logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

White Bits i kampania na 10-lecie Akademii Nikona

  PR 08.08.2019, przeczytano 688 razy
ilustracjastrzałka
Landing page kampanii

Agencja White Bits przygotowała koncepcję kampanii “Masz aparat. Jesteś twórcą”, którą Akademia Nikona celebruje dekadę działalności w Polsce. I dekadę wspierania Twórców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/white-bits-i-kampania-na-10-lecie-akademii-nikona,383524,artykul.html

Akademia Nikona od 2009 roku organizuje kursy i warsztaty fotograficzne, w których udział wzięło już ponad 15 000 uczestników. Działa w ramach międzynarodowej sieci szkół fotograficznych Nikon School. Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych i znanych fotografów.

Na 10-lecie Akademii ruszyła kampania online “Masz aparat. Jesteś twórcą”. Jej cel to zachęta do myślenia o sobie jako o twórcy. “Ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko. Dziś każdy ma aparat - choćby w smartfonie - każdy robi zdjęcia i każdy publikuje. Jednak podobnie jak 10 lat temu, tak i dziś, liczą się umiejętności osoby trzymającej aparat.” - podkreśla Katarzyna Romaniuk, Manager Projektu Akademia Nikona.

Marka jako partner Twórców

Osią kampanii jest cykl „Dziesięciolecie Twórców”. Przedstawia uczestników szkoleń Akademii, osoby reprezentujące różne podejścia do fotografii, różne zainteresowania i różne pokolenia. Łączy je pasja. I to, że doskonalą umiejętności z Akademią Nikona.

Dotarcie do prawdziwych historii pozwoliło pokazać fotografowanie jako sposób na wyrażenie siebie, na pracę, na relacje z bliskimi - jak historia fotografujących razem mamy i córki. A Akademię Nikona prezentuje jako markę, która daje znacznie więcej niż techniczny know-how. Która jest partnerem - często wieloletnim! - rozwijających się z sukcesami twórców.” - podkreśla Maciej Sawicki, Creative Concept Designer w White Bits.

Strona www i social media

Na potrzeby kampanii powstała podstrona / www.akademianikona.pl/landingi/10lat / z historiami twórców i harmonogramem wydarzeń na 10-lecie, w tym bezpłatnych warsztatów. Komunikacja prowadzona jest też na Facebooku, Instagramie i nowo uruchomionym kanale Akademii Nikona na LinkedIn. Na FB zaplanowane są ogólnodostępne edukacyjne Live’y z cenionymi fotografami i influencerami. Z kolei na Instagramie marka oddaje głos twórcom, którzy ukończyli kursy Akademii Nikona - publikując ich wybrane zdjęcia.

Źródło: White Bits

www.whitebits.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764