logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Weronika Trosińska dołącza do zespołu Space Cat Industries

  PR 06.10.2020, przeczytano 819 razy
ilustracja

Weronika Trosińska objęła stanowisko Senior Account Manager w Space Cat Industries - agencji specjalizującej się w komunikacji do pokolenia Z. W agencji jest odpowiedzialna za działania new business, wsparcie w nawiązywaniu współpracy z influencerami oraz współtworzenie strategii sprzedażowej dot. kampanii na platformie Tik Tok. Poprzednio pracowała m.in. stanowisku Head of Sales w LifeTube i Gamellon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/weronika-trosinska-dolacza-do-zespolu-space-cat-industries,388662,artykul.html

- Obserwujemy rosnące zainteresowanie marek działaniami marketingowymi na Tik Toku, który będzie zwiększać swoją rolę - ma szansę jeszcze w tym roku prześcignąć Instagrama pod kątem tzw. monthly active users - dlatego też zależy nam na rozwijaniu sprzedaży w zakresie influencer marketingu i formatów reklamowych, dostępnych na platformie Bytedance. Weronika ma imponujące doświadczenie w branży i jest bardzo mocnym wzmocnieniem w kluczowym obszarze naszego biznesu. - wyjaśnia Maciej Skrzypczak, CEO w Space Cat.

W ostatnim roku Trosińska pełniła funkcję marketing managera u brytyjskiego producenta karmy dla zwierząt Butcher’s. Wcześniej zajmowała stanowisko head of sales w Gamellon oraz LifeTube, pracowała również w Indahash i Naekranie.pl. Weronika Trosińska specjalizuje się w influencer i digital marketingu - kreowała i koordynowała kampanie dla takich marek, jak m.in. Coca-Cola, Ubisoft, Samsung, Aliexpress, Play. Przez ostatnie lata współpracowała blisko z takimi influencerami, jak Blowek, Stuu, Łukasz Jakóbiak, Abstrachuje, Jaś Dąbrowski, Cezary Pazura, Lekko Stronniczy czy Cyber Marian.

Źródło: Space Cat Industries

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LG i American Airlines łączą siły w kampanii „Travel light with LG gram”
W nowej kampanii LG Electronics Travel Light with LG gram firma podkreśla mobilność i trwałość swoich ultralekkich laptopów. Kampania jest efektem współpracy z linią lotniczą American Airlines, z którą LG stworzyło ekspozycję LG gram w salonie Admirals Club na międzynarodowym lotnisku w Los Angeles (LAX). Ta ekskluzywna lokalizacja...
Hubert Niedzielski kierownikiem ds. PR i eventów Porsche Polska
1 października 2023 r. Hubert Niedzielski objął nowo powstałe stanowisko kierownika ds. PR & eventów marki Porsche w Polsce. Będzie odpowiedzialny przede wszystkim za współpracę z mediami oraz realizację strategii PR marki.
72 proc. - badanych określa jako bardzo istotne ubóstwo starszych kobiet oraz kwestię wsparcia dla kobiet planujących ciążę i spodziewających się dziecka. Kolejno 69 proc. respondentek uważa, że bardzo istotnym problemem są ograniczone możliwości pracy kobiet w związku z opieką nad dziećmi. Dwie na trzy badane sądzą, że bardzo istotna jest ochrona środowiska, 64...
Ruszyła 12. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam
28.09 w Be Happy Museum w Warszawie wystartowała kampania charytatywna DOTYKAM=WYGRYWAM. Głównym jej celem jest promocja dbania o zdrowie piersi poprzez regularne ich samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Każdy ma szansę włączyć się w projekt. Wystarczy oddać swój stary, źle dopasowany biustonosz do reCYClingu, by wesprzeć stowarzyszenia Polskie Amazonki...
Creative Business Network by Filmteractive
Nawiązywanie relacji biznesowych, wymiana wiedzy, kreatywność. Creative Business Network to wydarzenie skierowane do kadry zarządzającej i właścicieli firm z szeroko rozumianego cyfrowego sektora kreatywnego. Dla osób poszukujących nowych partnerów do dalszego rozwoju biznesu. W 2023 roku motywem przewodnim będzie współpraca europejska. Uczestnikom przybliżone...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764