logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Whitepress przejmuje platformę Goodcontent.pl

  PR 19.09.2019, przeczytano 319 razy

Z początkiem września WhitePress sp. z o.o. przejął GoodContent.pl – jedną z najbardziej popularnych platform do zakupów tekstów w Polsce. To strategiczny krok dla zespołu WhitePress, który planuje dalszy rozwój w zakresie content marketingu oraz zrealizowanie usług opracowania tekstów na kwotę ponad 5 mln złotych w samym 2020 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/whitepress-przejmuje-platforme-goodcontent.pl,384014,artykul.html

GoodContent.pl to pośrednicząca pomiędzy copywriterami a reklamodawcami platforma, która usprawnia zamawianie i dostarczanie niespecjalistycznych treści. W portalu zarejestrowanych jest ponad 3 500 klientów oraz 20 000 copywriterów – zarówno rozpoczynających działalność, jak i doświadczonych dziennikarzy. Zakup GoodContent.pl to naturalny krok dla WhitePress, który rozwija się w wielu kierunkach produktowych, również w pośredniczeniu dostarczania contentu.

– Do dzisiaj nasza content marketingowa oferta była skierowana do firm oczekujących specjalistycznych, eksperckich artykułów. Okazuje się jednak, że na rynku jest spory popyt również na teksty opracowywane szybko i w niskich kosztach. Zakup platformy pozwala nam na realizację potrzeb szerszej grupy odbiorców i zwiększenie wolumenu sprzedaży – komentuje Paweł Strykowski, CEO WhitePress.

Zespół WhitePress już planuje rozwój platformy: ma zamiar m.in. wzmocnić jej promocję oraz poprawić funkcjonalność. Planowane są rozwiązania oparte o dostęp poprzez API, usługi premium dla dedykowanych klientów, budowa giełdy gotowych tekstów, działania edukacyjne dla copywriterów, poprawa jakości treści oraz podwyższenie ich zarobków.

 – Bardzo dziękuję za dotychczasową współpracę wszystkim copywriterom i klientom – to była dla mnie czysta przyjemność. Platformę pozostawiam w bardzo dobrych rękach (co było dla mnie istotne przy sprzedaży) – na pewno rozwinie się pod skrzydłami WhitePress. Najbliższy okres chcę przeznaczyć na odpoczynek, mam nadzieję, że jeszcze wrócę do branży i będę mógł rozwijać kolejne produkty – podsumowuje Bartłomiej Tokarski, dotychczasowy właściciel GoodContent.pl.

Źródło: WhitePress

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Brzmi idyllicznie.

Czemu więc copy nie chcą korzystać, twierdząc, że dobrze płatnych zleceń jak na lekarstwo, dominują słabo i bardzo słabo płatne?

avatar użytkownika
,

Skąd wiesz że nie chcą?  

,

Na mieście mówią.
I, co najdziwniejsze, nawet się z tym specjalnie nie kryją.
  

avatar użytkownika
,

Exhibicjonizm copywriterów?  

,

Ludzie lubią mówić.
Zwłaszcza, w miejscach zorganizowanych dla nich.
Można wtedy odnieść wrażenie, że nawet fakt, iż ktoś postronny to może czytać, wcale im nie przeszkadza.
  

avatar użytkownika
,

Czyli można podsumować to tak, że ludzie na mieście mówią. Bo lubią.  

brak ikonki
,

Redakcja by lepiej napisała za ile kupili?  

avatar użytkownika
,

To Whitepress pisze, my tylko użyczamy miejsca na publikację.  

brak ikonki
,

to by redakcja przyjmowała bardziej wartościowe teksty, albo kalejdoskop HR z agencji, albo takie co w tym nic ciekawego nie ma. Niedługo będzie kto bąka puścił w agencji. Pociągnijcie ich za język za ile kupili, bo to jest ciekawe.   

avatar użytkownika
,

Przecież wiesz jaka będzie odpowiedź - kwoty transakcji nie ujawniono, nie zagląda się agencjom pod kołderkę.  

