logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiadomość od seniora w kampanii Mobile Vikings

  PR 16.10.2023, przeczytano 675 razy
ilustracjastrzałka

Społecznościowy operator komórkowy - Mobile Vikings - znów oddaje głos innym. W styczniu, z okazji świętowania 100 000 Vikingów na pokładzie, na billboardach pojawiły się dobre przekazy od użytkowników sieci. Teraz marka, skupiająca wokół siebie głównie młodych ludzi, zachęca do międzypokoleniowego dialogu z seniorami. Inicjatywa otwarcia się młodego pokolenia na potrzeby osób starszych wyszła wprost od społeczności Vikingów. Realna pomoc i prawdziwy dialog był możliwy dzięki współpracy operatora ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich, organizacją pomagającą samotnym seniorom. W trwającej od dziś kampanii społecznej głos ma… każdy! Jak to możliwe? 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiadomosc-od-seniora-w-kampanii-mobile-vikings,401741,artykul.html

„Masz wiadomość od seniora”

Taki komunikat pojawił się na cyfrowych nośnikach reklamowych na wybranych przystankach komunikacji miejskiej we Wrocławiu i w Warszawie. A wszystko w konwencji przypominającej wiadomość SMS. 

Dalej czytamy: „Czyńcie sobie drobne niespodzianki w związku. To buduje relacje i pozostawia miłe wspomnienia”. To wiadomość od 83-letniej Krystyny. Na innym przystanku pojawił się przekaz od 95-letniej Jadwigi, która doradza młodym: „Żyj dla siebie, nie dla innych!”.

O co w tym wszystkim chodzi? 

Na te i pozostałe „SMS-y” podopiecznych Stowarzyszenia mbU można… odpowiedzieć! Zachęca do tego hasło przy kodzie QR, który odsyła do vikingowej strony internetowej www.szalupyratunkowe.pl/senior. Można na niej dodatkowo posłuchać wypowiedzi seniorów, a także napisać dobre słowo, np. pozdrowić ich albo podziękować za pozytywny przekaz.

Wszystkie opublikowane wiadomości Vikingowie z Mobile Vikings przekażą osobiście podopiecznym Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. W ten sposób wirtualny operator komórkowy chce budować prawdziwy dialog międzypokoleniowy i pokazać rogi samotności.

Mam nadzieję, że dzięki interaktywnemu charakterowi kampania dotrze do wielu ludzi i otworzy serca na potrzeby samotnych seniorów. Takich ludzi jest sporo! Bycie społecznościowym operatorem to nie kwestia PR-u, ale realnych działań wpływających na połączenia między ludźmi, w tym te pokoleniowe - komentuje Karolina Marciniak z Mobile Vikings, koordynatorka projektu.

Z tegorocznych badań mbU, partnera akcji, wynika, że aż 59% Polaków w wieku powyżej 80 lat odczuwa potrzebę rozmowy o tym, jak się czuje. Może to sąsiadka spod szóstki, której krótka pogawędka zrobiłaby dzień? Bo właśnie do nawiązywania głębszych relacji inspirują Vikingowie. Operator zadbał również o starszych użytkowników. Na stronie akcji można dowiedzieć się, jak zdobyć prosty do zapamiętania numer telefonu i otrzymać specjalny kod rabatowy.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Rejs z pomocą dla seniorów

Kampania „Masz wiadomość od seniora” to kolejny przykład współpracy Mobile Vikings ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich. W ramach 10. edycji „Szalup Ratunkowych” - charytatywnej akcji operatora - użytkownicy przekazali 40 000 GB na wsparcie samotnych seniorów, podopiecznych Stowarzyszenia. Vikingowie z Mobile Vikings zamienili gigabajty na 20 000 złotych i przeznaczyli je na wsparcie Programu „Obecność”.

Jak zapowiada operator - kruki… ćwierkają, że to nie koniec tego typu akcji z dobrym przekazem, łączącym ludzi. Zachęca on też do śledzenia vikingowych mediów społecznościowych. Bo każdy Viking ma wielkie serducho, a na pokładzie Mobile Vikings jest już ich ponad 120 000. Taka społeczność i zaufani partnerzy inspirują do dzielenia się dobrem.

Źródło: Mobile Vikings

www.mobilevikings.pl

Dodatkowe informacje:

Mobile Vikings – społecznościowy wirtualny operator komórkowy z Wrocławia. Ma na swoim pokładzie ponad 120 000 użytkowników. Działa od prawie 10 lat, rokrocznie powiększając swoją bazę. Swój wzrost opiera przede wszystkim na zadowoleniu użytkowników.

Misją Mobile Vikings jest zniesienie granic między użytkownikiem a marką, dlatego jej claim brzmi: Sieć ludzi, nie numerów. Użytkowników obsługują tylko ludzie (botom mówi stanowcze: nie!), a Vikingowie mają realny wpływ na kierunek rozwoju marki i ochoczo angażują się w jej działanie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Credit Agricole dołączył do kampanii edukacyjnej Związku Banków Polskich na temat cyberbezpieczeństwa. Pod hasłem "Nie pomagaj się okraść" uczymy jak chronić swoje pieniądze przed cyberprzestępcami.
Biedronka i marka Polaris wspierają polską piłkę ręczną
Co łączy Biedronkę i reprezentację Polski w piłce ręcznej? Od teraz… woda Polaris. Największa sieć handlowa w kraju, która już od ponad dekady angażuje się w rozwój polskiego sportu, będąc oficjalnym sponsorem reprezentacji narodowej w piłce nożnej, podjęła decyzję o wsparciu kolejnej biało-czerwonej drużyny. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w...
Rozwój rynku reklamy wideo - Druga debata w „Rzeczpospolitej”
Jak reklama nadąża za globalnymi trendami? Jak zmieniają się reklamy, jak ewoluuje reklama wideo i jaka przyszłość czeka cyfrową reklamę outdoorową? Te tematy poruszono podczas debaty „Rozwój rynku reklamy wideo: Czy jesteśmy skazani na globalne media społecznościowe?”.
CTV Ad Days Europe
CTV Ad Days Europe jest konferencją połączoną z dwoma innymi wydarzeniami – Retail Media Days CEE i Nextv Series Europe – pod jednolitą marką NXT Media Days Europe. Razem wydarzenia te tworzą spójne centrum dla profesjonalistów z branży, którzy mogą odkrywać najnowsze trendy, dzielić się spostrzeżeniami i opracowywać strategie, które...
W czwartek 21.11 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analityka danych z mediów i medialności marki – nowy moduł Analizy na Platformie IMM”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764