logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Whites rozbudowuje strukturę agencji w modelu Partnership

  PR 23.11.2022, przeczytano 1010 razy
ilustracja

Anna Tkaczyk, Maciej Woźniak, Anna Mościcka i Marcin Kubik zostali Partnerami w Whites. “Budujemy naszą agencję w oparciu o grono silnych liderów, mających status Partnerów.” podkreśla Maciej Woźniak, Prezes Zarządu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/whites-rozbudowuje-strukture-agencji-w-modelu-partnership,398085,artykul.html

Whites rozwija swoją strukturę w modelu Partnership. Inspirując się podejściem popularnym w anglosaskich biznesach konsultingowych, agencja chce podkreślić rolę kluczowych osób w organizacji.

- Kiedy klient korporacyjny przychodzi do nas z zadaniem, to nie jest zainteresowany tym, jaka jest nasza struktura. Naszą rolą jest dobrze zrozumieć wyzwania klienta i znaleźć na nie najlepsze rozwiązania. Wiemy, że biznes to ludzie i dzisiaj na rynku ewoluuje zrozumienie, co to znaczy i jak to powinno efektywnie działać. Model Partnership to kolejny krok, ważny dla agencji. Wraz z  rozwojem planujemy poszerzać grono Partnerów, których chcemy wyłaniać przede wszystkim spośród kluczowych i wieloletnich pracowników firmy - tłumaczy Maciej Woźniak, założyciel Whites.

Partnerzy w Whites to przede wszystkim doświadczone i samodzielne osoby, odgrywające decydującą rolę w dostarczaniu wartościowych rozwiązań klientom agencji. Partnerzy wspierają zespoły obsługujące aktualnych klientów na poziomie strategicznym. Są “twarzami agencji” budującymi jej wizerunek na rynku.

- Dlaczego wdrożenie tego modelu jest ważne? Dla mnie osobiście dlatego, że sankcjonuje nasz sposób myślenia o relacjach z biznesem, z klientami, jaki od wielu lat praktykujemy. Teraz możemy go tylko wzmacniać. Czyli dawać jeszcze więcej wartości, uważności i dostępności naszym partnerom biznesowym. Chcemy rozumieć ich potrzeby lepiej. - zmianę swojej roli komentuje Anna Mościcka, Head of Social & Performance.

Partner w Whites to tytuł, który jest równoległy ze stanowiskiem wynikającym ze struktury w firmie. Osoba obejmująca rolę Partnera pozostaje nadal odpowiedzialna za swoje dotychczasowe obszary.

- Co to znaczy dla zespołu i klientów? “Pomagamy firmom osiągać cele w obszarze digital marketingu. Tak Whites definiuję swoją rolę. Mamy duże doświadczenie, budowane od 10 lat w Polsce. Za nami też wiele projektów na rynkach europejskich, w obszarach SEO, Content i Social. Korporacyjni klienci i branże, z którymi pracujemy, wymagają dobrego dopasowania do swoich wymagań. W badaniach NPS klienci regularnie potwierdzają wysoki wynik satysfakcji z naszej współpracy. Od teraz, jako Partnerzy, dbamy, aby zespoły jeszcze lepiej rozumiały biznes klientów i wiedziały, jak mogą dostarczyć im wartość. - odpowiada Marcin Kubik, Head of Client Service.

Dotychczas rolę Partnerów obejmowali Anna Tkaczyk, CEO i Maciej Woźniak, Prezes Zarządu. W listopadzie 2022 formuła została rozbudowana i do tego grona dołączyli: Anna Mościcka, Head of Social & Performance i Marcin Kubik, Head of Client Service.

Anna Mościcka jest w Whites w 2016 roku i w agencji budowała zespoły social mediów, content marketingu i kreacji. Dzisiaj jej teamy obsługują marki takie jak Medicover, LOT, Henkel w ramach projektów w Polsce i Europie. Od 2022 jest też odpowiedzialna za obszar Performance.

Marcin Kubik od 2017 roku jest szefem zespołu Client Service. W tym czasie roczne przychody agencji wzrosły 3x, a agencja regularnie pozyskuje i obsługuje klientów z sektora dużych przedsiębiorstw, w tym międzynarodowych koncernów.

W zespołach obsługujących klientów polskich i zagranicznych w Whites pracuje obecnie blisko 100 osób. Do klientów agencji należą min. Henkel, Red Bull, Medicover, Sandoz, LOT, Wienerberger, Selena, Lafarge, Domino’s Pizza. Agencja świadczy usługi SEO, social media marketing, content marketing, performance i kreacja. Whites jest częścią Grupy Digitalowej Whites, do której należą również: agencja marketing automation Vecton oraz software house GoodC.

Źródło: Whites

www.agencjawhites.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764