logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

What the Snack?! E.Wedel z nową kampanią

  PR 08.11.2023, przeczytano 499 razy
ilustracjastrzałka

Pod koniec lata na sklepowych półkach pojawił się Wedel Snack – czekolada, która wprowadza niezłe zamieszanie, przełamuje nudę i dosłownie sprawia, że nie chcemy się nią dzielić! To seria wyjątkowych, zaskakujących czekolad inspirowanych ulubionymi przekąskami młodych, które zostały stworzone razem z nimi. To właśnie oni, młodzi zjadacze czekolad tzw. „zetki” i „alfy”, zadecydowali o smaku i wyglądzie nowości, które mają w pełni odpowiadać ich oczekiwaniom. Tym razem kosumenci stali się influencerami i wystąpili w kampanii marki Snack! Wzięli udział w oryginalnym spocie, który powstał podczas letniego festiwalu muzycznego i stał się motywem przewodnim kampanii What the Snack?! 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/what-the-snack%21-e.wedel-z-nowa-kampania,401989,artykul.html

Jak dotrzeć do młodego pokolenia z produktem, który kojarzy im się z odwiedzinami u babci? To proste. Sprawdzić, czego potrzebują, pozwolić im decydować, a potem spytać o wrażenia i obserwować reakcje. Właśnie taka idea stała za marką Wedel Snack – czyli nową linią czekolad, których warianty zostały zainspirowane ulubionymi smakami i przekąskami młodych: superkwaśnym, słodko-słonym, colą, popcornem i gumą balonową.

Nowa generacja Polaków miała możliwość testowania unikalnych czekolad podczas letniego festiwalu muzycznego SBM FFestival, gdzie marka pojawiła się ze swoją strefą w ramach pre-launchu. Autentyczne i spontaniczne wrażenia uczestników testujących nowości Wedel Snack zostały uwiecznione na spotach stworzonych przez markę.

Wedel Snack to marka, która chciała odpowiadać na realne potrzeby młodych konsumentów, przełamywać nudę i schematy, do których przyzwyczaiła nas kategoria tabliczek i podawać je w sposób, który rozumie i ceni sobie nasza grupa docelowa. Aby skrócić dystans i poznać spontaniczne i autentyczne opinie „zetek” i „alf” pojawiliśmy się na popularnym festiwalu i daliśmy im możliwość przetestowania nowych produktów. Całość zebraliśmy w formie krótkiego video, który stał się oficjalnym spotem naszej marki.

Karolina Zagórska, Senior Brand Manager w LOTTE Wedel

W drugiej połowie września, marka ruszyła także z działaniami reklamowymi online, których podstawą i siłą są social media. To właśnie na ulubionych platformach młodych – Tik Toku i Instagramie pojawiły się pierwsze treści, które dzięki niekonwencjonalnemu poczuciu humoru docierają do młodych i odpowiadają na trendy.

Ostatnim elementem kampanii What the Snack?! są działania z zakresu marketingu muzycznego. W ramach współpracy z polską wytwórnią hip-hopową SBM Label, powstał dedykowany tej nowości utwór "Takie Mam", stworzony przez młodego, polskiego rapera – Aleksandra Wasiluka, znanego jako Fukaj. Raper, opowiadając w utworze o realiach życia artysty, podkreślił satysfakcję płynącą z odkrywania nowych smaków czekolad. Do utworu powstał również teledysk, zawierający branding i product placement oraz materiały User Generated Content, powstałe podczas Festivalu SBM.

Za koncepcję komunikacji, kreacje oraz koordynację współpracy z wytwórnią odpowiedzialna jest agencja JU: z ramienia Digitree Group. Działania event marketingowe podczas festiwalu koordynowała agencja EastEventz. Obie agencje zostały wyłonione do współpracy w ramach konkursu ofert. Zakup mediów powierzono Zenith Media, a komunikację public relations agencji Walk PR – obie firmy obsługują LOTTE Wedel w ramach stałej współpracy.

Źródło: Lotte Wedel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach,...
Kampanie Performance Max obejmują cały system reklamowy Google, oferując markom i firmom większe możliwości nawiązania kontaktu z klientami. Dostęp do szerokiej gamy różnorodnych elementów pozwala dostosować format reklamy do potrzeb różnych klientów. Świetne kreacje przekładają się na wyniki – reklamodawcy, którzy poprawili...
Group One awansuje w klimatycznym rankingu CDP
Group One po raz drugi ujawniło swoje działania i politykę klimatyczną na globalnej platformie CDP, która uznawana jest za złoty standard dla korporacyjnych raportów środowiskowych. W tegorocznym raporcie, w którym swoją ocenę zdecydowały się ujawnić 104 firmy z Polski, Group One otrzymało ocenę “B-” awansując względem poprzedniego badania o...
Panasonic Lumix S 28-200mm F4-7.1 Macro O.I.S. (S-R28200) - mały obiektyw z dużym zoomem
Panasonic przedstawia obiektyw LUMIX S 28-200mm F4-7.1 MACRO O.I.S. (S-R28200) oparty na standardzie mocowania L-Mount. Zaprojektowany z największą dbałością o każdy szczegół, zarówno pod względem optycznym, jak i mechanicznym, nowy obiektyw LUMIX S 28-200mm jest najmniejszym i najlżejszym* na świecie obiektywem z dużym zoomem. Jego długość całkowita wynosi...
Sony Portable Data Transmitter - szybki transfer wideo i zdjęć przez 5G
Firma Sony ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego, dedykowanego, przenośnego nadajnika PDT-FP1, który umożliwia przesyłanie materiałów wideo i zdjęć z dużą szybkością i niskimi opóźnieniami przez sieci 5G. Po podłączeniu do kamery*1, urządzenie służące do komunikacji bezprzewodowej będzie wykorzystywane w sytuacjach, w których wymagana jest szybkość od momentu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764