,

Można podsumować tak. Są miejsca w sieci, gdzie ludzie swobodnie mówią o tym, jakie mają wrażenia ze współpracy między innymi z goodcontent.
I niestety, przeważają opinie negatywne oraz sugestie by omijać.

Zmiana właściciciela raczej nie pomoże, to jest po prostu marka spisana na straty.
  

avatar użytkownika
,

Trudno się do tego odnieść. Nie wiemy co to za miejsca i co to za ludzie. Nie wiemy też w jaki sposób wyprowadzasz stąd wniosek, że zmiana właściciela nie spowoduje zmiany tych opinii.  

,

W istocie, trzeba bywać, słuchać i czytać. Nie każdy musi.

Skoro wątpią najbardziej zainteresowani czyli piszący za pieniądze, to szanse są marne.
  

avatar użytkownika
,

Jeżeli wątpią - ale tego nie wiemy i się nie dowiemy.  

,

A teraz trwa akcja.
GoodContent jako strona, pod każdym zleceniem wrzuconym na grupy copy, zaprasza do rejestracji i zlecenia u nich.

To już nawet nie jest spam, to ordynarne chamstwo.
  

avatar użytkownika
,

To chyba zależy od regulaminu i zasad obowiązujących w takim miejscu.  

,

Jeśli ktoś na Signs, niezależnie od tematu wątku, wklejałby tę samą treść odpowiedzi z linkiem, to jak byś go nazwał?  

avatar użytkownika
,

Desperado?  

,

To na pewno też.
  

Najnowsze w tym dziale

Efekty pandemii widoczne w wyszukiwarce Google
W ostatnich tygodniach życie codzienne i zawodowe Polaków przeniosło się do sieci. Tam również szukamy informacji, jak sobie radzić z nową rzeczywistością. Statystyki wyszukiwarki Google pokazują, że wśród najpopularniejszych haseł są te związane z pracą zdalną, zwolnieniami czy zasiłkami dla bezrobotnych. Z kolei przedsiębiorcy masowo szukają informacji...
Według danych StatCounter Chrome jest liderem wśród przeglądarek internetowych – na świecie korzysta z niej już 62% użytkowników, a w Polsce aż 71%. Nie dziwi więc poruszenie, które w branży wywołała zapowiedź Google o zaprzestaniu obsługi tzw. third-party cookies. Ta (r)ewolucja nie jest jednak czymś całkowicie nowym i zaskakującym. Już w 2017 roku...
„OK Google...” - codzienna dawka pozytywnych wiadomości
Na dobre wieści wszyscy czekają nie tylko w czasach zagrożenia czy kryzysu. Odnajdywanie konstruktywnych historii i popularyzowanie dziennikarskich relacji o tym, jak rozwiązywane są ważne problemy społeczne to cel nowego projektu Google Polska oraz Outriders. Już dziś użytkownicy Asystenta Google, dzięki prostej komendzie  „OK Google, powiedz mi coś dobrego”, mogą usłyszeć...
W 6 miesięcy od pierwszej informacji na temat wdrożenia 5G technologia ta jest już dostępna w sieci Play, a do końca czerwca obejmie swym zasięgiem 53 miasta i miejscowości na terenie Polski. Dotyczy to zarówno dużych aglomeracji, jak i mniejszych miejscowości. Sieć 5G w Play wykorzystuje pasmo 2100 MHz.
Kim Brunhuber nowym prezenterem CNN International w Atlancie
Kim Brunhuber dołącza do zespołu CNN International (CNNI) jako nowy prezenter, który będzie pracował w siedzibie stacji w Atlancie. Poprowadzi poranne wydania CNN Newsroom dotyczące Europy w soboty oraz niedziele, a także programy informacyjne w dni powszednie. Zatrudnienie Kima ogłosił wczoraj Mike McCarthy, Executive Vice President i General Manager w CNNI.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764