logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

White Cat Studio dla KGHM

  PR 29.11.2007, przeczytano 2955 razy

White Cat Studio wygrało przetarg na zmianę wizerunku KGHM Polska Miedź S.A. W trwającym od stycznia 2007 r., wieloetapowym przetargu, udział brało dziesięć agencji brandingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/white-cat-studio-dla-kghm,6451,artykul.html

Zakres prac w ramach zmiany wizerunku obejmuje od przeprowadzenia kompleksowych badań poprzez stworzenie nowej strategi komunikacji wizualnej, nowego logo, opracowanie systemu identyfikacji aż do jego wdrożenia.
W przeprowadzeniu badań i szkoleń White Cat Studio współpracować będzie z niezależną Pracownią Badawczą BSM specjalizującą się w pogłębionych badaniach opinii i rynku oraz wiodąca w Polsce firmą konsultingowo-szkoleniową Pator Consulting.

KGHM jest jednym z czołowych producentów miedzi i srebra na świecie a w Polsce jest jedną z największych spółek skarbu państwa.


White Cat Studio to założone w 2000r. studio brandingowe, które specjalizuje się w tworzeniu systemów identyfikacji wizualnej marki i firmy oraz projektowaniu opakowań, oferując jednocześnie kompleksowe doradztwo strategiczne (brand consulting).
Współzałożycielem i dyrektorem kreatywnym WCS jest jeden z najczęściej nagradzanych polskich grafików, współinicjator Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej STGU i dyrektor kreatywny FUTU Magazine - Michał Łojewski.
Prace White Cat Studio i wywiady z Michałem Łojewskim były publikowane w takich magazynach jak najbardziej prestiżowy amerykański magazyn o designie The Print, Clear, Territory, francuski Wad czy brytyjski Hint oraz w polskiej prasie branżowej m.in. 2+3d, Media i Marketing, Brief czy Puls Buzinesu. WCS jest laureatem licznych nagród na corocznych konkursach branżowych takich jak KTR, Złote Orły, Kreatura czy Chimery.

Źródło: White Cat Studio
www.whitecat.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764