logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Więcej informacji w telewizji Play i UPC dzięki kanałowi News24

  PR 15.11.2022, przeczytano 199 razy

Wysokiej jakości usługi telewizyjne Play i UPC właśnie wzbogaciły się o nowe treści. Tym razem klienci będą mieli okazję oglądać informacyjny kanał News24.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiecej-informacji-w-telewizji-play-i-upc-dzieki-kanalowi-news24,397982,artykul.html

News24 to kanał informacyjny nadający przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Tematyka jego programów oparta jest na czterech filarach: Unii Europejskiej, Prawach Człowieka, Ekologii i Samorządach. Można w nim obejrzeć najważniejsze wiadomości z Polski i ze świata, które uzupełniane są propozycjami publicystycznymi, dyskusjami i komentarzami ekspertów. Flagowymi programami kanału jest „Serwis 24 Minuty” oraz „Wieczór publicystów” prowadzony przez dziennikarzy gazety "Rzeczpospolita". Zespół redakcyjny składa się z doświadczonych i cenionych dziennikarzy oraz prezenterów, którzy w swojej pracy kierują się rzetelnością, odwagą i skrupulatnością budując informacje dzisiejszego świata.

W PLAY NOW i PLAY NOW TV News24 jest dostępny w pakiecie News. W telewizji UPC kanał trafił do pakietów Max oraz Max Premium.

Co ważne, dodanie nowego kanału do ofert telewizji nie powoduje zmiany ich cen – klienci mogą cieszyć się nowym kanałem bez dodatkowych opłat, w ramach już aktywnych pakietów.

Przez ograniczony czas, do 9 stycznia 2023 roku, News24 jest dostępny w ramach okna otwartego dla wszystkich korzystających z telewizji Play i klientów UPC w pakiecie Select. Dzięki temu będzie można przekonać się o wszystkich zaletach emitowanych materiałów i, w razie chęci, zdecydować się na rozszerzenie swojej oferty telewizyjnej o pakiet zawierający nowy kanał.

Dodatkowe informacje na temat ofert telewizji Play i UPC wraz z możliwością zakupu są dostępne w salonach sprzedaży, przez telefon pod numerem 790 500 500 oraz na stronach play.pl oraz upc.pl.

Źródło: Play

www.play.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Od początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 tys. źródeł w Internecie i przetwarza ponad 150 mln wzmianek dziennie, co przekłada się na wyższą skuteczność ich modeli AI. W ciągu ostatniego roku stworzyła silnik rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego i...
Zakończony w niedzielę turniej Australian Open oglądało na antenach Eurosportu aż 3,6 miliona widzów! Zmagania najlepszych tenisistek i tenisistów świata śledziło średnio 121 tys. widzów w Eurosporcie 1 i 33 tys. osób w Eurosporcie 2, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji z turnieju w Melbourne.
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą do 30 kwietnia 2023 roku.
XTB gra z Kanałem Sportowym
Piłka nożna, boks czy mieszane sztuki walki - każdej z tych dyscyplin sportowych towarzyszą wielkie emocje. Punktów stycznych pomiędzy światem sportu, a inwestycjami jest wiele. Część z nich w nadchodzących miesiącach poznać będzie można na antenie Kanału Sportowego, który rozpoczął współpracę z XTB, polską platformą inwestycyjną o zasięgu...
Canal+ pokaże Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej
CANAL+ pozyskał prawa do Klubowych Mistrzostw Świata – FIFA Club World Cup Maroko 2022. Turniej z udziałem siedmiu drużyn, w tym Realu Madryt i Flamengo, odbędzie się w dniach 1-11 lutego. Wszystkie spotkania będą transmitowane w kanałach sportowych CANAL+ oraz CANAL+ online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764