logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Westfield Arkadia promuje Pana Kleksa

  PR 30.11.2023, przeczytano 845 razy
ilustracjastrzałka

Już od 4 grudnia, klienci Westfield Arkadia będą mieli niepowtarzalną okazję przeżyć wyjątkowe emocje w trakcie jedynego w Warszawie wydarzenia promującego nową wersję filmu „Akademia Pana Kleksa” w reżyserii Macieja Kawulskiego. Film wraca na ekrany kin po 40 latach, a współpraca przy okazji jego promocji potwierdza pozycję Westfield Arkadia nie tylko jako miejsca, w którym na klientów czekają flagowe sklepy polskich i światowych marek, ale także wyjątkowe wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/westfield-arkadia-promuje-pana-kleksa,402288,artykul.html

Od 4 do 9 grudnia, w Westfield Arkadia, dzieci (i nie tylko) będą mogły puścić wodze fantazji i budować konstrukcje z klocków LEGO, realizując też różne zadania konkursowe oraz biorąc udział w warsztatach. Do ich dyspozycji zostanie oddanych kilka zróżnicowanych tematycznie stref: strefa tworzenia Akademii Pana Kleksa, strefa konkursowa, strefa warsztatowa, strefa swobodnego budowania LEGO i LEGO Duplo oraz strefa warsztatów dla szkół o historii wynalazków (dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 13:45, po wcześniejszym zapisaniu się pod adresem rzecznik@westfieldarkadia.pl). Kulminacją atrakcji będzie sobotnie spotkanie z twórcami i aktorami uwspółcześnionej ekranizacji bajki Jana Brzechwy. Udział w nim wezmą Antonina Litwiniak (Ada Niezgódka), Sebastian Stankiewicz (Ptak Mateusz), Daniel Walasek (Vincent), Daria Kalinchuk (Natasza) oraz reżyser i scenarzysta filmu Maciej Kawulski. Spotkanie odbędzie się w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni w godzinach 16:00 – 18:00.

 – Westfield Arkadia od wielu lat buduje i umacnia swoją pozycję na rynku. Chcemy być nie tylko miejscem, w którym na klientów czeka wyjątkowa oferta, doskonała jakość usług, ale też niezapomniane wydarzenia. Zależy nam na tym, by dostarczać klientom „coś ekstra”. Takie wydarzenia jak promocja nowej wersji filmu „Akademia Pana Kleksa” to niepowtarzalna w Warszawie okazja na spotkanie z Panem Kleksem i innymi bohaterami filmu, i to w otoczeniu unikatowej scenografii z klocków LEGO. Zapraszam do Westfield Arkadia już od 4 grudnia! - mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.

Promocja wydarzenia będzie wsparta szeroką kampanią mediową (DOOH, radio, online) oraz na nośnikach własnych centrum. m.in. ekranach wielkoformatowych, za wynajem których (także partnerom zewnętrznym) odpowiedzialna jest agencja mediowo-eventowa Westfield Rise.

Źródło: Westfield Arkadia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG zaprezentuje nowe plotery na targach Fespa 2024
Firma Roland DG z przyjemnością powróci na targi FESPA Global Print Expo, które odbędą się w Amsterdamie w dniach  19-22 marca  2024 r., gdzie zaprezentuje zupełnie nową linię urządzeń wraz z najbardziej popularnymi i wszechstronnymi rozwiązaniami firmy.
Glenfiddich: opakowania inspirowane naturą i powrotem znaku Smoka
Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które...
Vive XR Elite Business Edition - VR dla przedsiębiorstw
HTC VIVE, czołowy gracz w segmencie premium rzeczywistości wirtualnej (VR), ponownie podnosi poprzeczkę w dziedzinie technologii XR dla biznesu i konsumentów. Firma wprowadziła zestaw oprogramowania, który przyczynił się do stworzenia pierwszego działającego systemu VR w warunkach mikrograwitacji.
Agencja Ro dołącza do SAPR
Agencja Ro dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations jako 39. agencja.
Kerris dla Mola: kampania „Będzie ups...”
Mola, marka należąca do Metsä Tissue, uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” wychodzi naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji. Za nową komunikację marketingową marki Mola odpowiada agencja KERRIS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764