logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Weźniesmoguj - Tauron obala mity dotyczące ogrzewania

  PR 26.10.2020, przeczytano 733 razy
ilustracja

#WeźNieSmoguj, #WeźOddychaj - to hasło przewodnie akcji informacyjnej organizowanej przez TAURON. W specjalnym ebooku firma obala mity dotyczące ogrzewania. Dla młodszych odbiorców przygotowano film animowany o smogu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wezniesmoguj---tauron-obala-mity-dotyczace-ogrzewania,388948,artykul.html

Smog na Śląsku pochodzi głównie z domowych kotłowni, gdzie w sezonie grzewczym spalane jest paliwo różnej jakości oraz z spalin emitowanych przez samochody.

- Ciepło sieciowe jest istotnym narzędziem w walce ze smogiem w polskich miastach. Spaliny pochodzące z elektrociepłowni poddawane są oczyszczaniu w profesjonalnych elektrofiltrach, których sprawność w TAURON Ciepło wynosi 99,9 proc. – wyjaśnia Wojciech Frank, wiceprezes zarządu TAURON Ciepło.

Rozbudowa sieci ciepłowniczej w aglomeracji śląsko-zagłębiowskiej ma ogromny wpływ na ograniczenie niskiej emisji w regionie. W 2020 roku TAURON Ciepło zrealizuje inwestycje umożliwiające przyłączenie nowych odbiorców wykorzystujących łącznie ok. 32 megawatów mocy cieplnej, co w przybliżeniu odpowiada przyłączeniu np. 10 tys. mieszkań.

- Inwestycje przyłączeniowe prowadzone są w na terenie całej aglomeracji śląsko-zagłębiowskiej. Ciepło sieciowe zyskało m.in. nowe osiedle przy ulicy Rzepakowej w katowickim Brynowie, oraz kolejne budynki osiedli przy ul. Bytkowskiej, Ceglanej i Baildona – wymienia Wojciech Frank.

#WeźOddychaj

Z materiałów przygotowanych w ramach akcji #WeźNieSmoguj można dowiedzieć się na przykład dlaczego elektrociepłownia jest najbardziej ekologicznym źródłem wytwarzania ciepła w miastach, czemu ogrzewanie sieciowe opłaca się bardziej niż domowy piec na węgiel, i w końcu, czemu ciepło z sieci przeciwdziała powstawaniu smogu.  

– Nowoczesna forma i styl przekazu zastosowane w animacji zostały wybrane specjalnie z myślą o młodych ludziach. Liczymy na to, że akcja spotka się z dobrym odbiorem młodzieży i nauczycieli – mówi Małgorzata Kuś, rzecznik prasowy TAURON Ciepło.

Materiały przygotowane przez Spółkę mogą być wykorzystane przez nauczycieli w ramach edukacji proekologicznej czy prospołecznej, np.  podczas lekcji biologii, geografii czy lekcji wychowawczych. Dodatkowo uczniowie dowiedzą się: w jaki sposób elektrociepłownie tworzą ciepło sieciowe i dlaczego ciepło sieciowe jest czyste, czym jest niska emisja oraz w jaki sposób elektrociepłownie filtrują spaliny.

Źródło: TAURON Polska Energia SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764