logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wideorbit dokonuje przejęcia spółki Admeta

  PR 23.07.2014, przeczytano 1484 razy

Przejęcie lidera na rynku cyfrowych, zautomatyzowanych platform do zarządzania reklamą dla reklamodawców zapewni Wideorbit optymalizację wyników uzyskanych dzięki wykorzystaniu zaawansowanej inteligencji sztucznej, oraz dostęp do wiedzy specjalistycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wideorbit-dokonuje-przejecia-spolki-admeta,22246,artykul.html

Wideorbit Inc., dostawca oprogramowania do zarządzania reklamą dla przedsiębiorstw działających w branży medialnej, z przyjemnością informuje, że dokonał przejęcia spółki Admeta, jednego z najważniejszych dostawców rozwiązań do cyfrowych, zautomatyzowanych platform zarządzania reklamą dla reklamodawców z siedzibą w Szwecji. Omawiana transakcja przejęcia wpisuje się w stałe zaangażowanie Wideorbit w powiększanie swojej oferty produktów cyfrowych dla najważniejszych firm z branży medialnej i zapewnianie najbardziej kompleksowych rozwiązań z zakresu zarządzania mediami na skalę globalną dla najlepszych wydawców.

Spółka Admeta, założona w 2002 r., zapewnia zaawansowane rozwiązania z zakresu optymalizacji wyników, które pomagają najlepszym wydawcom znacznie poprawić swoje przychody z cyfrowej promocji. Do najważniejszych rozwiązań oferowanych przez Admetę należą: nauczanie oparte o inteligencję sztuczną, dynamiczne kalkulowanie cen według progu opłacalności, pełne, kompleksowe wsparcie zautomatyzowane dla rynków prywatnych i identyfikatory ofert. Wideorbit zamierza wykorzystać zaawansowaną technologię optymalizacji spółki Admeta w szerokim zakresie rozwiązań zautomatyzowanych, zarówno w przypadku reklam radiowych i telewizyjnych, jak i cyfrowych.

"To idealne połączenie! - stwierdził Ola Tiverman, główny specjalista ds. technologii spółki Admeta. - Admeta będzie kontynuować rozwój wysokiej klasy badań i rozwoju dla wydawców internetowych. Wraz z Wideorbit będziemy stosować naszą wiedzę praktyczną z zakresu optymalizacji w czasie rzeczywistym, zarządzania danymi, opinii użytkowników, operacji i jakości, aby zapewniać niezrównane kompleksowe i holistyczne rozwiązania zarówno dla wydawców, jak i stacji radiowych i telewizyjnych. Nasza strategia technologiczna będzie skupiać się na ogromnych wyzwaniach, jakie stoją przed mediami tradycyjnymi w dobe rewolucji cyfrowej".

Spółka Admeta, mająca siedzibę w szwedzkim Göteborgu oraz biura sprzedaży w Nowym Jorku, Ottawie, Helsinkach, Tel Awiwie i Pradze, współpracuje obecnie z ponad 30 czołowymi wydawcami w przeszło 20 krajach europejskich, między innymi w Alma Media, Prisa Digital, Grupa Onet, Agora i MKT Media. Admeta zarządza ponad 20 miliardami odsłon miesięcznie oraz, na podstawie danych LeadLedger, zajmuje czwarte miejsce pod względem udziału w rynku wśród platform do zarządzania reklamą dla reklamodawców.

"Jesteśmy zadowoleni, że staniemy się częścią Wideorbit - powiedział Alexander Edström, dyrektor generalny Admeta. - Od samego początku jesteśmy pod wrażeniem wysokiego standardu kultury biznesowej, możliwości technologicznych i kondycji finansowej Wideorbit. Dotychczasowi klienci Admety odniosą wiele korzyści z transakcji przejęcia ze względu na uzyskane dzięki niej możliwości handlowe i rozwojowe. Ponadto przejęcie zapewni spółce Admeta promocję jej działalności w całej Europie oraz dostęp do bazy klientów Wideorbit w Ameryce Północnej. Dołączając do rodziny Wideorbit będziemy mogli zapewnić wydawcom unikalną ofertę, o jakiej zawsze marzyli - zintegrowaną platformę do zarządzania całością procesu sprzedaży reklamy, zarówno tradycyjnej, jak i cyfrowej".

Admeta jest już trzecią spółką, przejętą w ostatnim czasie przez Wideorbit w ramach inicjatywy strategicznej, jaka ma na celu poszerzenie oferty w zakresie rozwiązań cyfrowych. 30 kwietnia Wideorbit przejęła spółkę Fivia z siedzibą w Paryżu (Francja), która oferuje platformę sprzedaży i operacji cyfrowych dla czołowych mediów. 9 czerwca Wideorbit dokonała przejęcia Abacast, jednego z najważniejszych dostawców rozwiązań z zakresu publikowania i generowania zysków z cyfrowych reklam dźwiękowych w postaci streamingu, transmisji na żywo i reklam na żądanie, mającego siedzibę w Vancouver (Waszyngton). Po połączeniu ze spółkami Admeta i Fivia, Wideorbit będzie mogła dostarczać kompleksowe rozwiązania dla czołowych wydawców, które będą obejmować zarówno zaawansowaną optymalizację sprzedaży bezpośredniej, jak i zautomatyzowaną optymalizację wyników.

"Spółka Wideorbit stała się największym na świecie dostawcą oprogramowania do zarządzania reklamą dla mediów - stwierdził Eric R. Mathewson, założyciel i dyrektor generalny Wideorbit. - Od założenia spółki nasza działalność koncentrowała się przede wszystkim na mediach tradycyjnych, które odpowiadają za średnio 93-97% przychodów naszych klientów. Po przejęciu spółek Fivia i Abacast, a teraz Admeta, naszym głównym celem jest wspieranie naszych klientów w dokonaniu przejścia z tradycyjnych modeli medialnych na te nowoczesne, w ramach których większość treści będzie przekazywana za pomocą zindywidualizowanego przekazu cyfrowego".

Mathewson oświadczył ponadto: "Skala inwestycji w technologie reklamowe po stronie popytu jest ogromna, jednak kto wspiera reklamodawców? Działamy na rzecz wyrównania tej sytuacji poprzez intensywne inwestowanie w technologie, tworzone przez takie spółki jak Admeta, które wykorzystują zaawansowane algorytmy i technologie, bazujące się na inteligencji sztucznej, aby pomóc reklamodawcom zwiększyć przychody".

Wideorbit jest liderem w zakresie zaawansowanych technologii emisji i największym podmiotem zajmującym się przetwarzaniem reklam najwyższej jakości na potrzeby reklamodawców na całym świecie, obsługującym największą liczbę platform medialnych. Oprogramowanie Wideorbit obecnie zarządza reklamami o wartości ponad 30 miliardów USD w skali roku. Wideorbit angażuje się w zapewnianie przedsiębiorstwom działającym w branży medialnej wsparcia w zarządzaniu reklamą w sposób bardziej wydajny i przynoszący zyski, począwszy od projektu, a skończywszy na rozliczeniach, na wszystkich platformach medialnych, za pośrednictwem dowolnej metody sprzedaży - od sprzedaży bezpośredniej do zautomatyzowanej. Spółka Wideorbit, posiadająca siedzibę w San Francisco (Kalifornia) i oddziały w całych Stanach Zjednoczonych i Europie, odnotowała zysk w ciągu ostatnich przeszło 15 kwartałów oraz zatrudnia ponad 450 pracowników w różnych częściach świata.

Admeta stanie się podmiotem zależnym w całości należącym do Wideorbit. Warunki finansowe transakcji przejęcia nie zostały ujawnione.

Źródło: WideOrbit, Admeta AB

www.wideorbit.com/

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764