logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

White Bits i kampania na 10-lecie Akademii Nikona

  PR 08.08.2019, przeczytano 708 razy
ilustracjastrzałka
Landing page kampanii

Agencja White Bits przygotowała koncepcję kampanii “Masz aparat. Jesteś twórcą”, którą Akademia Nikona celebruje dekadę działalności w Polsce. I dekadę wspierania Twórców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/white-bits-i-kampania-na-10-lecie-akademii-nikona,383524,artykul.html

Akademia Nikona od 2009 roku organizuje kursy i warsztaty fotograficzne, w których udział wzięło już ponad 15 000 uczestników. Działa w ramach międzynarodowej sieci szkół fotograficznych Nikon School. Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych i znanych fotografów.

Na 10-lecie Akademii ruszyła kampania online “Masz aparat. Jesteś twórcą”. Jej cel to zachęta do myślenia o sobie jako o twórcy. “Ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko. Dziś każdy ma aparat - choćby w smartfonie - każdy robi zdjęcia i każdy publikuje. Jednak podobnie jak 10 lat temu, tak i dziś, liczą się umiejętności osoby trzymającej aparat.” - podkreśla Katarzyna Romaniuk, Manager Projektu Akademia Nikona.

Marka jako partner Twórców

Osią kampanii jest cykl „Dziesięciolecie Twórców”. Przedstawia uczestników szkoleń Akademii, osoby reprezentujące różne podejścia do fotografii, różne zainteresowania i różne pokolenia. Łączy je pasja. I to, że doskonalą umiejętności z Akademią Nikona.

Dotarcie do prawdziwych historii pozwoliło pokazać fotografowanie jako sposób na wyrażenie siebie, na pracę, na relacje z bliskimi - jak historia fotografujących razem mamy i córki. A Akademię Nikona prezentuje jako markę, która daje znacznie więcej niż techniczny know-how. Która jest partnerem - często wieloletnim! - rozwijających się z sukcesami twórców.” - podkreśla Maciej Sawicki, Creative Concept Designer w White Bits.

Strona www i social media

Na potrzeby kampanii powstała podstrona / www.akademianikona.pl/landingi/10lat / z historiami twórców i harmonogramem wydarzeń na 10-lecie, w tym bezpłatnych warsztatów. Komunikacja prowadzona jest też na Facebooku, Instagramie i nowo uruchomionym kanale Akademii Nikona na LinkedIn. Na FB zaplanowane są ogólnodostępne edukacyjne Live’y z cenionymi fotografami i influencerami. Z kolei na Instagramie marka oddaje głos twórcom, którzy ukończyli kursy Akademii Nikona - publikując ich wybrane zdjęcia.

Źródło: White Bits

www.whitebits.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764