów. Katarzyna Chocyk obejmuje stanowisko Head of Marketing a Michał Listkiewicz zostaje nowym Dyrektorem Finansowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764