
Weronika Trosińska objęła stanowisko Senior Account Manager w Space Cat Industries - agencji specjalizującej się w komunikacji do pokolenia Z. W agencji jest odpowiedzialna za działania new business, wsparcie w nawiązywaniu współpracy z influencerami oraz współtworzenie strategii sprzedażowej dot. kampanii na platformie Tik Tok. Poprzednio pracowała m.in. stanowisku Head of Sales w LifeTube i Gamellon.
- Obserwujemy rosnące zainteresowanie marek działaniami marketingowymi na Tik Toku, który będzie zwiększać swoją rolę - ma szansę jeszcze w tym roku prześcignąć Instagrama pod kątem tzw. monthly active users - dlatego też zależy nam na rozwijaniu sprzedaży w zakresie influencer marketingu i formatów reklamowych, dostępnych na platformie Bytedance. Weronika ma imponujące doświadczenie w branży i jest bardzo mocnym wzmocnieniem w kluczowym obszarze naszego biznesu. - wyjaśnia Maciej Skrzypczak, CEO w Space Cat.
W ostatnim roku Trosińska pełniła funkcję marketing managera u brytyjskiego producenta karmy dla zwierząt Butcher’s. Wcześniej zajmowała stanowisko head of sales w Gamellon oraz LifeTube, pracowała również w Indahash i Naekranie.pl. Weronika Trosińska specjalizuje się w influencer i digital marketingu - kreowała i koordynowała kampanie dla takich marek, jak m.in. Coca-Cola, Ubisoft, Samsung, Aliexpress, Play. Przez ostatnie lata współpracowała blisko z takimi influencerami, jak Blowek, Stuu, Łukasz Jakóbiak, Abstrachuje, Jaś Dąbrowski, Cezary Pazura, Lekko Stronniczy czy Cyber Marian.
Źródło: Space Cat Industries