logo
WIADOMOŚCI

WhitePress pozwala ocenić zaangażowanie czytelnika

Mateusz Zawiślak  PR 12.07.2017, przeczytano 291 razy
ilustracjastrzałka

WhitePress wprowadza do modułu statystyk nowe narzędzie analityczne wspierające efektywne prowadzenie kampanii content marketingowych. W najnowszej odsłonie moduł statystyk, poza ulepszoną stroną wizualną, zyskał dostęp do nowych grup informacji, w tym do nowatorskiego wskaźnika zaangażowania czytelników. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie wdrożone w całości przez polski zespół. Platforma zapowiada wprowadzanie kolejnych funkcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/whitepress-pozwala-ocenic-zaangazowanie-czytelnika,33081,artykul.html

Co nowego dla marketerów?

Publikując teraz artykuł na WhitePress marketer wie, którą jego część przeczytał każdy użytkownik (nowość!). Skrypt bada czy użytkownik zapoznał się (przewinął ekran) tylko z początkiem artykułu, czy też przeczytał całość. Następnie dane te prezentowane są w postaci interaktywnych wykresów.

- Dla nas jest to ważna funkcja, bo idziemy w stronę pomiaru ruchu i zaangażowania. Nasz kierunek to efektywny content marketing –
mówi Paweł Strykowski, CEO WhitePress. - Nie ukrywam, że wdrożenie nowego mechanizmu nie było łatwe – jednak efekt jest w naszej opinii bardzo sensowny i mam nadzieję, że zostanie doceniony przez naszych partnerów – dodaje Strykowski.

To co pokazywane jest w nowych statystykach to rozwiązanie póki co unikalne na rynku – z technicznego punktu widzenia wymaga wiedzy, gdzie dokładnie się zaczyna, a gdzie kończy artykuł. Jest to możliwe dzięki temu, że treści wszystkich artykułów platforma posiada w swojej bazie.

- Nasz algorytm mierzenia zaangażowania korzysta z tego, że znamy treść artykułu. Musieliśmy uwzględnić różne zachowania skryptów stosowanych przez naszych wydawców oraz układ strony w zależności od urządzeń na których przeglądają artykułu czytelnicy. Efekt jednak jest satysfakcjonujący – w ponad 99% przypadków nasz algorytm działa poprawnie. – dodaje Tomasz Kwaśny, CTO WhitePress.

WhitePress pozwala również dokładnie badać czas przebywania czytelnika na podstronie z artykułem. Wśród nowości jest też możliwość sprawdzenia miasta, województwa i kraju, jeśli użytkownik ma IP, które umożliwia geolokalizację. Na tym nie koniec ulepszeń. Platforma umożliwia m. in. porównanie ruchu mobilnego z tradycyjnym czy analizę źródeł ruchu.

W przyszłości WhitePress zapowiada wprowadzenie kolejnych funkcji do analityki – będzie to na przykład porównanie zaangażowania w zależności od źródła ruchu lub desktop/mobile. Dodatkowe szczegóły będą prezentowane w najbliższym czasie.

Źródło: Whitepress.pl

www.whitepress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Wydatki reklamowe w maju. Przoduje handel
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w maju 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej.
Taki sam czas na stronach WWW z nowymi technologiami dla pań i panów
Okazuje się, że w maju 2018 roku na stronach WWW związanymi z nowymi technologiami płeć piękna spędzała prawie tyle samo czasu co panowie. Sprawdź ciekawostki o polskich internautach, które przygotowała firma Gemius.
Klasyka rocka na wakacje w Rock Radiu
Już od najbliższego poniedziałku, 25 czerwca br. Rock Radio zagra klasykę rocka według wakacyjnej ramówki. Na antenie będzie można usłyszeć m.in. Piotra Kędzierskiego, Łukasza Ciechańskiego i Adama Wajraka, a w Studiu Letnim Rock Radia znani muzycy raz w tygodniu będą na żywo wybierać swoją ulubioną rockową klasyczną 10-tkę.
Współczesny konsument – przed tv z telefonem w ręku
Ponad 90 proc. polskich internautów w czasie bloków reklamowych w telewizji korzystało ze smartfona. Jedna trzecia przeglądała w tym czasie aplikacje społecznościowe, a co piąta osoba grała w gry. Co jeszcze wiemy o jakości kontaktu z reklamą na wielu ekranach? Sprawdź najnowszą analizę Gemiusa przeprowadzoną dzięki pierwszemu na rynku polskim badaniu...
„Wyborcza na Początek Lata” – mnóstwo czytania na najdłuższe dni w roku
Już w najbliższą sobotę, 23 czerwca br. ukaże się wyjątkowy numer „Gazety Wyborczej”. Z okazji rozpoczynającego się lata będzie do niego dołączone specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego” – „Wyborcza na Początek Lata”, a także przewodnik kulturalny „Co Jest Grane Latem” oraz, jak w każdą sobotę, nowy numer...
 
poniedziałek 25.06.2018, 167 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone