Zapraszamy na drugą odsłonę konferencji Wideo w sieci. Wydarzenie odbędzie się w Warszawie, 7 maja 2015 r. Udział w nim wezmą m. in. twórcy kanału Abstrachuje, Łukasz Jakóbiak, Basia Sołtysińska oraz przedstawiciele YouTube’a.
Wideo w sieci to pierwsza w Polsce skierowana do biznesu konferencja prezentująca korzyści z wykorzystania wideo online w komunikacji marketingowej.
W trakcie drugiej edycji odpowiemy na następujące pytania:
- Czy marki na YouTube powinny liczyć na współpracę z YouTuberami, czy posiadać własne kanały?
- Jak rozliczać kampanie z YouTuberami? Kupujesz zasięg czy wizerunek?
- W jaki sposób internetowi twórcy współpracują z największymi markami?
- Jak optymalizować wideo na YouTubie?
- Jak optymalizować wideo na Facebooku?
- Co jest prawdziwą siłą polskiego YouTube’a?
- Czy YouTube jest tylko dla gimbazy?
Wstępny plan konferencji:
Wystąpienie: Czy marki na YouTube powinny liczyć na współpracę z YouTuberami, czy posiadać własne kanały? Prowadzenie: Barbara Sołtysińska, LifeTube
Wystąpienie: Jak rozliczać kampanie z YouTuberami? Kupujesz zasięg, wizerunek? Prowadzenie: Mediakraft
Wystąpienie: Jak marka może skutecznie budować swój własny kanał na YouTubie? Prowadzenie: Go Video
Wywiad na żywo: Prawdziwa siła polskiego YouTube’a. Rozmowa z Łukaszem Jakóbiakiem. Prowadzenie: Grzegorz Kiszluk
Wystąpienie: Jak optymalizować wideo na YouTubie? Prowadzenie: Przedstawiciel YouTube
Wystąpienie: Jak optymalizować wideo na Facebooku? Prowadzenie: Przedstawiciel Dentsu Aegis Media (tbc)
Wywiad na żywo: Abstrachuje - jak najpopularniejsi internetowi twórcy współpracują z największymi markami? Prowadzenie: Paweł Luty
Debata: Czy YouTube jest dla gimbazy? Goście: Abstrachuje, Paulina Mikuła (tbc), Maciej Dąbrowski (tbc), Natalia Hatalska (tbc), Mateusz Iżyk (tbc). Prowadzący: Grzegorz Kiszluk/Paweł Luty
Źródło: Brief