logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Weronika Trosińska dołącza do zespołu Space Cat Industries

  PR 06.10.2020, przeczytano 872 razy
ilustracja

Weronika Trosińska objęła stanowisko Senior Account Manager w Space Cat Industries - agencji specjalizującej się w komunikacji do pokolenia Z. W agencji jest odpowiedzialna za działania new business, wsparcie w nawiązywaniu współpracy z influencerami oraz współtworzenie strategii sprzedażowej dot. kampanii na platformie Tik Tok. Poprzednio pracowała m.in. stanowisku Head of Sales w LifeTube i Gamellon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/weronika-trosinska-dolacza-do-zespolu-space-cat-industries,388662,artykul.html

- Obserwujemy rosnące zainteresowanie marek działaniami marketingowymi na Tik Toku, który będzie zwiększać swoją rolę - ma szansę jeszcze w tym roku prześcignąć Instagrama pod kątem tzw. monthly active users - dlatego też zależy nam na rozwijaniu sprzedaży w zakresie influencer marketingu i formatów reklamowych, dostępnych na platformie Bytedance. Weronika ma imponujące doświadczenie w branży i jest bardzo mocnym wzmocnieniem w kluczowym obszarze naszego biznesu. - wyjaśnia Maciej Skrzypczak, CEO w Space Cat.

W ostatnim roku Trosińska pełniła funkcję marketing managera u brytyjskiego producenta karmy dla zwierząt Butcher’s. Wcześniej zajmowała stanowisko head of sales w Gamellon oraz LifeTube, pracowała również w Indahash i Naekranie.pl. Weronika Trosińska specjalizuje się w influencer i digital marketingu - kreowała i koordynowała kampanie dla takich marek, jak m.in. Coca-Cola, Ubisoft, Samsung, Aliexpress, Play. Przez ostatnie lata współpracowała blisko z takimi influencerami, jak Blowek, Stuu, Łukasz Jakóbiak, Abstrachuje, Jaś Dąbrowski, Cezary Pazura, Lekko Stronniczy czy Cyber Marian.

Źródło: Space Cat Industries

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764