logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Westfield Arkadia i Wroclavia z kampaniami Szaleństwo Zakupów

  PR 15.09.2020, przeczytano 953 razy
ilustracja

Dwie z galerii należących do Unibail-Rodamco-Westfield wystartowały wczoraj z kampaniami promującymi zaplanowane na przyszły tydzień akcje Szaleństwo Zakupów. Media w kampaniach zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/westfield-arkadia-i-wroclavia-z-kampaniami-szalenstwo-zakupow,388452,artykul.html

Kolejna edycja Szaleństwa Zakupów rozpoczyna się 21 września i potrwa przez 6 dni zarówno w galerii Westfield Arkadia, jak i Wroclavia. W ramach akcji zaplanowane są m.in. spotkania z przedstawicielami świata mody i kultury, projekcje plenerowe filmów, porady stylistów i oczywiście specjalne rabaty na zakupy najnowszych jesienno-zimowych kolekcji.

Wczoraj rozpoczęły się kampanie promujące obie akcje, które potrwają do 26.09. Kampania dotycząca Westfield Arkadia jest realizowana w lokalnych mediach warszawskich i obejmuje zintegrowane działania w radiu, mediach digital oraz  przestrzeni miejskiej. Z kolei kampania związana z Wroclavią jest promowana w lokalnych mediach wrocławskich – obejmuje zintegrowane działania w radiu, mediach digital, prasie, a także obecność w przestrzeni miejskiej wykorzystując autobusy, siatki wielkoformatowe czy nośniki DOOH. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media.

ilustracjastrzałka

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764