logo
WIADOMOŚCI

WhitePress pozwala ocenić zaangażowanie czytelnika

Mateusz Zawiślak  PR 12.07.2017, przeczytano 268 razy
ilustracjastrzałka
WhitePress pozwala ocenić zaangażowanie czytelnika

WhitePress wprowadza do modułu statystyk nowe narzędzie analityczne wspierające efektywne prowadzenie kampanii content marketingowych. W najnowszej odsłonie moduł statystyk, poza ulepszoną stroną wizualną, zyskał dostęp do nowych grup informacji, w tym do nowatorskiego wskaźnika zaangażowania czytelników. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie wdrożone w całości przez polski zespół. Platforma zapowiada wprowadzanie kolejnych funkcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/whitepress-pozwala-ocenic-zaangazowanie-czytelnika,33081,artykul.html

Co nowego dla marketerów?

Publikując teraz artykuł na WhitePress marketer wie, którą jego część przeczytał każdy użytkownik (nowość!). Skrypt bada czy użytkownik zapoznał się (przewinął ekran) tylko z początkiem artykułu, czy też przeczytał całość. Następnie dane te prezentowane są w postaci interaktywnych wykresów.

- Dla nas jest to ważna funkcja, bo idziemy w stronę pomiaru ruchu i zaangażowania. Nasz kierunek to efektywny content marketing –
mówi Paweł Strykowski, CEO WhitePress. - Nie ukrywam, że wdrożenie nowego mechanizmu nie było łatwe – jednak efekt jest w naszej opinii bardzo sensowny i mam nadzieję, że zostanie doceniony przez naszych partnerów – dodaje Strykowski.

To co pokazywane jest w nowych statystykach to rozwiązanie póki co unikalne na rynku – z technicznego punktu widzenia wymaga wiedzy, gdzie dokładnie się zaczyna, a gdzie kończy artykuł. Jest to możliwe dzięki temu, że treści wszystkich artykułów platforma posiada w swojej bazie.

- Nasz algorytm mierzenia zaangażowania korzysta z tego, że znamy treść artykułu. Musieliśmy uwzględnić różne zachowania skryptów stosowanych przez naszych wydawców oraz układ strony w zależności od urządzeń na których przeglądają artykułu czytelnicy. Efekt jednak jest satysfakcjonujący – w ponad 99% przypadków nasz algorytm działa poprawnie. – dodaje Tomasz Kwaśny, CTO WhitePress.

WhitePress pozwala również dokładnie badać czas przebywania czytelnika na podstronie z artykułem. Wśród nowości jest też możliwość sprawdzenia miasta, województwa i kraju, jeśli użytkownik ma IP, które umożliwia geolokalizację. Na tym nie koniec ulepszeń. Platforma umożliwia m. in. porównanie ruchu mobilnego z tradycyjnym czy analizę źródeł ruchu.

W przyszłości WhitePress zapowiada wprowadzenie kolejnych funkcji do analityki – będzie to na przykład porównanie zaangażowania w zależności od źródła ruchu lub desktop/mobile. Dodatkowe szczegóły będą prezentowane w najbliższym czasie.

Źródło: Whitepress.pl

www.whitepress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Jerzy Sułowski redaktorem naczelnym Gazety Krakowskiej
Od 23 lutego br. funkcję redaktora naczelnego Gazety Krakowskiej obejmuje Jerzy Sułowski, dotychczasowy zastępca redaktora naczelnego tytułu. Zastąpi Wojciecha Harpulę, który odchodzi z pełnionego stanowiska.
Nowa Ipla
Wystartowała nowa odsłona IPLI, największego serwisu rozrywki internetowej w Polsce, który oferuje widzom najszerszą bazę legalnych treści wideo, live i kanałów TV. Strona www.ipla.tv zmieniła się, by zapewnić użytkownikom większą wygodę i komfort korzystania z serwisu. Nowy, przyjazny wygląd, prostota, intuicyjność i łatwość wyszukiwania treści to jej główne zalety. Zmiany zaszły także w sa...
Nanga Parbat obserwowane w serwisach sportowych
27 i 28 stycznia szczególne zainteresowanie internautów wzbudziły wydarzenia towarzyszące wyprawie na Nanga Parbat z udziałem polskiego wspinacza. Wpłynęło to na wzrost odwiedzalności serwisów sportowych. Wydłużył się również czas spędzony na stronach WWW związanych z tą tematyką. Więcej informacji o tym, jak Polacy korzystali z sieci w styczniu, dowiesz się z najnowszej analizy Gemiusa....
Training Mask Polska z nową agencją social media
Do grona klientów krakowskiej agencji social media click community dołączył Training Mask Polska - oficjalny dystrybutor rewolucyjnych masek treningowych.
Social Media London Style organizuje cykl spotkań dla branży
Agencja digital Social Media London Style, organizuje cykl bezpłatnych spotkań - śniadań networkingowych - dla osób związanych z branżą social mediową. Cykl ma objąć największe miasta w kraju, na początek zaplanowany jest Social Media Breakfast w Warszawie, w dwóch odsłonach, poświęconych innym aspektom mediów społecznościowych. Uczestnictwo w Social Media Breakfast jest bezpłatne....
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone