logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Widzialni w nowej odsłonie online

  PR 03.09.2015, przeczytano 705 razy
ilustracjastrzałka

Działająca od 9 lat na rynku SEO agencja widzialni.pl właśnie uruchomiła nową wersję swojej witryny. Przebudowano ją według wysokich standardów, analizy funkcjonalności oraz zgodnie z technologią RWD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/widzialni-w-nowej-odslonie-online,25868,artykul.html

Design serwisu jest przejrzysty, minimalistyczny, intuicyjny, a dzięki łatwej nawigacji użytkownik sprawnie przemieszcza się po menu, otrzymując szybki dostęp do wszystkich usług firmy. Nietypowy i zarazem profesjonalny układ w submenu oferty pozwala na łatwe przechodzenie między kolejnymi jej podstronami, ponieważ boczne belki znajdują się na wysokości części contentowej. Nowa strona to łącznie 7 kompletnie różnych szablonów, na których zbudowane są podstrony tworzące cały serwis. 

Wykorzystano też szeroko zintegrowany Google Analytics. Narzędzie to zbiera wiele danych, mierzy skuteczność wizerunku poszczególnych osób z zespołu firmy, aż po wszystkie możliwe czynniki wpływające na konwersję.

Przy tworzeniu nowej witryny przeprowadzono testy A/B na makietach w celu zwiększenia konwersji. Obecnie prowadzone są testy na kluczowych stronach przyczyniających się do generowania leadów. 

Strona została zaprojektowana według idei Responsive Web Design dla 3 breakpointów: desktop, tablet, smartphone. Dzięki temu layout automatycznie dostosowuje się do tych urządzeń. 

Na stronie wyeksponowano newsletter, gdy firmie zależy na edukowaniu nie tylko klientów, ale również osób z zewnątrz, które są zainteresowane tematyką marketingu internetowego. Zawarte w nim treści dotyczą nie tylko pozycjonowania. Gromadzi ciekawe materiały dotyczące np. psychologii cen, przydatne narzędzia dla blogerów oraz prowadzenia skutecznych rozmów z programistami.

Widzialni.pl w tym roku obchodzili 9 rok działalności w branży Marketing w Internecie. Przez ostatnie 2 lata firma poszerzała pakiet usług, stopniowo dodając do oferty, m. in. kampanie na Facebooku, YouTube czy aktualizację strony klienta w wersji mobilnej. Zmiana witryny ma na celu pokazanie pełnej oferty agencji oraz wykreować wizerunek firmy nastawionej na ludzi. Nie tylko pracowników firmy, którzy są ekspertami i twarzą działów, ale także klientów, którzy na stałe współpracują z firma.

Źródło: widzialni.pl

www.widzialni.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na spokojne przygotowanie się do Świąt
Trwa świąteczna kampania Dan Cake, w ramach której marka zachęca do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi.
Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks
Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do stworzenia opowieści, która podbije serca widzów jest oczywiście fabuła, czy jak mówią fachowcy storytelling. Napisanie scenariusza, dzięki któremu reklama pozostanie długo w naszej pamięci to dopiero połowa...
Remington: Bądź #Hairpositive
Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in....
„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania Škody
Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg.
Inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok
Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 rok, szacując prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764