Celem akcji „Widzimy się u Ciebie!” jest zauważenie i docenienie małych firm. Działania mają na celu edukowanie i zachęcanie przedsiębiorców do przyjmowania płatności bezgotówkowych, po to, aby ich klienci mogli płacić, tak jak lubią. Ambasadorem akcji jest Szymon Majewski – dziennikarz, prezenter i satyryk, który wspólnie z Fundacją odwiedza przedsiębiorców, którzy wzięli udział w Programie Polska Bezgotówkowa - pomaga im w codziennej pracy i wspiera promocję ich biznesów.
Kampania potrwa od 30 września do 27 października i będzie realizowana w szeroko zasięgowych mediach obejmując m.in. telewizję, radio, prasę i internet. Głównymi bohaterami kampanii reklamowej są polscy przedsiębiorcy – beneficjenci Programu Polska Bezgotówkowa. Partnerami akcji są Visa i Mastercard.
Jako ambasador akcji „Widzimy się u Ciebie!” Szymon Majewski odwiedził już kwiaciarnię Rustykalnie w Kaliszu, Barber Shop Flis w Grodzisku Mazowieckim oraz hiszpański Salud Tapas Bar w Białymstoku. Pomagał właścicielom w ich codziennych zadaniach, spotykał się z klientami i poznawał codzienne wyzwania przedsiębiorców. Materiały i relacje z tych wizyt można zobaczyć na kanale Youtube Fundacji oraz na stronie https://widzimysieuciebie.pl/.
Konkurs dla przedsiębiorców
To nie koniec misji Szymona Majewskiego! Ambasador akcji odwiedzi również przedsiębiorcę, który zwycięży w konkursie „Widzimy się u Ciebie!”. Aby wziąć w nim udział przedsiębiorca musi zdecydować się na bezpłatny terminal płatniczy z Programu Polska Bezgotówkowa w trakcie trwania konkursu tj. między 30 września a 27 października oraz wypełnić formularz konkursowy i odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego właśnie u Ciebie powinien pojawić się Szymon Majewski?”. Ambasador odwiedzi lokal przedsiębiorcy, który nadeśle najbardziej kreatywną i przekonującą odpowiedź oraz pomoże mu w prowadzeniu biznesu i lokalnej promocji. Więcej informacji o konkursie oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie: www.widzimysieuciebie.pl.
- Polska przedsiębiorczość w 99% opiera się na mikrobiznesach. Takie firmy każdego dnia zmagają się z wieloma wyzwaniami wynikającymi ze zmienności otoczenia. Właściciele często sami osobiście zajmują się wszystkimi sprawami: od zaopatrzenia, przez prowadzenie księgowości i działań marketingowych, aż po obsługę klientów. Często brakuje im czasu i środków na rozwój firmy oraz na budowanie jej konkurencyjności. Niezależnie jednak od rodzaju biznesu jaki prowadzą, oferta bezpłatnych terminali płatniczych z Programu Polska Bezgotówkowa jest dla nich dostępna. Zachęcamy do wdrożenia tego rozwiązania, bo usprawnia ono obsługę i odpowiada na potrzeby dzisiejszego konsumenta, który ceni sobie wybór – komentuje Anna Spychalska-Grzeszek, dyrektorka obszaru marketingu i produktów.
Akcja „Widzimy się u Ciebie!” będzie promowana w Radio Zet oraz TOK FM, w Internecie, a także w prasie ogólnopolskiej, regionalnej i lokalnej. Kampania zostanie zaprezentowana również w 115 kanałach telewizyjnych, uwzględniając największe stacje główne (Polsat, TVN, TVN24, Polsat News, TTV, TV4, TV6, TVN7) jak również dobrze dopasowane do grupy docelowej stacje tematyczne o zróżnicowanym profilu widza. Komunikacja telewizyjna dodatkowo wzmocniona jest kampanią na wiodących serwisach VoD, Polsatboxgo oraz Player. Wykorzystano również nowatorskie rozwiązanie AdvancedTV polegające na emisji spotów do precyzyjnie określonej grupy przedsiębiorców na urządzeniach SmartTV. Działania online obejmą dopasowany mix kanałów oraz formatów reklamowych, wykorzystujący zarówno powierzchnie najpopularniejszych serwisów społecznościowych, jak również branżowe i tematyczne powierzchnie reklamowe wśród portali i stron biznesowych. Zapewni to wysoką widoczność reklam wśród gruby odbiorców – mikro i małych przedsiębiorstw.
Kampania marketingowa została przygotowana przez Fundację Polska Bezgotówkowa we współpracy z agencjami: They.pl oraz Wavemaker. Za działania komunikacyjne odpowiada agencja Solski Communications.
Źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa