White Cat Studio wygrało przetarg na zmianę wizerunku KGHM Polska Miedź S.A. W trwającym od stycznia 2007 r., wieloetapowym przetargu, udział brało dziesięć agencji brandingowych.
Zakres prac w ramach zmiany wizerunku obejmuje od przeprowadzenia kompleksowych badań poprzez stworzenie nowej strategi komunikacji wizualnej, nowego logo, opracowanie systemu identyfikacji aż do jego wdrożenia.
W przeprowadzeniu badań i szkoleń White Cat Studio współpracować będzie z niezależną Pracownią Badawczą BSM specjalizującą się w pogłębionych badaniach opinii i rynku oraz wiodąca w Polsce firmą konsultingowo-szkoleniową Pator Consulting.
KGHM jest jednym z czołowych producentów miedzi i srebra na świecie a w Polsce jest jedną z największych spółek skarbu państwa.
White Cat Studio to założone w 2000r. studio brandingowe, które specjalizuje się w tworzeniu systemów identyfikacji wizualnej marki i firmy oraz projektowaniu opakowań, oferując jednocześnie kompleksowe doradztwo strategiczne (brand consulting).
Współzałożycielem i dyrektorem kreatywnym WCS jest jeden z najczęściej nagradzanych polskich grafików, współinicjator Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej STGU i dyrektor kreatywny FUTU Magazine - Michał Łojewski.
Prace White Cat Studio i wywiady z Michałem Łojewskim były publikowane w takich magazynach jak najbardziej prestiżowy amerykański magazyn o designie The Print, Clear, Territory, francuski Wad czy brytyjski Hint oraz w polskiej prasie branżowej m.in. 2+3d, Media i Marketing, Brief czy Puls Buzinesu. WCS jest laureatem licznych nagród na corocznych konkursach branżowych takich jak KTR, Złote Orły, Kreatura czy Chimery.
Źródło: White Cat Studio
www.whitecat.com.pl