logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Whitepress przejmuje platformę Goodcontent.pl

  PR 19.09.2019, przeczytano 1140 razy

Z początkiem września WhitePress sp. z o.o. przejął GoodContent.pl – jedną z najbardziej popularnych platform do zakupów tekstów w Polsce. To strategiczny krok dla zespołu WhitePress, który planuje dalszy rozwój w zakresie content marketingu oraz zrealizowanie usług opracowania tekstów na kwotę ponad 5 mln złotych w samym 2020 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/whitepress-przejmuje-platforme-goodcontent.pl,384014,artykul.html

GoodContent.pl to pośrednicząca pomiędzy copywriterami a reklamodawcami platforma, która usprawnia zamawianie i dostarczanie niespecjalistycznych treści. W portalu zarejestrowanych jest ponad 3 500 klientów oraz 20 000 copywriterów – zarówno rozpoczynających działalność, jak i doświadczonych dziennikarzy. Zakup GoodContent.pl to naturalny krok dla WhitePress, który rozwija się w wielu kierunkach produktowych, również w pośredniczeniu dostarczania contentu.

– Do dzisiaj nasza content marketingowa oferta była skierowana do firm oczekujących specjalistycznych, eksperckich artykułów. Okazuje się jednak, że na rynku jest spory popyt również na teksty opracowywane szybko i w niskich kosztach. Zakup platformy pozwala nam na realizację potrzeb szerszej grupy odbiorców i zwiększenie wolumenu sprzedaży – komentuje Paweł Strykowski, CEO WhitePress.

Zespół WhitePress już planuje rozwój platformy: ma zamiar m.in. wzmocnić jej promocję oraz poprawić funkcjonalność. Planowane są rozwiązania oparte o dostęp poprzez API, usługi premium dla dedykowanych klientów, budowa giełdy gotowych tekstów, działania edukacyjne dla copywriterów, poprawa jakości treści oraz podwyższenie ich zarobków.

 – Bardzo dziękuję za dotychczasową współpracę wszystkim copywriterom i klientom – to była dla mnie czysta przyjemność. Platformę pozostawiam w bardzo dobrych rękach (co było dla mnie istotne przy sprzedaży) – na pewno rozwinie się pod skrzydłami WhitePress. Najbliższy okres chcę przeznaczyć na odpoczynek, mam nadzieję, że jeszcze wrócę do branży i będę mógł rozwijać kolejne produkty – podsumowuje Bartłomiej Tokarski, dotychczasowy właściciel GoodContent.pl.

Źródło: WhitePress

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764