logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

White Bits podsumowuje pracę przy kampanii Podlaskie Travel

  PR 04.11.2019, przeczytano 2702 razy
ilustracjastrzałka

Agencja White Bits odpowiadała za koncepcję, strategię i realizację internetowej kampanii Podlaskie Travel pod hasłem “Podlaskie. Zasil się naturą”. Współpraca trwała od maja 2018 do końca października 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/white-bits-podsumowuje-prace-przy-kampanii-podlaskie-travel,384562,artykul.html

“Podlaskie. Zasil się naturą”

Celem kampanii było dotarcie do mieszkańców Warszawy oraz innych dużych miast - i promocja Podlaskiego jako kierunku na kilkudniowe wypady. Koncept kreatywny kampanii oparty był na zestawieniu miejskiej codzienności z nieskażoną podlaską przyrodą. Podlaskie ukazano jako remedium na bolączki miejskiego życia, przestrzeń, w której można naturalnie odzyskać siły i utraconą równowagę. Zasilić się naturą u źródła.

Pierwsza kampania turystyczna na LinkedIn

W ramach kampanii powstało 5 kanałów marki Podlaskie Travel. Komunikacja prowadzona była w social media: na Facebooku, Instagramie i LinkedIn - Podlaskie stało się pierwszym regionem z promocją turystyczną na tej platformie, identyfikując ją jako cenny punkt styku z grupą docelową, czyli zapracowanymi mieszkańcami dużych miast, a jednocześnie świadomymi konsumentami.

Powstała także strona www.podlaskie.travel oraz innowacyjna platforma www.puls.podlaskie.travel z relaksującymi nagraniami dźwięków i obrazów podlaskiej natury.

ilustracjastrzałka

Region odkryty na nowo

Kampania została dobrze przyjęta przez grupę docelową, liderów opinii, media. Zyskała tysiące pozytywnych reakcji, komentarzy i udostępnień, włącznie z deklaracjami “Jadę na Podlasie!”. Podchwycona została nowa narracja o regionie, jako miejscu wpisującym się w trendy: cyfrowy detoks, zrównoważony styl życia, slow travel czy zapobieganie syndromowi “deficytu natury”. Bliski, lecz mało znany region, został odkryty na nowo.

ilustracjastrzałka

Wyróżniona jakość w marketingu miejsc

Jury konkursów branży marketingowej i PR wyróżniło kampanię nominując ją do głównych nagród w konkursach: Innovation, Złote Spinacze i MIXX Awards.

- Praca nad kampanią od momentu inicjacji i planowania, przez wdrożenie, do finalnych raportów była wielkim wyzwaniem, ale także ogromną satysfakcją. Marketing miejsc to temat szalenie wdzięczny, lecz z jakiegoś powodu większość kampanii nie wychodzi poza granice utartych schematów. Jesteśmy przekonani, że pokazaliśmy, jak można to robić inaczej. Nie zapominając o realizacji mierzalnych celów. - podsumowuje Katarzyna Stempniak z White Bits.

Źródło: White Bits

www.whitebits.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764