logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wideoblog Adama Kszczota w WP

  PR 01.03.2019, przeczytano 549 razy
ilustracjastrzałka
Adam Kszczot fot. Aleksandra Szmigiel

Adam Kszczot rozpoczyna współpracę z serwisem WP SportoweFakty. Lekkoatleta, wielokrotny mistrz Europy i medalista mistrzostw świata, podzieli się swoim doświadczeniem w treningu. W środę, 27 lutego, premiera nowego odcinka „Profesor radzi”. Kolejne materiały w WP SportoweFakty będą pojawiać się  co dwa tygodnie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wideoblog-adama-kszczota-w-wp,381463,artykul.html

W „Profesor radzi” Adam Kszczot tłumaczy najważniejsze elementy treningu biegowego. Opowiada, jak rozpocząć profesjonalne bieganie, przezwyciężać kryzysy oraz wyjaśnia, jaki potencjał drzemie w ludzkiej psychice. Poza poradami, w wideoblogu pojawią się również anegdoty i wspomnienia sportowca.

– Bieganie to sport pełen niuansów, które pomagają, bądź przeszkadzają w treningu. Będę je zdradzał. Widzom i czytelnikom chcę pokazać moje spojrzenie na trening, by było im łatwiej, a ze sportu mogli czerpać przyjemność – mówi Adam Kszczot.

Profesor radzi” Adama Kszczota to odpowiedź na pytania fanów i sportowców amatorów. Materiały w wideoblogu to zebranie wszystkich najcenniejszych wskazówek dla początkujących biegaczy w jednym miejscu. Nowy odcinek już w środę, 27 lutego. Kolejne teksty i materiały wideo będą pojawiać w serwisie WP SportoweFakty co dwa tygodnie.

WP SportoweFakty to najpopularniejszy serwis sportowy w Polsce. Codziennie prezentuje najważniejsze informacje z kraju i ze świata, relacje, komentarze i wywiady. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w styczniu 2019 roku serwis odwiedziło 6,8 mln realnych użytkowników.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju 2023 roku grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera rynku medialnego. W ostatnim miesiącu osiągnęła udział na poziomie 23,9% w widowni komercyjnej 20-54. Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w maju najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN – najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy – znalazł się na czele rankingu...
Wydawcy czasopism dla dzieci nie czują konkurencji ze strony mediów elektronicznych
W dobie wszechobecnych smartfonów i gier wideo prasa dziecięca nie czuje się zagrożona. – Czasopisma pełnią zupełnie inną funkcję – używanie papieru, czytanie, wypełnianie okienek, rysowanie to kompetencje potrzebne na pewnym etapie rozwoju dziecka – mówi Małgorzata Węgrzecka, redaktorka naczelna „Świerszczyka”. Magazyn dla...
Newspoint monitoruje media dla Biblioteki Narodowej
Monitoring mediów Newspoint dostarcza Bibliotece Narodowej informacji dotyczących samej instytucji, jak i bibliotekoznawstwa, księgoznawstwa, informatologii czy programów i inicjatyw promujących czytelnictwo w prasie oraz mediach online.
Rodzice gwiazd sportu piszą dla WP SportoweFakty
Ruszyła druga odsłona prestiżowego cyklu WP SportoweFakty „Rodzice Mistrzów”, których autorami są rodzice najważniejszych postaci polskiego sportu. Każdy z artykułów daje odpowiedzi na najtrudniejsze pytania, z którymi borykają się opiekunowie późniejszych gwiazd.
W I kwartale 2023 r. Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 679 tys. zł, a w analogicznym okresie roku poprzedniego wskaźnik ten wynosił 623 tys. zł. Oznacza to wzrost zysku netto o 9 proc.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764