logo
WIADOMOŚCI

Wideo zamiast zdjęcia na Facebooku – kto stosuje?

  PR 07.12.2017, przeczytano 406 razy
ilustracjastrzałka

Od jakiegoś czasu Facebook daje możliwość dodawania wideo w tle na profilu zamiast normalnego zdjęcia. Dzięki temu mamy szansę, od razu na wstępie, przyciągnąć uwagę odwiedzającego fanpage. Spółka Duda Development wprowadziła niedawno cover video na swój profil. Po co?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wideo-zamiast-zdjecia-na-facebooku-%E2%80%93-kto-stosuje,34769,artykul.html

Profil dewelopera na Facebooku nie musi być nudny. Może iść za trendami, wykorzystując nowości w Social Mediach. Tak właśnie robi spółka Duda Development, traktując fanpage jako wizytówkę firmy. Wykorzystała dodatkowe funkcje jakie daje platforma, dodając cover video oraz dodatkowe zakładki w menu.

Facebook daje dużo możliwości. Kwestia dobrania odpowiednich narzędzi i ciekawej aranżacji, a wzrok klienta zostanie z nami na dłużej. Okładka w tym przypadku zdobi. Tak właśnie ma działać cover. Profil Duda Development zdobi właśnie taki cover video. Jest to animacja z aktualnie realizowanymi inwestycjami firmy.

W zależności od branży, w cover video można opowiedzieć historię firmy, zaprezentować pracowników lub po prostu aktualną ofertę. Film odtwarza się automatycznie po wejściu na profil – jeżeli w ustawieniach Facebooka mamy włączone automatyczne odtwarzanie filmów. Nie ma co tu kryć – przyciąga uwagę. A można więcej.

Dodatkową funkcją na fanpagu, która usprawni komunikację z klientem, są zakładki w menu. Duda Development ma takie dwie: „Zobacz co obecnie mamy” to skrót inwestycji mieszkaniowych posiadanych obecnie w ofercie, natomiast „Wybierz lokal lub biuro” to przegląd inwestycji komercyjnych. Użycie tych 2 zakładek ma na celu ułatwienie kontaktu potencjalnego klienta z deweloperem. Każdy bardzo szybko może zrobić analizę oferty według swoich oczekiwań, wejść w konkretną, która go interesuje albo szybko skontaktować się za pośrednictwem Messengera. Deweloper zazwyczaj odpowiada natychmiast.  

Źródło: Duda Development

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nowe kanały telewizyjne w ofercie Netii
W Telewizji Osobistej Netii dostępne są aż cztery nowe kanały, w tym Polsat Rodzina, który właśnie rozpoczął nadawanie. Ponadto do oferty weszły: Polsat Games, TV Okazje, wPolsce.pl. Łącznie w ofercie Netii jest 214 kanałów, w tym 119 w HD.
Spółki Knowledgehub na Web Summit 2018
Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych...
Wyniki badania Gemius/PBI za wrzesień 2018
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Nowy program HGTV - „Para w remont” już 4 listopada
Para w domu, para w pracy, para w remont. Mirella i Marcin uwielbiają wnętrzarskie wyzwania. W każdym odcinku nowego programu HGTV Home & Garden mają tylko trzy dni na zaprojektowanie, wyremontowanie i urządzenie wnętrza należącego do bohaterów.
Gazeta Wyborcza z sondażami wyborczymi dla pięciu największych miast
Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań oraz Wrocław – kto w tych miastach ma największe szanse na wygraną w nadchodzących wyborach samorządowych? W poniedziałek i wtorek – 15 oraz 16 października br. „Gazeta Wyborcza” opublikuje wyniki sondaży dla pięciu miejscowości, w których rywalizacja w wyścigu o fotel prezydenta jest najciekawsza.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone