logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Widzimy się u Ciebie: Szymon Majewski w kampanii Fundacji Polska Bezgotówkowa

  PR 30.09.2024, przeczytano 166 razy
ilustracjastrzałka

Celem akcji „Widzimy się u Ciebie!” jest zauważenie i docenienie małych firm. Działania mają na celu edukowanie i zachęcanie przedsiębiorców do przyjmowania płatności bezgotówkowych, po to, aby ich klienci mogli płacić, tak jak lubią. Ambasadorem akcji jest Szymon Majewski – dziennikarz, prezenter i satyryk, który wspólnie z Fundacją odwiedza przedsiębiorców, którzy wzięli udział w Programie Polska Bezgotówkowa - pomaga im w codziennej pracy i wspiera promocję ich biznesów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/widzimy-sie-u-ciebie%3A-szymon-majewski-w-kampanii-fundacji-polska-bezgotowkowa,405881,artykul.html

Kampania potrwa od 30 września do 27 października i będzie realizowana w szeroko zasięgowych mediach obejmując m.in. telewizję, radio, prasę i internet. Głównymi bohaterami kampanii reklamowej są polscy przedsiębiorcy – beneficjenci Programu Polska Bezgotówkowa. Partnerami akcji są Visa i Mastercard.

Jako ambasador akcji „Widzimy się u Ciebie!” Szymon Majewski odwiedził już kwiaciarnię Rustykalnie w Kaliszu, Barber Shop Flis w Grodzisku Mazowieckim oraz hiszpański Salud Tapas Bar w Białymstoku. Pomagał właścicielom w ich codziennych zadaniach, spotykał się z klientami i poznawał codzienne wyzwania przedsiębiorców. Materiały i relacje z tych wizyt można zobaczyć na kanale Youtube Fundacji oraz na stronie https://widzimysieuciebie.pl/.

ilustracjastrzałka

Konkurs dla przedsiębiorców

To nie koniec misji Szymona Majewskiego! Ambasador akcji odwiedzi również przedsiębiorcę, który zwycięży w konkursie „Widzimy się u Ciebie!”. Aby wziąć w nim udział przedsiębiorca musi zdecydować się na bezpłatny terminal płatniczy z Programu Polska Bezgotówkowa w trakcie trwania konkursu tj. między 30 września a 27 października oraz wypełnić formularz konkursowy i odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego właśnie u Ciebie powinien pojawić się Szymon Majewski?”. Ambasador odwiedzi lokal przedsiębiorcy, który nadeśle najbardziej kreatywną i przekonującą odpowiedź oraz pomoże mu w prowadzeniu biznesu i lokalnej promocji. Więcej informacji o konkursie oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie: www.widzimysieuciebie.pl.

- Polska przedsiębiorczość w 99% opiera się na mikrobiznesach. Takie firmy każdego dnia zmagają się z wieloma wyzwaniami wynikającymi ze zmienności otoczenia. Właściciele często sami osobiście zajmują się wszystkimi sprawami: od zaopatrzenia, przez prowadzenie księgowości i działań marketingowych, aż po obsługę klientów. Często brakuje im czasu i środków na rozwój firmy oraz na budowanie jej konkurencyjności. Niezależnie jednak od rodzaju biznesu jaki prowadzą, oferta bezpłatnych terminali płatniczych z Programu Polska Bezgotówkowa jest dla nich dostępna. Zachęcamy do wdrożenia tego rozwiązania, bo usprawnia ono obsługę i odpowiada na potrzeby dzisiejszego konsumenta, który ceni sobie wybór – komentuje Anna Spychalska-Grzeszek, dyrektorka obszaru marketingu i produktów.

Akcja „Widzimy się u Ciebie!” będzie promowana w Radio Zet oraz TOK FM, w Internecie, a także w prasie ogólnopolskiej, regionalnej i lokalnej. Kampania zostanie zaprezentowana również w 115 kanałach telewizyjnych, uwzględniając największe stacje główne (Polsat, TVN, TVN24, Polsat News, TTV, TV4, TV6, TVN7) jak również dobrze dopasowane do grupy docelowej stacje tematyczne o zróżnicowanym profilu widza. Komunikacja telewizyjna dodatkowo wzmocniona jest kampanią na wiodących serwisach VoD, Polsatboxgo oraz Player. Wykorzystano również nowatorskie rozwiązanie AdvancedTV polegające na emisji spotów do precyzyjnie określonej grupy przedsiębiorców na urządzeniach SmartTV. Działania online obejmą dopasowany mix kanałów oraz formatów reklamowych, wykorzystujący zarówno powierzchnie najpopularniejszych serwisów społecznościowych, jak również branżowe i tematyczne powierzchnie reklamowe wśród portali i stron biznesowych. Zapewni to wysoką widoczność reklam wśród gruby odbiorców – mikro i małych przedsiębiorstw.

Kampania marketingowa została przygotowana przez Fundację Polska Bezgotówkowa we współpracy z agencjami: They.pl oraz Wavemaker. Za działania komunikacyjne odpowiada agencja Solski Communications.

Źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja MPL Verbum zdobyła budżet Rehau
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy – będzie w nim wykorzystany microlearning, którego celem jest podniesienie wiedzy partnerów biznesowych na temat produktów i technologii REHAU. Dla REHAU to pierwszy program...
Piłkarki GieKSy w kampanii promującej Różowy Październik
Zasada złotego gola obowiązywała w futbolu krótko i raczej nikt za nią nie tęskni, bo zwyczajnie nie przyniosła nic dobrego. Ale Superbet znalazł sposób, by każdy gol był złoty. A nawet… warty tysiąc złotych!
Harold i kanapkowa rewolucja na ulicach Warszawy
Niektóre kampanie reklamowe są jak dobrze skomponowane kanapki – zaskakują, wciągają, a ich smak zostaje na długo. Po taki przepis sięgnęliśmy w ramach najnowszej kampanii GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI, w której „dziwny pan ze stocka” stał się ambasadorem kanapkowej rewolucji.
Linux Polska ponownie wybiera Lightscape
Marka Linux Polska nawiązała współpracę z agencją Lightscape, która obejmuje działania z zakresu media relations, promocji flagowej konferencji Open Source Day, a także prowadzenia kanałów social media platformy SoruceMation.
Kampania Scamming out! Stop oszustwom internetowym!
3 października 2024 r. Dzisiaj wystartowała kampania Scamming Out! Stop oszustwom internetowym, zainicjowana przez redakcje Pulsu Biznesu i bankier.pl. Kampania jest skierowana zarówno do indywidualnych użytkowników internetu, biznesu jak i decydentów. Potrwa 3 miesiące. Patronat objęło Ministerstwo Cyfryzacji, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz Komisja Nadzoru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764