logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Whites rozbudowuje strukturę agencji w modelu Partnership

  PR 23.11.2022, przeczytano 190 razy
ilustracja

Anna Tkaczyk, Maciej Woźniak, Anna Mościcka i Marcin Kubik zostali Partnerami w Whites. “Budujemy naszą agencję w oparciu o grono silnych liderów, mających status Partnerów.” podkreśla Maciej Woźniak, Prezes Zarządu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/whites-rozbudowuje-strukture-agencji-w-modelu-partnership,398085,artykul.html

Whites rozwija swoją strukturę w modelu Partnership. Inspirując się podejściem popularnym w anglosaskich biznesach konsultingowych, agencja chce podkreślić rolę kluczowych osób w organizacji.

- Kiedy klient korporacyjny przychodzi do nas z zadaniem, to nie jest zainteresowany tym, jaka jest nasza struktura. Naszą rolą jest dobrze zrozumieć wyzwania klienta i znaleźć na nie najlepsze rozwiązania. Wiemy, że biznes to ludzie i dzisiaj na rynku ewoluuje zrozumienie, co to znaczy i jak to powinno efektywnie działać. Model Partnership to kolejny krok, ważny dla agencji. Wraz z  rozwojem planujemy poszerzać grono Partnerów, których chcemy wyłaniać przede wszystkim spośród kluczowych i wieloletnich pracowników firmy - tłumaczy Maciej Woźniak, założyciel Whites.

Partnerzy w Whites to przede wszystkim doświadczone i samodzielne osoby, odgrywające decydującą rolę w dostarczaniu wartościowych rozwiązań klientom agencji. Partnerzy wspierają zespoły obsługujące aktualnych klientów na poziomie strategicznym. Są “twarzami agencji” budującymi jej wizerunek na rynku.

- Dlaczego wdrożenie tego modelu jest ważne? Dla mnie osobiście dlatego, że sankcjonuje nasz sposób myślenia o relacjach z biznesem, z klientami, jaki od wielu lat praktykujemy. Teraz możemy go tylko wzmacniać. Czyli dawać jeszcze więcej wartości, uważności i dostępności naszym partnerom biznesowym. Chcemy rozumieć ich potrzeby lepiej. - zmianę swojej roli komentuje Anna Mościcka, Head of Social & Performance.

Partner w Whites to tytuł, który jest równoległy ze stanowiskiem wynikającym ze struktury w firmie. Osoba obejmująca rolę Partnera pozostaje nadal odpowiedzialna za swoje dotychczasowe obszary.

- Co to znaczy dla zespołu i klientów? “Pomagamy firmom osiągać cele w obszarze digital marketingu. Tak Whites definiuję swoją rolę. Mamy duże doświadczenie, budowane od 10 lat w Polsce. Za nami też wiele projektów na rynkach europejskich, w obszarach SEO, Content i Social. Korporacyjni klienci i branże, z którymi pracujemy, wymagają dobrego dopasowania do swoich wymagań. W badaniach NPS klienci regularnie potwierdzają wysoki wynik satysfakcji z naszej współpracy. Od teraz, jako Partnerzy, dbamy, aby zespoły jeszcze lepiej rozumiały biznes klientów i wiedziały, jak mogą dostarczyć im wartość. - odpowiada Marcin Kubik, Head of Client Service.

Dotychczas rolę Partnerów obejmowali Anna Tkaczyk, CEO i Maciej Woźniak, Prezes Zarządu. W listopadzie 2022 formuła została rozbudowana i do tego grona dołączyli: Anna Mościcka, Head of Social & Performance i Marcin Kubik, Head of Client Service.

Anna Mościcka jest w Whites w 2016 roku i w agencji budowała zespoły social mediów, content marketingu i kreacji. Dzisiaj jej teamy obsługują marki takie jak Medicover, LOT, Henkel w ramach projektów w Polsce i Europie. Od 2022 jest też odpowiedzialna za obszar Performance.

Marcin Kubik od 2017 roku jest szefem zespołu Client Service. W tym czasie roczne przychody agencji wzrosły 3x, a agencja regularnie pozyskuje i obsługuje klientów z sektora dużych przedsiębiorstw, w tym międzynarodowych koncernów.

W zespołach obsługujących klientów polskich i zagranicznych w Whites pracuje obecnie blisko 100 osób. Do klientów agencji należą min. Henkel, Red Bull, Medicover, Sandoz, LOT, Wienerberger, Selena, Lafarge, Domino’s Pizza. Agencja świadczy usługi SEO, social media marketing, content marketing, performance i kreacja. Whites jest częścią Grupy Digitalowej Whites, do której należą również: agencja marketing automation Vecton oraz software house GoodC.

Źródło: Whites

www.agencjawhites.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kiwi.com w zimowej kampanii Land in Beauty
Kampania inspiruje turystów m.in. z  Polski do odkrywania Mediolanu i regionu Lombardii w sezonie zimowym
Media do druku na nowej stronie API.PL!
Firma API.PL, dystrybutor produktów poligraficznych otwiera całkiem nową stronę internetową prezentującą pełną ofertę podłoży do druku. Mediadodruku.pl to zbiór podłoży o bardzo zróżnicowanych właściwościach i strukturach.
Monitory interaktywne Newline z USB-C
Zgodnie z obowiązującą dyrektywą Parlamentu Europejskiego od 2024 roku USB-C będzie jedynym portem ładowania stosowanym w przenośnych urządzeniach na terenie Unii Europejskiej. Do nowych wymogów od 2026 roku będą musieli się dostosować również producenci laptopów. Dzięki temu wszystkie urządzenia będzie można ładować jedną ładowarką. Ta standaryzacja ma na celu...
Na co dzień #KarmiąWiedzą i #KarmiąEmocjami w krakowskiej agencji marketingowej. Teraz postanowili umilić czas oczekiwania na święta wypuszczając marketingowy kalendarz adwentowy. A w nim prezenty, ciekawostki z branży i materiały premium. More Bananas rusza z bananową wersją kalendarza adwentowego.
Veovee wzmacnia client service
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączyły dwie osoby - Hubert Skubij jako Senior Account Manager oraz Jolanta Kozak na stanowisku Account Manager. Oboje będą odpowiadać za prowadzenie projektów z obszaru mobile marketingu dla domów mediowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764