logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiaty AMS nagrodzone na Europejskim Kongresie Gospodarczym

  PR 16.05.2017, przeczytano 730 razy
ilustracjastrzałka

Inwestycja „Budowa i eksploatacja wiat przystankowych w Warszawie” została nagrodzona podczas uroczystej Gali konkursu Top Inwestycje Komunalne i tym samym znalazła się w gronie dziesięciu najlepszych przedsięwzięć, które powstały dzięki współpracy podmiotów publicznych i prywatnych (PPP).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiaty-ams-nagrodzone-na-europejskim-kongresie-gospodarczym,32479,artykul.html

Do konkursu zostało zgłoszonych około 150 inwestycji komunalnych z całej Polski prowadzonych w ostatnich 10 latach dzięki współpracy podmiotów publicznych i prywatnych. Rada Konsultacyjna pod przewodnictwem Andrzeja Dery, sekretarza stanu w Kancelarii Prezydenta RP, wyróżniła 10 inwestycji, które osiągnęły sukces dzięki odważnym, prorozwojowym decyzjom. Wśród nich znalazły się projekty różnych dziedzin, takie jak m.in. Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN czy budowa instalacji termicznego przekształcania odpadów komunalnych w Poznaniu.

– Bardzo się cieszę, że kapituła konkursu doceniła naszą inwestycję i wyróżniła projekt budowy i eksploatacji wiat przystankowych w Warszawie. To największe tego typu przedsięwzięcie w naszym kraju, projekt dorównujący rozmachem największym europejskim metropoliom. Jest to też jeden z większych projektów partnerstwa publiczno-prywatnego, dzięki któremu miasto nie wydaje żadnych pieniędzy na realizację budowy wiat dla mieszkańców. Dodatkowo AMS odprowadza do kasy miasta pieniądze z tytułu opłaty partycypacyjnej oraz udziału w przychodach – powiedział Marek Kuzaka, prezes zarządu AMS.

Konkurs Top Inwestycje Komunalne to doroczna inicjatywa serwisu Portalsamorzadowy.pl i Grupy PTWP. Celem konkursu jest niezmiennie wskazanie najlepszych praktyk inwestycyjnych oraz docenienie tych, którzy osiągnęli inwestycyjny sukces dzięki odważnym, prorozwojowym decyzjom. Tegoroczna edycja była wyjątkowa. Nagrodzone zostały najlepsze przedsięwzięcia, które powstały wyłącznie dzięki współpracy podmiotów publicznych i prywatnych.

Wszyscy laureaci konkursu Top Inwestycji Komunalnej 2017 to:

  • Muzeum Historii Żydów Polskich Polin w Warszawie;
  • budowa kompleksu mineralnych basenów w Solcu-Zdroju;
  • budowa i eksploatacja wiat przystankowych w Warszawie;
  • parking dwukondygnacyjny na terenie kompleksu Hali Stulecia we Wrocławiu;
  • Centrum Kulturalno-Rekreacyjne w Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu;
  • przebudowa Akademików Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie;
  • przebudowa dworca PKP w Katowicach;
  • Zamek w Szydłowcu;
  • budowa instalacji termicznego przekształcania odpadów komunalnych w Poznaniu;
  • projekt modernizacji energetycznej obiektów użyteczności publicznej w Płocku.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764