logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Widzialni w nowej odsłonie online

  PR 03.09.2015, przeczytano 741 razy
ilustracjastrzałka

Działająca od 9 lat na rynku SEO agencja widzialni.pl właśnie uruchomiła nową wersję swojej witryny. Przebudowano ją według wysokich standardów, analizy funkcjonalności oraz zgodnie z technologią RWD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/widzialni-w-nowej-odslonie-online,25868,artykul.html

Design serwisu jest przejrzysty, minimalistyczny, intuicyjny, a dzięki łatwej nawigacji użytkownik sprawnie przemieszcza się po menu, otrzymując szybki dostęp do wszystkich usług firmy. Nietypowy i zarazem profesjonalny układ w submenu oferty pozwala na łatwe przechodzenie między kolejnymi jej podstronami, ponieważ boczne belki znajdują się na wysokości części contentowej. Nowa strona to łącznie 7 kompletnie różnych szablonów, na których zbudowane są podstrony tworzące cały serwis. 

Wykorzystano też szeroko zintegrowany Google Analytics. Narzędzie to zbiera wiele danych, mierzy skuteczność wizerunku poszczególnych osób z zespołu firmy, aż po wszystkie możliwe czynniki wpływające na konwersję.

Przy tworzeniu nowej witryny przeprowadzono testy A/B na makietach w celu zwiększenia konwersji. Obecnie prowadzone są testy na kluczowych stronach przyczyniających się do generowania leadów. 

Strona została zaprojektowana według idei Responsive Web Design dla 3 breakpointów: desktop, tablet, smartphone. Dzięki temu layout automatycznie dostosowuje się do tych urządzeń. 

Na stronie wyeksponowano newsletter, gdy firmie zależy na edukowaniu nie tylko klientów, ale również osób z zewnątrz, które są zainteresowane tematyką marketingu internetowego. Zawarte w nim treści dotyczą nie tylko pozycjonowania. Gromadzi ciekawe materiały dotyczące np. psychologii cen, przydatne narzędzia dla blogerów oraz prowadzenia skutecznych rozmów z programistami.

Widzialni.pl w tym roku obchodzili 9 rok działalności w branży Marketing w Internecie. Przez ostatnie 2 lata firma poszerzała pakiet usług, stopniowo dodając do oferty, m. in. kampanie na Facebooku, YouTube czy aktualizację strony klienta w wersji mobilnej. Zmiana witryny ma na celu pokazanie pełnej oferty agencji oraz wykreować wizerunek firmy nastawionej na ludzi. Nie tylko pracowników firmy, którzy są ekspertami i twarzą działów, ale także klientów, którzy na stałe współpracują z firma.

Źródło: widzialni.pl

www.widzialni.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764