logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wesoły Romek w radiowej kampanii marki Altax

  PR 22.04.2014, przeczytano 1051 razy

22 kwietnia 2014 roku rusza kampania reklamowa produktów marki ALTAX dedykowanych ochronie i dekoracji drewna. Działania obejmujące główne ogólnopolskie i lokalne stacje radiowe pokazują unikalne właściwości nowych produktów szybkoschnących przeznaczonych do ochrony drewna. Kampania wspierana jest także w telewizji, prasie i Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wesoly-romek-w-radiowej-kampanii-marki-altax,21429,artykul.html

Altax wspiera konsumentów w realizacji ich projektów - od zrozumienia i zdefiniowania potrzeb, poprzez znalezienie właściwego rozwiązania, do uzyskania doskonałego efektu końcowego. W tym duchu przygotowano spody radiowe wykorzystujące kultową, znaną z filmu „Miś”, przyśpiewkę „Jestem wesoły Romek”.

Kampania, stanowiąca kontynuację i zarazem wzmocnienie dotychczasowych działań promocyjnych marki, obejmuje różne kanały komunikacji. Nacisk został położony przede wszystkim na radio. Spoty pojawią się w RMF FM oraz RMF FM MAX, a także w lokalnych stacjach w całej Polsce. Kampanię radiową wspierać będą spoty w telewizjach tematycznych, bannery internetowe oraz materiały prasowe w mediach branżowych. Dziania reklamowe potrwają do końca lata.

Za koordynację projektu ze strony Altax odpowiada Jarosław Majchrzak i Michał Zduniak. Kreację przygotowali Michał Kowalski oraz Joanna Tokarewicz z agencji Just. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Concept.

Źródło: Altax

www.altax.pl

Dodatkowe informacje:

Firma Altax Sp. z o.o. specjalizuje się w produkcji preparatów do dekoracji i ochrony drewna. Oferuje najszerszą gamę wysokiej jakości produktów, przeznaczonych zarówno dla profesjonalistów, jak użytkowników indywidualnych. „Bohaterami” kampanii są produkty szybkoschnące – impregnat dekoracyjny „Gotowe w 1 dzień” oraz impregnat ogrodowy „Jedna warstwa”. Ich unikalne atrybuty pozwalają konsumentowi wykonać prace renowacyjne w ciągu jednego dnia. Jednocześnie zachowują wieloletnią gwarancję jakości.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764