logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Widzialni w nowej odsłonie online

  PR 03.09.2015, przeczytano 740 razy
ilustracjastrzałka

Działająca od 9 lat na rynku SEO agencja widzialni.pl właśnie uruchomiła nową wersję swojej witryny. Przebudowano ją według wysokich standardów, analizy funkcjonalności oraz zgodnie z technologią RWD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/widzialni-w-nowej-odslonie-online,25868,artykul.html

Design serwisu jest przejrzysty, minimalistyczny, intuicyjny, a dzięki łatwej nawigacji użytkownik sprawnie przemieszcza się po menu, otrzymując szybki dostęp do wszystkich usług firmy. Nietypowy i zarazem profesjonalny układ w submenu oferty pozwala na łatwe przechodzenie między kolejnymi jej podstronami, ponieważ boczne belki znajdują się na wysokości części contentowej. Nowa strona to łącznie 7 kompletnie różnych szablonów, na których zbudowane są podstrony tworzące cały serwis. 

Wykorzystano też szeroko zintegrowany Google Analytics. Narzędzie to zbiera wiele danych, mierzy skuteczność wizerunku poszczególnych osób z zespołu firmy, aż po wszystkie możliwe czynniki wpływające na konwersję.

Przy tworzeniu nowej witryny przeprowadzono testy A/B na makietach w celu zwiększenia konwersji. Obecnie prowadzone są testy na kluczowych stronach przyczyniających się do generowania leadów. 

Strona została zaprojektowana według idei Responsive Web Design dla 3 breakpointów: desktop, tablet, smartphone. Dzięki temu layout automatycznie dostosowuje się do tych urządzeń. 

Na stronie wyeksponowano newsletter, gdy firmie zależy na edukowaniu nie tylko klientów, ale również osób z zewnątrz, które są zainteresowane tematyką marketingu internetowego. Zawarte w nim treści dotyczą nie tylko pozycjonowania. Gromadzi ciekawe materiały dotyczące np. psychologii cen, przydatne narzędzia dla blogerów oraz prowadzenia skutecznych rozmów z programistami.

Widzialni.pl w tym roku obchodzili 9 rok działalności w branży Marketing w Internecie. Przez ostatnie 2 lata firma poszerzała pakiet usług, stopniowo dodając do oferty, m. in. kampanie na Facebooku, YouTube czy aktualizację strony klienta w wersji mobilnej. Zmiana witryny ma na celu pokazanie pełnej oferty agencji oraz wykreować wizerunek firmy nastawionej na ludzi. Nie tylko pracowników firmy, którzy są ekspertami i twarzą działów, ale także klientów, którzy na stałe współpracują z firma.

Źródło: widzialni.pl

www.widzialni.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764