22 kwietnia 2014 roku rusza kampania reklamowa produktów marki ALTAX dedykowanych ochronie i dekoracji drewna. Działania obejmujące główne ogólnopolskie i lokalne stacje radiowe pokazują unikalne właściwości nowych produktów szybkoschnących przeznaczonych do ochrony drewna. Kampania wspierana jest także w telewizji, prasie i Internecie.
Altax wspiera konsumentów w realizacji ich projektów - od zrozumienia i zdefiniowania potrzeb, poprzez znalezienie właściwego rozwiązania, do uzyskania doskonałego efektu końcowego. W tym duchu przygotowano spody radiowe wykorzystujące kultową, znaną z filmu „Miś”, przyśpiewkę „Jestem wesoły Romek”.
Kampania, stanowiąca kontynuację i zarazem wzmocnienie dotychczasowych działań promocyjnych marki, obejmuje różne kanały komunikacji. Nacisk został położony przede wszystkim na radio. Spoty pojawią się w RMF FM oraz RMF FM MAX, a także w lokalnych stacjach w całej Polsce. Kampanię radiową wspierać będą spoty w telewizjach tematycznych, bannery internetowe oraz materiały prasowe w mediach branżowych. Dziania reklamowe potrwają do końca lata.
Za koordynację projektu ze strony Altax odpowiada Jarosław Majchrzak i Michał Zduniak. Kreację przygotowali Michał Kowalski oraz Joanna Tokarewicz z agencji Just. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Concept.
Źródło: Altax