logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiarygodność i niezależność: hasła promujące „Wydarzenia”

   07.02.2016, przeczytano 753 razy
ilustracjastrzałka

Polsat rozpoczął emisję spotów promujących główne wydanie "Wydarzeń". - Stawiamy na wiarygodność i niezależność - płynie przekaz ze spotów w których główne role odgrywają Dorota Gawryluk i Jarosław Gugała. Według danych Nielsen Audience Measurement, w styczniu średnia widownia "Wydarzeń" wynosiła nieco ponad 2,6 mln osób, a udział w rynku wyniósł 17,44 proc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiarygodnosc-i-niezaleznosc%3A-hasla-promujace-_wydarzenia_,27386,artykul.html

Polsat emisję spotów na swoich antenach rozpoczął pod koniec tygodnia. W zwiastunach w roli lektorów występują główni prowadzący serwisu informacyjnego - Dorota Gawryluk i Jarosław Gugała, którzy informują, że "Wydarzenia" stawiają na "wiarygodność i niezależność". W spotach wykorzystano archiwalne materiały serwisu informacyjnego.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, "Wydarzenia" w Polsacie zebrały w styczniu średnią widownię wynoszącą 2,61 mln osób. Udział w rynku w grupie wszystkich widzów wyniósł 17,44 proc. (19,37 proc. w grupie 16-49). O ponad milion widzów przed telewizorami gromadziły w styczniu główne wydania "Faktów" TVN i "Wiadomości" TVP1.

Główne wydanie "Wydarzeń” emitowane jest w Polsacie, Polsat News i Polsat News 2 codziennie o 18.50.

bak

Źródło: WhitePress

biuroprasowe.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764