logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wideo w sieci: druga edycja konferencji

  PR 30.04.2015, przeczytano 1061 razy

Zapraszamy na drugą odsłonę konferencji Wideo w sieci. Wydarzenie odbędzie się w Warszawie, 7 maja 2015 r. Udział w nim wezmą m. in. twórcy kanału Abstrachuje, Łukasz Jakóbiak, Basia Sołtysińska oraz przedstawiciele YouTube’a.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wideo-w-sieci%3A-druga-edycja-konferencji,24705,artykul.html

Wideo w sieci to pierwsza w Polsce skierowana do biznesu konferencja prezentująca korzyści z wykorzystania wideo online w komunikacji marketingowej.

W trakcie drugiej edycji odpowiemy na następujące pytania:

  • Czy marki na YouTube powinny liczyć na współpracę z YouTuberami, czy posiadać własne kanały?
  • Jak rozliczać kampanie z YouTuberami? Kupujesz zasięg czy wizerunek?
  • W jaki sposób internetowi twórcy współpracują z największymi markami?
  • Jak optymalizować wideo na YouTubie?
  • Jak optymalizować wideo na Facebooku?
  • Co jest prawdziwą siłą polskiego YouTube’a?
  • Czy YouTube jest tylko dla gimbazy?

Wstępny plan konferencji:

Wystąpienie: Czy marki na YouTube powinny liczyć na współpracę z YouTuberami, czy posiadać własne kanały? Prowadzenie: Barbara Sołtysińska, LifeTube

Wystąpienie: Jak rozliczać kampanie z YouTuberami? Kupujesz zasięg, wizerunek? Prowadzenie: Mediakraft

Wystąpienie: Jak marka może skutecznie budować swój własny kanał na YouTubie? Prowadzenie: Go Video

Wywiad na żywo: Prawdziwa siła polskiego YouTube’a. Rozmowa z Łukaszem Jakóbiakiem. Prowadzenie: Grzegorz Kiszluk

Wystąpienie: Jak optymalizować wideo na YouTubie? Prowadzenie: Przedstawiciel YouTube

Wystąpienie: Jak optymalizować wideo na Facebooku? Prowadzenie: Przedstawiciel Dentsu Aegis Media (tbc)

Wywiad na żywo: Abstrachuje - jak najpopularniejsi internetowi twórcy współpracują z największymi markami? Prowadzenie: Paweł Luty

Debata: Czy YouTube jest dla gimbazy? Goście: Abstrachuje, Paulina Mikuła (tbc), Maciej Dąbrowski (tbc), Natalia Hatalska (tbc), Mateusz Iżyk (tbc). Prowadzący: Grzegorz Kiszluk/Paweł Luty

Źródło: Brief

www.brief.pl

Dodatkowe informacje:

Data: 7 maja 2015, godz. 09:30
Miejsce: Warszawa, restauracja Trzy Kolory, ul. Czerska 14
Inwestycja: 200 PLN netto (w tym darmowa trzymiesięczna prenumerata „Briefu”)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764