WIADOMOŚCI

WhitePress pozwala ocenić zaangażowanie czytelnika

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 12.07.2017, przeczytano 230 razy
ilustracjastrzałka
WhitePress pozwala ocenić zaangażowanie czytelnika

WhitePress wprowadza do modułu statystyk nowe narzędzie analityczne wspierające efektywne prowadzenie kampanii content marketingowych. W najnowszej odsłonie moduł statystyk, poza ulepszoną stroną wizualną, zyskał dostęp do nowych grup informacji, w tym do nowatorskiego wskaźnika zaangażowania czytelników. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie wdrożone w całości przez polski zespół. Platforma zapowiada wprowadzanie kolejnych funkcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/whitepress-pozwala-ocenic-zaangazowanie-czytelnika,33081,artykul.html

Co nowego dla marketerów?

Publikując teraz artykuł na WhitePress marketer wie, którą jego część przeczytał każdy użytkownik (nowość!). Skrypt bada czy użytkownik zapoznał się (przewinął ekran) tylko z początkiem artykułu, czy też przeczytał całość. Następnie dane te prezentowane są w postaci interaktywnych wykresów.

- Dla nas jest to ważna funkcja, bo idziemy w stronę pomiaru ruchu i zaangażowania. Nasz kierunek to efektywny content marketing –
mówi Paweł Strykowski, CEO WhitePress. - Nie ukrywam, że wdrożenie nowego mechanizmu nie było łatwe – jednak efekt jest w naszej opinii bardzo sensowny i mam nadzieję, że zostanie doceniony przez naszych partnerów – dodaje Strykowski.

To co pokazywane jest w nowych statystykach to rozwiązanie póki co unikalne na rynku – z technicznego punktu widzenia wymaga wiedzy, gdzie dokładnie się zaczyna, a gdzie kończy artykuł. Jest to możliwe dzięki temu, że treści wszystkich artykułów platforma posiada w swojej bazie.

- Nasz algorytm mierzenia zaangażowania korzysta z tego, że znamy treść artykułu. Musieliśmy uwzględnić różne zachowania skryptów stosowanych przez naszych wydawców oraz układ strony w zależności od urządzeń na których przeglądają artykułu czytelnicy. Efekt jednak jest satysfakcjonujący – w ponad 99% przypadków nasz algorytm działa poprawnie. – dodaje Tomasz Kwaśny, CTO WhitePress.

WhitePress pozwala również dokładnie badać czas przebywania czytelnika na podstronie z artykułem. Wśród nowości jest też możliwość sprawdzenia miasta, województwa i kraju, jeśli użytkownik ma IP, które umożliwia geolokalizację. Na tym nie koniec ulepszeń. Platforma umożliwia m. in. porównanie ruchu mobilnego z tradycyjnym czy analizę źródeł ruchu.

W przyszłości WhitePress zapowiada wprowadzenie kolejnych funkcji do analityki – będzie to na przykład porównanie zaangażowania w zależności od źródła ruchu lub desktop/mobile. Dodatkowe szczegóły będą prezentowane w najbliższym czasie.

Źródło: Whitepress.pl

www.whitepress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
wtorek 19.09.2017, 166 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone