logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

White Toner Academy powraca do Polski

  PR 23.05.2024, przeczytano 345 razy
ilustracja

White Toner Academy to międzynarodowe wydarzenie organizowane przez producenta papierów termotransferowych Forver. W zeszłym roku polska odsłona WTA odbyła się we współpracy z API.PL i OKI. Ze względu na duże zainteresowanie White Toner Academy powraca do Polski – tym razem jako jedne z zajęć w ramach cyklu Akademii Technologii Zdobienia 2.0.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/white-toner-academy-powraca-do-polski,404338,artykul.html

API.PL, Forever i OKI serdecznie zapraszają osoby, które chcą rozpocząć produkowanie nadruków białym tonerem, ale także te zaawansowane, chcące zderzyć swoją dotychczasową wiedzę z innymi ekspertami. Drukowanie białym tonerem, to idealne rozwiązanie dla przedsiębiorców produkujących w małych przebiegach, ponieważ toner nie zasycha, pozwalając na długie przerwy pomiędzy seriami druku. To także doskonały sposób, by osiągnąć bardzo dobre odwzorowanie kolorów na czarnych tekstyliach. Mimo to technologia ta potrafi sprawiać problemy z odpowiednim wdrożeniem.

Zapraszamy na trzecie spotkanie Akademii Technologii Zdobienia, na którym uczestnicy zyskają teoretyczną wiedzę, praktyczne doświadczenie, a także poznają sposoby na rozwiązanie najczęstszych problemów druku białym tonerem. Nie zabraknie także tematu samej produkcji grafik na nadruk — użytkownicy dowiedzą się, jak wykorzystać w tym celu AI, by ułatwić i przyspieszyć sobie pracę.

Szkolenie odbędzie się w dwóch terminach i lokalizacjach. Na pierwsze spotkanie zapraszamy do Rąbienia 04.06, a na drugie do Chorzowa 06.06.

Koszt uczestnictwa to 199zł netto, ale każdy uczestnik otrzyma voucher na kwotę 200zł netto do wykorzystania przy zakupach na minimum 2000 zł netto w API.PL. Ilość miejsc jest ograniczona, a o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

Źródło: API.PL

www.api.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL – jest bezpośrednim importerem maszyn i materiałów do sitodruku i druku wielkoformatowego. Zapewnia klientom wysoką jakość produktów w atrakcyjnej cenie. Firma stale rozszerza ofertę, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom branży i rynku poligraficznego. W ofercie API.PL znajdą się maszyny i farby do sitodruku renomowanych światowych producentów, a także szeroka gama ploterów ekosolwentowych, sublimacyjnych, UV oraz tusze, media do druku oraz programy RIP.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Satysfakcja w kampanii sklepów Komfort
W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania reklamowa wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Kampania obejmuje TV, digital, OOH oraz działania z zakresu advocacy i ma potrwać do marca 2025 roku.
Agencja Good One PR nowym członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja – Good One PR. To kolejna firma, która zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Tyle dobra - w kampanii Maślanki Mrągowskiej
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
To się nie kruszy - kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
500 głosów Tomasza Jakubiaka w kampanii addressable TV dla Zrzeszenia BPS
Sztuczna inteligencja wsparła przygotowanie ponad 500 wersji spotów wykorzystywanych w nowej kampanii addressable Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Tę szeroko zakrojoną geotargetowaną akcję zaplanowały Wavemaker i GroupM.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764