logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Whiskey Dubliner w nowym wydaniu

  PR 02.09.2022, przeczytano 1789 razy
ilustracjastrzałka

DUBLINER, irlandzka whiskey destylowana w sercu dzielnicy the Liberties w Dublinie, wprowadza na rynek nowe opakowania i zmienia branding. Dubliner Irish Whiskey Bourbon Cask oraz Dubliner Irish Whiskey & Honeycomb zyskują nową, atrakcyjną butelkę oraz logo oddające ducha i osobowość współczesnych mieszkańców Dublina.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/whiskey-dubliner-w-nowym-wydaniu,397087,artykul.html

Dubliner łamie konwenanse

Dubliner nie boi się odważnych zmian. Nowa butelka i logo odchodzą od tradycyjnego stylu opakowań whiskey, a ich prostota nawiązuje do bezpośredniego stylu, z którego słyną Dublińczycy. To zmienione opakowanie oraz kolorowa i dynamiczna kampania doskonale oddają ducha transformacji, którą w ostatnich latach przeszedł Dublin. Ze starzejącego się miasta przeistoczył się on w pełną życia, nowoczesną i europejską stolicę.

- Dubliner to nie tylko bogaty w smaku trunek. To też odważna i komunikująca się bardzo bezpośrednio marka pochodząca prosto z serca współczesnego Dublina. Ten właśnie styl oddają nowe opakowania i komunikacja. Po latach prohibicji, która sprawiła, że Irlandia straciła miano największego producenta whisky na świecie, irlandzka whiskey znowu przeżywa swój renesans zarówno w Polsce, jak i na świecie. Wiemy jednak, że współczesne pokolenie konsumentów nie potrzebuje kolejnej whiskey, którą będą kojarzyć ze skórzanym fotelem i cygarem. Dlatego wierzymy, że nowy Dubliner przyciągnie pokolenia millenialsów i generacji Z, które poszukują autentycznych produktów w atrakcyjnej oprawie – mówi Sławomir Kreczmański, Senior Brand Manager marki Dubliner w Stock Polska.

Smak z serca Dublina

Dubliner pochodzi ze stolicy Irlandii, czyli Dublina. Jego „ojcem” jest Darryl Macnally, mistrz destylacji i członek prestiżowego stowarzyszenia najlepszych mistrzów gorzelnictwa na świecie. Do dziś Dublinera wytwarza się w historycznych budynkach Dublin Liberties Distillery – tradycyjnym centrum destylacji whiskey w Irlandii. Ta wszechstronna whiskey jest trzykrotnie destylowana, blendowana z whiskey single malt i zbożowych, przechowywana zgodnie z tradycją przez 3 lata w specjalnie dobieranych dębowych beczkach po bourbonie. Bogaty i gładki smak Dublinera tworzą: nuty wanilii, owoców z sadu, miodu, karmelu oraz pieprzu. Dubliner jest dostępny w 2 wariantach: Irish Whiskey Bourbon Cask oraz Irish Whiskey & Honeycomb. Wkrótce pojawi się również Dubliner Fiery Irish z cynamonem i chili.

ilustracjastrzałka

Źródło: Stock Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764