logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

White Bits podsumowuje pracę przy kampanii Podlaskie Travel

  PR 04.11.2019, przeczytano 626 razy
ilustracjastrzałka

Agencja White Bits odpowiadała za koncepcję, strategię i realizację internetowej kampanii Podlaskie Travel pod hasłem “Podlaskie. Zasil się naturą”. Współpraca trwała od maja 2018 do końca października 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/white-bits-podsumowuje-prace-przy-kampanii-podlaskie-travel,384562,artykul.html

“Podlaskie. Zasil się naturą”

Celem kampanii było dotarcie do mieszkańców Warszawy oraz innych dużych miast - i promocja Podlaskiego jako kierunku na kilkudniowe wypady. Koncept kreatywny kampanii oparty był na zestawieniu miejskiej codzienności z nieskażoną podlaską przyrodą. Podlaskie ukazano jako remedium na bolączki miejskiego życia, przestrzeń, w której można naturalnie odzyskać siły i utraconą równowagę. Zasilić się naturą u źródła.

Pierwsza kampania turystyczna na LinkedIn

W ramach kampanii powstało 5 kanałów marki Podlaskie Travel. Komunikacja prowadzona była w social media: na Facebooku, Instagramie i LinkedIn - Podlaskie stało się pierwszym regionem z promocją turystyczną na tej platformie, identyfikując ją jako cenny punkt styku z grupą docelową, czyli zapracowanymi mieszkańcami dużych miast, a jednocześnie świadomymi konsumentami.

Powstała także strona www.podlaskie.travel oraz innowacyjna platforma www.puls.podlaskie.travel z relaksującymi nagraniami dźwięków i obrazów podlaskiej natury.

ilustracjastrzałka

Region odkryty na nowo

Kampania została dobrze przyjęta przez grupę docelową, liderów opinii, media. Zyskała tysiące pozytywnych reakcji, komentarzy i udostępnień, włącznie z deklaracjami “Jadę na Podlasie!”. Podchwycona została nowa narracja o regionie, jako miejscu wpisującym się w trendy: cyfrowy detoks, zrównoważony styl życia, slow travel czy zapobieganie syndromowi “deficytu natury”. Bliski, lecz mało znany region, został odkryty na nowo.

ilustracjastrzałka

Wyróżniona jakość w marketingu miejsc

Jury konkursów branży marketingowej i PR wyróżniło kampanię nominując ją do głównych nagród w konkursach: Innovation, Złote Spinacze i MIXX Awards.

- Praca nad kampanią od momentu inicjacji i planowania, przez wdrożenie, do finalnych raportów była wielkim wyzwaniem, ale także ogromną satysfakcją. Marketing miejsc to temat szalenie wdzięczny, lecz z jakiegoś powodu większość kampanii nie wychodzi poza granice utartych schematów. Jesteśmy przekonani, że pokazaliśmy, jak można to robić inaczej. Nie zapominając o realizacji mierzalnych celów. - podsumowuje Katarzyna Stempniak z White Bits.

Źródło: White Bits

www.whitebits.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR wyznaczyła własne standardy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764