logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wideokartka z przesłaniem od Orchidea Creative Group

  PR 10.04.2020, przeczytano 783 razy
ilustracja

W dobie koronawirusa, pracy zdalnej i akcji #zostanwdomu wrocławska agencja marketingowa Orchidea Creative Group przygotowała specjalne życzenia świąteczne. Stworzyła wideokartkę nagrywaną telefonami wprost z domowych biur, kuchni i salonów. Prosto, autentycznie i z głębi serca – to sposób na przekazanie odrobiny pozytywnej energii i nadziei w tym trudnym dla wszystkich czasie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wideokartka-z-przeslaniem-od-orchidea-creative-group,386544,artykul.html

- Postanowiliśmy, że mimo niesprzyjających okoliczności, nie poddajemy się i działamy na pełnych obrotach. Nie chcieliśmy też rezygnować z przygotowania świątecznych życzeń do klientów i przyjaciół naszej agencji – mówi Hanna Pawłowska Strategic Director w Orchidea Creative Group. - Nie mieliśmy możliwości nagrania profesjonalnego filmu w naszym studio, pojawił się więc pomysł, aby zrobić to w bardziej amatorski sposób, czyli z miejsc, w których aktualnie przebywamy za pomocą telefonów. To, co w pierwszym momencie mogłoby wydawać się przeszkodą, przekuliśmy w atut. Nasze życzenia są naturalne i spontaniczne – inne niż co roku, bo i czas, w którym powstają jest nietypowy.

Orchidea Creative Group przygotowała więc, krótki film zmontowany z ujęć, na których widać jak członkowie zespołu pracują w domach oraz na produkcji i w biurze, sprzątają, gotują, uczą i wychowują dzieci.

- Tak wygląda nasza rzeczywistości i pewnie rzeczywistość większości Polaków. Zdecydowaliśmy się zaprosić wszystkich do naszych domów i mieszkań, pokazać się z trochę innej, bardziej prywatnej, ludzkiej strony – podsumowuje Hanna Pawłowska. - Bo naszym zdaniem, właśnie takiej ludzkiej życzliwości i wsparcia potrzeba nam teraz najbardziej.

Źródło: Orchidea Creative Group

www.orchidea.co

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764