logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Weronika Trosińska dołącza do zespołu Space Cat Industries

  PR 06.10.2020, przeczytano 1025 razy
ilustracja

Weronika Trosińska objęła stanowisko Senior Account Manager w Space Cat Industries - agencji specjalizującej się w komunikacji do pokolenia Z. W agencji jest odpowiedzialna za działania new business, wsparcie w nawiązywaniu współpracy z influencerami oraz współtworzenie strategii sprzedażowej dot. kampanii na platformie Tik Tok. Poprzednio pracowała m.in. stanowisku Head of Sales w LifeTube i Gamellon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/weronika-trosinska-dolacza-do-zespolu-space-cat-industries,388662,artykul.html

- Obserwujemy rosnące zainteresowanie marek działaniami marketingowymi na Tik Toku, który będzie zwiększać swoją rolę - ma szansę jeszcze w tym roku prześcignąć Instagrama pod kątem tzw. monthly active users - dlatego też zależy nam na rozwijaniu sprzedaży w zakresie influencer marketingu i formatów reklamowych, dostępnych na platformie Bytedance. Weronika ma imponujące doświadczenie w branży i jest bardzo mocnym wzmocnieniem w kluczowym obszarze naszego biznesu. - wyjaśnia Maciej Skrzypczak, CEO w Space Cat.

W ostatnim roku Trosińska pełniła funkcję marketing managera u brytyjskiego producenta karmy dla zwierząt Butcher’s. Wcześniej zajmowała stanowisko head of sales w Gamellon oraz LifeTube, pracowała również w Indahash i Naekranie.pl. Weronika Trosińska specjalizuje się w influencer i digital marketingu - kreowała i koordynowała kampanie dla takich marek, jak m.in. Coca-Cola, Ubisoft, Samsung, Aliexpress, Play. Przez ostatnie lata współpracowała blisko z takimi influencerami, jak Blowek, Stuu, Łukasz Jakóbiak, Abstrachuje, Jaś Dąbrowski, Cezary Pazura, Lekko Stronniczy czy Cyber Marian.

Źródło: Space Cat Industries

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764