logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Weryfikacja reklam Meetrics obejmie wszystkie zasoby reklamowe wideo Facebooka

  PR 19.04.2018, przeczytano 453 razy

Meetrics, oferujący dotychczas na Facebooku weryfikację reklam display, rozszerzy ją o weryfikację reklam wideo, zarówno na samym Facebooku, jak i w Instagramie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/weryfikacja-reklam-meetrics-obejmie-wszystkie-zasoby-reklamowe-wideo-facebooka,36212,artykul.html

Firma Meetrics, będąca dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci, ogłosiła, że do weryfikacji reklam display na Facebooku dołączy również pomiary reklam wideo. Firma będzie weryfikować Viewability reklam zarówno na samym Facebooku, jak i na Instagramie (należącym do Facebooka).

Rozwiązanie będzie dostępne zarówno dla komputerów stacjonarnych, jak i dla urządzeń mobilnych. Rozwiązanie do pomiarów Viewability firmy Meetrics dla pomiarów wideo jest zgodne z rekomendacjami amerykańskiej Media Rating Council, zgodnie z którą minimum 50 proc. reklamy wideo musi być widoczne przez co najmniej 2 sekundy.

Dzięki rozszerzeniu współpracy Meetrics z Facebookiem marketerzy otrzymają zweryfikowane dane o skuteczności swoich kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie, jak i rozszerzone insighty dotyczące tych działań.

Meetrics używa do pomiarów w pełni bezpiecznego, jeśli chodzi o prywatność, rozwiązania server-to-server, które dostarcza danych na temat kampanii reklamowych na poziomie wszystkich istotnych parametrów. Dane przechodzą automatyczną weryfikację i są następnie poddawane dodatkowej weryfikacji w stworzonej przez Meetrics autorskiej platformie Ad Attention Manager Suite (ADAM Suite). Jednocześnie klienci Meetrics mogą przy użyciu tej platformy przeglądać i analizować wszystkie zgromadzone dane. W ten sposób prowadzone przez Meetrics w Facebooku pomiary Viewability będą dostarczały całościowego obrazu efektywności kampanii reklamowych w tym serwisie.

- Reklama wideo w internecie to obecnie kluczowy środek komunikacji. Poszerzenie współpracy z Facebookiem o ten obszar pozwoli na nowo i kompleksowo spojrzeć na efektywność kampanii reklamowych w internecie - mówi Tomasz Piątkowski, Country Manager Poland w Meetrics.

Źródło: Meetrics

www.meetrics.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764